omdebegirbanner

بهترین هاست وردپرس و بهترین شرکت های هاستینگ ایران

در صورتی که بعد از گذشت یک ماه از سرویس میزبانی خود رضایت نداشتید، می توانید هزینه پرداختی را پس بگیرید. لازم است بدانید تمامی مطالب ارائه شده بر اساس تحقیقهای مستقیم از خود شرکتهای هاستینگ و بر اساس نظرات کاربرانی بوده است که از این شرکتها خدماتی را دریافت کردهاند؛ قطعا بعد از خواندن این مطلب با توجه به نیاز کسب و کارتان میتوانید بهترین هاست را انتخاب کنید. بهترین هاست برای وردپرس نمی تواند یک هاست رایگان باشد. از آنجا که این ارائه دهنده های هاست اغلب برنامه های میزبانی وب مشترک هستند بیشتر برای بلاگ ها و یا سایت های کوچک وردپرس مناسب می باشد. داشتن یک برنامه جامع برای وب سایت، وبلاگ و یا تجارت آنلاین خود، شما را به میزبانی مناسب برای وردپرس هدایت می کند. اگر دنبال خرید هاست وردپرس با قیمت مناسب هستید، سون هاست بهترین گزینه است. یکی از مهمترین ویژگی هایی که سون هاست را نسبت به دیگر هاستینگ ها متمایز کرده است، کیفیت بالای سرویس های ارائه شده با قیمت بسیار مناسب است. هاست های رایگان صرفا یک ابزار برای تبلیغ شرکت های هاستینگ هستند و به خصوص امروزه و با توجه به هزینه بالای نگهداری سرور ها چه در داخل ایران و چه در خارج از آن هیچ توجیه اقتصادی برای ارائه خدمات هاستینگ با کیفیت و البته رایگان وجود ندارد.

همچنین می توانید از سایت ساز ایران سرور استفاده کنید که فرصت های بسیار خوبی برای ایجاد وب سایت و فروشگاه آنلاین دارد. سون هاست با ارائه هاست با کیفیت و کاملا بهینه سازی شده برای وردپرس می تواند میزبان خوبی برای سایت شما باشد. برای کاربران این سایت امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده است که پشتیبانی رایگان وردپرس از جمله آنها می باشد. ارائه هاست از کشورهای مختلف با امکانات دلخواه مشتری باعث شد که یه هاست وردپرس مناسب برای سایتم ثبت کنم. این مورد البته امروزه در بیشتر هاست های وردپرسی و غیر وردپرسی مشاهده می شود و جزو امکانات نسبتا عمومی محسوب می شود. خیلیها در همین قدم اول دچار سردرگمی میشوند و نمیدانند بهترین هاست ایران کدام است و بطور کلی برای خرید هاست چه نکاتی را باید در نظر بگیرند. هاست نگار از کشورهای فرانسه، آلمان و ایران میزبانی وبسایت های مشتریان خود را انجام می دهد. وب رمز یکی از بهترین و قدیمی ترین شرکت های میزبانی ایرانی است که از سال 1385 فعالیت می کند.

همچنین در این شرایط بیشتر شرکت های هاستینگ ایرانی برای رهایی از ورشکستگی مجبور اند روی هاست ایرانی مانور دهند و هم از لحاظ کیفیت و هم از نظر قیمت بهترین شرایط را برای مشتریان خود فراهم کنند. هاست ایران سون هاست در دیتاسنترهای پارس انلاین و افرانت میزبانی میشوند و میزبانی خارج هم از آلمان دیتاسنتر هتزنر انجام میشود. این مجموعه که یک هلدینگ بزرگ است ، خدمات زیادی در زمینه میزبانی وب ارائه می دهد ، دارای زیرمجموعه ای به نام دهاستینگ است که در زمینه هاستینگ وب فعالیت می کند. اگر می خواهید یک سایت وردپرسی راه اندازی کنید بهتر است از هاست ویندوزی استفاده نکنید زیرا با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد اما اگر وب سایت شما به زبان های ASP و .NET و پایگاه داده MsSQL می باشد می توانید از هاست ویندوزی استفاده کنید تنها دلیلی که یک فردی هاست ویندوز نیاز دارد فقط همین مواردی می باشد که خدمت شما عرض کردیم. در واقع بیشتر گزینه انتخابی شما بین هاست ویندوز و هاست لینوکس است که در صورت استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای طراحی سایت، باید حتما از هاست لینوکس که هماهنگی کامل با سایتهای وردپرسی دارد استفاده کنید.

در ادامه این مقاله قصد داریم چند شرکت ایرانی برتر را معرفی کنیم که این شرکتها برای خرید هاست وردپرس معروف و زبانزد هستند. در ادامه مهمترین فاکتورهای انتخاب هاست را تیتروار آوردهایم و در نهایت به مقایسه و معرفی بهترین هاست میپردازیم. برای مشاهده تعرفه های هاست گنجه هاست کلیک کنید. اگر شما هم یک وبمستر وردپرسی هستید و از کیفیت بارگزاری صفحات سایت خود و یا کند بودن سایت وردپرسی تان رضایت ندارید و امروز به دنبال بهترین هاست وردپرس هستید می توانید پکیج های هاست ویژه وردپرس وبلینو را مشاهده نمایید. مقاله پیشنهادی برای مطالعه: بهترین صفحه ساز های وردپرس چیست؟ هاست نگار هم یکی از شرکت های هاستینگ که با 14 سال سابقه درخشان در صنعت هاستینگ توانسته با ارائه خدمات مطلوب به بیش از 47000 مشتری خدمات هاست ارائه کند و جای خود را در بین بهترین هاستینگ کشور قرار دهد. یکی دیگر از مزیت های این هاستینگ به نسبت بقیه هاستینگ ها ارائه فول بکاپ 12 ساعته است که می تواند برای سایتهایی که دارای محتوای به روز و مهمی هستند بسیار مفید باشد چرا که اگر مشکلی در سایت شما رخ دهد ممکن است اطلاعات سایت شما از بین برود اما هاست نگار با ارائه این بکاپ گیری این امنیت را به شما می دهد با خیال راحت تری سایت های خود را روی سرورهای هاست نگار قرار دهید.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما