یلی ی-۱ یونایتد: هفته ناامیدکننده میدکننده شد

[ad_1]

خبر خبر: 1809704/58

نان: 01:32
1400/11/20

دیدازدید: 2989

چند روز بعد از حذف ناباورانه از افهای یاپ

یتدیتد در دیداری خارج از خانه مقابل برنلی با تساوی ۱- حرکت.

رش گزارش “ورزش سه” ، تیم یتدایتد طی هفته هفته خیر خیرلکرد پرنوسانی در لیگ جزیره شتهشته و در رار دو برد ، دو ویاوی و یک ختاخت هم در کارنامه این دیده می ؛ ؛ ناگردان رالف رانگنیک روز جمعه جمعه در نان ناباوری هوادارانشان مغلوب میدلزبورو در هله هارم جام حذفی شدند ودا وداعی زام از این ینابت ها داشته اند.

:30 پس از آن که انتقادات بسیار زیادی از منچستری به هاه داشت، مشبا امشب از ساعت 23:30 نان برنلی بودند. این دیدار در هفته بیست و دوم لیگ برتر در هاه تارف مور زاز ز. 38ایتد با 38 امتیاز به دنبال پیروزی برای تحکیم رتبه رمارم و نزدیک شدن جمع نان بود و در سمت بابل برنلی قعر یلی ی کسب متی امتیاز برای ی شدن شدن ه ه یا یال

نگنیکانگنیک تیمش را در این دیدار بدون رونالدو به میدان فرستاد و رهاره پرتغالی، روی روی سرخ نان دشتاشت. در باب کریس، این پوگبا بود که یای منچستر منچسترلزنی زنی کرد 4اره فرانسوی شیاطین سرخ که 384 روز از آخرین لشش در لیگ برتر می گذشت، روی ساس شاو در دقیقه 18 دروازه برنلی را باز کرد تیمشا تیمش با همین یکل، برنده هی هی رختکن. البته کاوانی در این نیمه فرصتی فرصتی برای دو برابر کردن اختلاف داشت ولی آن زا از دست داد.

دوا دو دقیقه از نیمه دوم گذشته روی اشتباه مگوایر ، زهزه منچستر زاز ز. 47 . ضربه دقیق توپ را به تور دروازه زهاند و بازی مساوی شود این صدمین مهل بازی برنلی در تاریخ لیگ برتر بود.

دقیقه بعد از زدن گل تساوی در میان جمع هوادارانش به کار خود ادامه داد و چند موقعیت رار خوب تا دقیقه 60 مهم ترین مهم شوتی که ده با وا وا وا وا دارد. د ادامه شاهد به نان آمدن رونالدو هم ت تا قدرت تهاجمی منچستر برای زدن گل برتری شود یلی این اتفاق رخ نداد و زیازی زی تیم با تساوی یک ی ی ی ی شد.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما