omdebegirbanner

خرید بهترین هاست [۱۰ هاستینگ برتر ایرانی در سال 2021]

اما آنچه حتی از اهمیت بیشتری برخوردار است، امکاناتی است که شما برای راه اندازی سایت وردپرس خود نیاز دارید و منطقی نیست که به سراغ هاستی با امکانت و ویژگی هایی بروید که از آن ها استفاده نخواهید کرد. بنابراین بهتر است که از قبل، لیستی از آنچه امروز نیاز دارید را آماده کنید و همچنین آنچه که انتظار دارید تا یک سال دیگر برایتان اتفاق بیفتد را یادداشت کنید. یک شرکت ارائه دهنده ی خدمات هاست خوب چندین روش ارتباطی را برای مشتریان ارائه می دهد. بنابراین پیش از خرید هاست هر مورد را با دقت بررسی کرده و در صورت نیاز با آن ها تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید. تقریباً همه میزبانان معتبر این ضمانت ها را ارائه می دهند. قیمت هاست وردپرس با توجه به برنامه ها متفاوت است، بنابراین در بودجه خود باقی بمانید و بهترین هاست برای وردپرس با بودجه خود را انتخاب کنید که ویژگی های مورد نیاز شما را ارائه دهد. در این مقاله قصد نداریم شرکت خاصی را معرفی کنیم. پس بیایید در این مقاله به جای اینکه بگوییم این شرکت گلوبلبل است و این شرکت اصلا خوب نیست، بر اساس KPIهای دقیق عملکرد شرکتهای مختلف را بررسی کنیم.

آیا می توانند به سرعت مشکل را برطرف کنند؟ اگرمشکلی در هسته وردپرس خود داشته باشید، می توانید مشکل خود را با تیم فعال سرورکلیک در میان بگذارید. البته خدمات دیگری هم از جمله هاست لینوکس ایران و خارج، هاست پر بازدید، هاست دانلود و نمایندگی هاست ایران و خارج هم ارائه می دهد که ما در این مقاله تنها سرویس خرید هاست وردپرس سون هاست را بررسی کردیم. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم انواع گزینه های هاست مانند Cloud ،VPS، اختصاصی، اشتراکی، مدیریت شده و غیره برایتان وجود دارد و برای ساده سازی موضوع و انتخاب هاست راحت تر، در ادامه در رابطه با دو دسته اصلی میزبانی وردپرس صحبت خواهیم کرد. وب رمز و گنجه هاست هم برای سایت های متوسط به بالا گزینه مناسبی میباشد. توجه داشته باشید که انتخاب صحیح هاست برای سایت وردپرس شما می تواند سئو را هم بهبود بخشد و حتی روی فروش شما هم تأثیر گذارد.

بنابراین ما در این مقاله قصد داریم با ارائه ی نکات کاربردی شما را در روند انتخاب میزبانی مناسب برای سایت خود در وردپرس راهنمایی کنیم. به عنوان مثال، فرض کنید شما یک وب سایت با چند صفحه (مانند رزومه ساز آنلاین) دارید و سایت شما ماهانه دو هزار بازدید کننده دارد. برای مشاهده تعرفه های هاست میزبان وردپرس کلیک کنید. به دامنه های اضافی روی یک هاست اد دان دامین گفته می شود. آیا می خواهید از یک دامنه رایگان استفاده کنید؟ ممکن است در شروع کار به دنبال ارزانترین و یا حتی خرید هاست رایگان باشید اما بهتر است که هرگز از آن ها به خصوص میزبانی رایگان استفاده نکنید. در نظر گرفتند که اگر بر اساس نیاز خودتون اونها را دستهبندی کنید، از این بین شرکتهایی هستند که قادر به رفع نیازهای شما برای خرید هاست نیستند پس از لیست شما خارج خواهند شد. بنابراین هنگامی که وب سایت شما شروع به جذب تعداد زیادی بازدید کننده می کند ، هاست و میزبان شما را ملزم می کند تا هاست خود را ارتقا دهید. اما ، به طور کلی ، برای مبتدیانی که تازه شروع کرده اند و هنوز هیچ سودی را دریافت نکرده اند ، بسیار گران است و توصیه نمیشود.

از دیگر ویژگی هایی که هنگام انتخاب هاست وردپرس باید به خاطر بسپارید، میزبانی ایمیل، کنترل پنل ها و تامین امنیت سایت است و در درجه ی اول نیازهای خود را در خاطر داشته باشید. اما واقعیت این است که در دنیای امروز هیچ چیز نامحدودی وجود ندارد. بهترین هاستینگ های ایرانی معمولا در کنار وب سایت خود در شبکه های اجتماعی نیز حضور فعالی دارند و به ارسال آخرین خبرهای دنیای فناوری می پردازند. از دیگر برنامه های رایج میزبانی وب می توان به میزبانی ابری، سرورهای خصوصی مجازی (VPS)، سرورهای اختصاصی، VPS مدیریت شده، سرورهای اختصاصی مدیریت شده و میزبانی وردپرس مدیریت شده اشاره کرد. در مراحل بعد، یعنی وقتی سایت پیشرفت کرد از هاست vps متناسب با بوجه خود می توانید استفاده کنید. هاست موردنظر شما از کدام نسخه از PHP و MySQL استفاده می کند؟ به طور خلاصه هاست وردپرس همان هاست لینوکس است با این تفاوت که کارشناسان برای وردپرس بهینه سازی کردند که روی سرعت، کارایی و کیفیت سایت وردپرس بسیار تاثیر گذار است. این را هم به خاطر داشته باشید که پرداخت هزینه های بسیار زیاد لزوماً به معنای با کیفیت بودن هاست نمی باشد و شما باید تمامی جوانب آن را که در ادامه به شما ارائه خواهیم داد را بررسی کنید.

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما