omdebegirbanner

بهترین هاست برای وردپرس چیست؟

کلمهی بهترین هاست برای هر موقعیت و دیدگاهی یک معنای جداگانه دارد. اما برای سایت های عادی مثه ماها یه هاست وردپرس 5 گیگ سالانه در میارد 900 تومن. امنیت نتافراز بالاست. اما این امنیت بالا باعث شده آنتی شل نصب شده روی سرور (که احتمالا CXS است) حتی به نسخههای قدیمی وردپرس یا فایلهای js قالبها و پلاگینهای وردپرسی هم ایراد میگیرد. وب رمز یکی از بهترین و قدیمی ترین شرکت های میزبانی ایرانی است که از سال 1385 فعالیت می کند. مهمترین مزیت رقابتی ایران سرور، تخصصی است که در زمینه ی نصب و نگهداری سرورهای هاست اشتراکی، مجازی و اختصاصی دارد، به طوری که این شرکت توانسته با این تخصص خود جایگاه ویژه ای در میان شرکت های ارائه دهنده هاست پیدا کند. وقتی فردی قصد طراحی یک سایتی را دارد، وردپرس جزو راحت ترین و بهترین مسیری است که می تواند انتخاب کند. گوگل از وبسایتهای کند بیزار است! این موضوع شرایط تهیه یک هاست با کیفیت را برای وبسایتهای وردپرسی یا زبان PHP آسان می کند.

میزبانفا پلنهای متعددی برای انواع سایتها از جمله وبسایتهای وردپرسی دارد. در سال گذشته میزبان فا چالشهای زیادی در زمینه نگهداری سرورها (به دلیل مشکلات دیتاسنتر قبلی) و پشتیبانی کاربران داشته، اما بر اساس پیگیریهایی که از طرف تیم ما انجام شده، در حال حاضر کاربران میزبانفا آپتایم خوبی را تجربه میکنند و مشکلی روی سرورهای میزبان فا گزارش نشده است. اینکه تعرفه هاست های شرکت های هاستینگ بر چه اساسی محاسبه می شود؟ در حال حاضر میهن وب هاست یکی از بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی با بیش از 90 هزار مشتری است. رتبه الکسا این سایت در حال حاضر حدود ۱۰۰ است! مورد مهم دیگر آپ تایم بودن یا پایداری سرور هاستینگ است معمولا شرکت های هاستینگ ایران 99% را قرار می دهند اما درستی این مورد تنها با تست گرفتن یک الی دو ماه هاست خریداری شده به دست می آید ما در ایران تمز چند هاست برتر را یک ماه خریداری و مانیترینگ کردیم تا درصد دقیق آپ تایم را به دست آوریم و این مورد را با دقت بالا در رتبه بندی بهترین هاست لحاظ کنیم. با توجه به دلایلی که گفته میتوان دریافت که هاست در امنیت، دسترسی پذیری، بهبود تجربه کاربری، سئو و رتبه سایت تاثیر زیادی دارد.

این شرکت با داشتن پشتیبانی مناسب، تجربه بالا، تنوع در ارائه انواع هاست نظر کاربران بسیاری را جلب کرده است. این شرکت با داشتن رتبهی الکسا ۲۶۰ بین کاربران ایرانی کاملا شناخته شده است. میزبانفا دارای رتبهی الکسای ۱۱۰ ایران است و در بین کاربران ایرانی کاملاً شناخته شده است. هاست نگار با داشتن رتبهی الکسا ۲۳۰ در ایران بین وبمستران تقریبا نامی آشنا محسوب میشود. احتمالاً تاکنون نام سون هاست به گوش شما خورده است.این شرکت با داشتن بیش از ۱۳ سال سابقه در ارائه انواع هاست، ثبت دامنه و سرورهای مجازی نامی آشنا در بین کاربرانی ایرانی است. موضوعی که باعث شد نام این شرکت را در بین لیست برترین هاستینگهای ایران قرار دهیم ارائه پهنای باند نامحدود و پشتیبانگیری از اطلاعات در هر ۱۲ ساعت است. میزبانفا هم جزو چند هاست برتر ایران است که قدمت نسبتاً کمتری نسبت به ایران سرور دارد اما شهرت در کیفیت، خدمات پساز فروش و اهداف بلندپروازنهی این شرکت باعث شد گوی رقابت را از بسیاری برباید.

مزیت فراسو این است که با توجه به منابع به نسبت مناسبی که در اختیار می گذارد قیمت مناسبی هم دارد همچنین برای سیستم مدیریت محتوا وردپرس در پلن خرید هاست وردپرس هاستی مناسب و قدرتمند با کانفیگ حرفه ای وردپرس را ارائه می دهد اما از نظر سرعت و کیفیت سایت های بهتری با کیفیت بالاتری هستند که می توانید از آن ها استفاده کنید. این موضوع امری عادی و اجتناب ناپذیر است اما این میزان اختلالات باید به حداقل برسد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در این موضوع مقاله “هاست وردپرس چیست؟” را مطالعه کنید. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم انواع گزینه های هاست مانند Cloud ،VPS، اختصاصی، اشتراکی، مدیریت شده و غیره برایتان وجود دارد و برای ساده سازی موضوع و انتخاب هاست راحت تر، در ادامه در رابطه با دو دسته اصلی میزبانی وردپرس صحبت خواهیم کرد. یک موضوع باید از همین ابتدا مشخص شود. این موضوع هم برای کاربرانی که به وبسایت شما مراجعه میکنند حائز اهمیت است و هم برای گوگل! پلنهای ارائه شده این میزبانی هم با فضای 500 مگابایت شروع شده و نهایتا تا 10 گیگ ارائه میشه.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما