omdebegirbanner

تصویر رونمایی شده از قاب گلکسی اس 22 اولترا، طراحی دوربین جدید آن – زومیت را نشان می دهد

[ad_1]

گلکسی اس 22 اولترا تنها چند ماه تا عرضه باقی مانده است و آن را به یکی از گوشی های هوشمند مورد بحث در حال حاضر در بازار تبدیل می کند. ماژول دوربین این دستگاه قسمتی است که بیشترین حدس و گمان ها در مورد آن صورت گرفته و افشاگران طرح های مختلف آن را به اشتراک گذاشته اند.

مقالات مرتبط:

به گزارش Gizmochena، اطلاعاتی که در ابتدا به دست آمد یک ماژول P شکل از دوربین اولترا گلکسی اس 22 بود که طراحی آن چندان محبوب نبود. سپس جزئیات لو رفته دوربین دستگاه به طرح جزیره دوگانه منتقل شد. در این طرح، جزیره اول دارای آرایه دوربین سه گانه است، در حالی که دوربین چهارم و فلاش در جزیره دوم قرار داشتند.

اما بار دیگر اطلاعاتی در مورد دوربین گلکسی اس 22 اولترا منتشر شده است که ما را بیشتر از همیشه آشنا می کند. طرح جدید هنوز ظاهر P شکل خود را حفظ کرده اما تغییر کرده است. جزایر برداشته می شوند و هر لنز برآمدگی خاص خود را دارد و آرایه دوربین به صورت زیر تقسیم می شود.

طرح جدید ابتدا در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شد. سپس Onlix آن را پیدا کرد و در توییتر به اشتراک گذاشت. عکس یک قاب مشکی ساده برای Galaxy S22 Ultra با برش جداگانه برای هر لنز دوربین را نشان می دهد. در زیر می توانید این تصویر را مشاهده کنید:

قاب اولترا گلکسی اس 22

به نظر ما ، این طرح بهترین اجرای طرح P شکل است. چون حداقل زیبا به نظر می رسد. گلکسی اس 22 اولترا علاوه بر دوربین، بدنه ای مستطیلی دارد که یادآور سری نوت است که دیگر مشخص نیست. به نظر می رسد سامسونگ در تشخیص Ultra از بقیه سری S22 تعیین کننده است، بنابراین تمام این آزمایش ها برای یافتن طراحی جذاب تر منطقی است. همچنین اخیراً مشخص شده است که هیچ سوراخی در صفحه نمایش دستگاه وجود نخواهد داشت و به جای آن یک بریدگی قطره ای برای میزبانی دوربین انتخاب شده است.

بر اساس گزارشی دیگر، این گوشی پرچمدار دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی +QHD است میزان خروجی مطلوب 120 هرتز خواهد بود. دوربین پشتی می تواند یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی و دو لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3x و 10x داشته باشد. و همچنین دوربین جلوی گلکسی S22 Ultra می تواند یک لنز 40 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی داشته باشد.

نظر شما در مورد طراحی دوربین Galaxy S22 Ultra چیست؟ آیا طراحی P شکل آن را دوست دارید؟

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما