omdebegirbanner

برای ارتباط با ‏Undo و Redo‏ ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید

[ad_1]

روآرو-این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. استفاده از زلید برای عملیات‌های متداول باعث افزایش بهره‌وری می‌شود و در نیانی که یای دنبال نشانگر ماوس روی صفحه صرفاً می‌شود، می‌شود. در ادامه نحوه استفاده از میانبرهای صفحه یدلید یدای undo و redo را در ویندوز و به بها می سازم.

واگرد O Redo چیست چیست
در صورتی که دراه ویندوزی و یا مک خود را شتب اشتباهی مرتکب شوید، یای مثال اشتباه هایپی و نتقا انتقال فایل به نیانی اشتباه، می توانید با دستور Undo مجدد ر به به به. Undo ین برا برای کمک کمک می کند همه چیز را به تالت قبل از ایجاد تغییر زگردازگردانید. Redo برعکس Undo عمل می کند. O کرد بعد از امام عملکرد Undo، از کاری که انجام دادید پشیمان شدید، از دستور Redo استفاده ده. آنچه را که بعدیاً لغو کرده اید را دوباره انجام دهید.

Und عمل Undo و Redo در ویندوز و مک // در حال ویرایش

Undo oa آماده از زلیدهای میانبر صفحه یدلید
ویندوز ویندوز
یای undo یک درل در ویندوز Ctrl + Z را روی صفحه یدلید ید رار ر. ًاً همه برنامه‌های ویندوز ویندوز قاقل ازیک زیکله undo پشتیبانی می‌کنند. برخی از برنامه های کاربردی مانند مایکروسافت آفیس و ادوبی دوبیاپ این امکان را به میا می دهند تا هله عقب برگردید. Rlai این کار فیستافیست Ctrl + Z را هر چند چندله ای می نمایاند د ریدارید.

مک مک
ا + از لپاپ یا رایانه شخصی اپل استفاده می کنید، یای انجام عمل undo کلیدهای Command + Z را روی صفحه‌کلید خود فشار دهید تا یک غول لغو شود.

O انجام Redo با استفاده از زلیدهای یانبر صفحه یدلید

ویندوز ویندوز
به Redo بپیوندید، به Ctrl + Y، Ctrl + Shift + Z، F4 و موارد دیگر بپیوندید. ید ید رار نکردن کلید F4، ابتدا کلید F-Lock یا کلید Fn را نگه دارید، سپس F4 را فشار ر. لازم به ذکر است ست همه برنامه های ویندوز از Redl Redo پشتیبانی نمی کنند.

مک مک
اوای Redo مک مک Command + Y Commanda Command + Shift + Z را رار ر.

O در بدون استفاده از صفحه صفحه یدلید عمل Undo و Redo را انجام دهید؟
منوی هاه ها و و آی‌مک می‌توانید از منوی ویرایش در یالای صفحه یای انجام عمل Undo و Redo استفاده ده. To connect with Edit, join us on کشویی Undo کشوییا اولین، و Redo را زیر زیر خو هیداهید هید. کلمه، کلمه، کلمه، کلمه، کلمه، کلمه، کلمه، کلمه، کلمه، کلمه، کلمه، کلمه، کلمه، کلمه، کلمه، کلمه، کلمه، کلمه، کلمه، کلمه، کلمه، کلمه، کلمه، کلمه، کلمه، کلمه، کلمه، کلمه

Und عمل Undo و Redo در ویندوز و مک // در حال ویرایش

O در ویندوز صفحه صفحه یدلید Undo و Redo انجام دهید
Undo واو نهارو نها یایانه ویندوزی ویندوزی استف ستفاده ت تانید تات Undo و Redo را در نوار ابزار سریع ب یالای پنجره برنامه های ما یکروسا را ​​انجام دهید. اولش منحنی سمت چپ یای عمل Undo و فلش ش رو استاست مخصوص Redl Redo خواهد هد. ای تصاویری که نیدانید یک یک را Undo کنید، دیدید که فلش شان Undo کم رنگ است.

منبع: 91mobiles

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما