فرمول مشترک مجیدی و گل محمدی برای فوتبال ایران

[ad_1]

نتایج هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال به گونه ای بود که لیگ برتر ایران پس از وقفه ای طولانی شاهد حضور سرخابی های پایتخت در رتبه یک و شماره دو جدول بود. استقلال تهران با نتیجه یک بر صفر فولاد خوزستان را شکست داد و با 28 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. پرسپولیس با همین نتیجه به شکست بزرگ خود ادامه داد تا با غلبه بر سپاه اصفهان به قله صعود کند و آبی ها با 25 امتیاز او را تعقیب کردند و در رده دوم جدول قرار گرفتند.

محدوده اقتصادی جذاب

پرسپولیس در روزی که شاگردان محرم نویدکیا بازی تهاجمی و رو به جلو را به نمایش گذاشتند، کنترل کامل را در دست گرفتند و از فرصت های کوتاه خود سه امتیاز گرفتند. این دیدار با تساوی یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید که پیش از این دو تیم به تساوی رسیدند و این نتیجه پرسپولیس را به صدر جدول رساند.

خطوط حمله گلزن دور قرمز و آبی

نیا هفدهمین گل پرسپولیس را در فصل جاری لیگ برتر به ثمر رساند. تک گل او را مهدی مهدی پور در استقلال به ثمر رساند تا سرخابی های پایتخت با بهترین ارقام گلزنی به کار خود ادامه دهند.

لکه در روز کلین شیت برمی گردد

حامد لاک بار دیگر موفق شد دروازه پرسپولیس را مقابل سپاهان ببندد تا دروازه بان این تیم در این فصل یک کلین شیت مهم دیگر را به نام خود ثبت کند. لک در چند بازی اخیر فراز و نشیب های ابتدای فصل را کنار گذاشت و موفق شد مانند دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان دروازه را بسته نگه دارد. در روزهایی که بدون رقیب تمرین می کند، می ترسد به یاد بوژیدار رادوشویچ، تنها دروازه بان قابل اعتماد حاضر در تمرینات پرسپولیس، از یحیی گل محمدی گرفته تا هواداران کمتر این تیم که به دلیل نداشتن تعهد مالی باشگاه تهران را ترک کردند، بیفتد.

یحیی مثل فرهاد شد

فرمول رسیدن به بالای جدول در فوتبال لیگ برتر ایران مشخص به نظر می رسد. تیم هایی که کمتر گل می زنند و حداقل یک گل می زنند تا سه امتیاز کسب کنند. یحیی گل محمدی از همان فرمول دو فصل قبل که نیمکت نشین پرسپولیس بود اشاره کرده است تا در این فصل شبیه فرهاد مجیدی شود و با هم برای قهرمانی رقابت کنند.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما