omdebegirbanner

بهترین هاست وردپرس و بهترین شرکت های هاستینگ ایران

چرا که وردپرس با توجه به اینکه یک سیستم مدیریت محتوای رایگان بوده و دارای بیش از هزاران افزونه و پوسته در مخزن خود است، برای اینکه بتوانید امکانات مورد نیاز را با کمک آنها راهاندازی کنید، هاست وردپرس شما باید منابع کافی را داشته باشد. در حالی که همه این قابلیتها و امکانات شگفت انگیز به نظر میرسن و میتونید از پشتیبانی مناسب، بهینه سازی سایت به دلیل مناسب بودن هاست و… حال وضعیت مانور دادن روی این نوع هاست طوری شده که از کوچکترین تا بزرگترین شرکتهای ایرانی در حال رقابت برای کسب رتبه برای کلمات «خرید هاست وردپرس» هستند. حال در این مقاله سعی داریم که با نقد و بررسی هاست وردپرس شرکتههای هاستینگ ایرانی ببینیم که خرید از کدام شرکت به صرفه بوده و منابع بالاتری در اختیار ما قرار خواهد داد. وب رمز در حال حاضر خدماتی را در زمینه SEO و تولید محتوا ، تبلیغات در Google Ads و مشاوره برای تبلیغات هوشمند ارائه می دهد. لازمه حضور در دنیای اینترنت آشنایی با طراحی سایت است. پایین بودن منابع که در هاست لینوکس اشتراکی وجود دارد، سبب میشود نتوانید آنطور که باید سایتی با سرعت بالا داشته باشید. ایران سرور علاوه بر هاست معمولی و ویژه، هاست مخصوص بعضی از سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس، جوملا و پرستاشاپ هم ارائه می کند.

این نوع هاست در مقام مقایسه با هاست های معمولی سرعت بالا و عملکرد بهتری را به کاربر می بخشد. برتینا با 16 سال سابقه فعالیت در حوزه خرید هاست و دامنه یکی از معتبرترین هاستینگ ایرانی است که تا الان توانسته به 69000 مشتری خدمات ارائه کند. یکی دیگر از شرکت های ارائه دهنده هاست میزبان وردپرس است که حدودا از سال 90 در زمینه ارائه خدمات هاستینگ شروع به فعالیت کرده است و تا الان توانسته مشتریان زیادی را جذب خود کند. الان خیلی از افراد میزبان فا رو با هاست مخصوص وردپرس می شناسند. اگر دنبال هاست برای وردپرس با قیمت مناسب هستید می توانید از میزبان وردپرس هاست تهیه کنید. همانطور که در بالا اشاره کوتاهی کردیم هاست با کیفیت باید دارای سرعت بالا، امنیت بالا و همچنین پشتیبانی بی نظیری باشد. میزبان وردپرس همانطور که از نامش پیداست، از ارائه دهنده گان تخصصی هاست وردپرس است.

از همین رو موضوع این مقاله از وب سایت میزبان جو بررسی بهترین شرکتهای ارائه دهنده هاست مخصوص وردپرس است. Worpress Hosting ارائه شده در این سایت پس از بررسی سایت هایی که برای مدیریت محتوای خود از وردپرس استفاده می کنند؛ و با در نظر گرفتن نقاط ضعف و قوت آن به منظور برطرف کردن مشکلات آن، بهینه سازی هایی شده است؛ که منجر به ارائه هاست هایی با سرعت بالا مناسب برای نصب و استفاده از میزبانی وردپرس گردیده است. در این مقاله سعی کردیم بهترین هاست های ایران را همراه با جزئیات و چکیدهای از نقاط قوت و ضعف هر شرکت برای شما گردآوری کنیم. پهنای باند نامحدود و امنیت جزء نقاط قوت این شرکت است. برای اولین بار ایده ارائه هاست مخصوص وردپرس توسط شرکت خارجی بلوهاست پیاده سازی د که بعد از مدتی شاهد ارائه چنین سرویسی از طرف شرکت های هاستینگ ایرانی بودیم. سون هاست بیش از 13 سال است در حوزه میزبانی وب فعالیت می کند و بهترین هاست وردپرس را از دید ما ارائه می دهد و رتبه اول را دارد.

شرکت سون هاست که احتمالا نام آن برای برخی از ما تازه بوده و اطلاعاتی از سابقه فعالیت این شرکت نداشته باشیم، در کمال تعجب بیش از ۱۴ سال تجربه در زمینه ارائه خدمات هاستینگ دارد. یکی از مباحث نام آشنا در طراحی سایت، وردپرس است. در انتهای نیز به بررسی راهنمای خرید هاست وردپرس پرداخته و نکاتی که باید در خرید هاست برای سایت وردپرسی بررسی کنید را با هم مرور خواهیم کرد. بعد از بررسی سرعت لود سایت، به سایت دقیق تری برای زمان پاسخگویی سرور در مکان های مختلف میرویم. شما بعد از خواندن این مطلب و با تحلیل و بررسی موارد گفته شده بنا به نیاز کسب و کارتان می توانید بهترین هاست ایران را شناسایی کرده و با دید بازتری اقدام به خرید هاست کنید. این نوع از هاست تضمین کننده امنیت صفحه است و با استفاده از آن می توان به قالب و افزونه های مورد نیاز به راحتی دسترسی پیدا کرد. به طور کلی می توان گفت که هاست وردپرس نوعی هاست از خانواده لینوکس است که امکان کنترل از طریق سی پنل و دایرکت ادمین را دارد. تنها عیب نت افراز عدم هاست سی پنل است.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما