گل محمدی: وضعیت پرسپولیس روز به روز بدتر می شود

[ad_1]

یحیی گل محمدی پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل ذوب آهن در مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال گفت: در جام حذفی مهمترین نکته تمرکز و گل نخوردن است. در دفاع خوب کار کردیم و به حریف فرصت ندادیم. در ادامه این دیدار با استفاده از فرصت ها به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: امروز شاهد صحنه فوتبال بسیار خوبی بودیم که توسط فرزندانمان ایجاد شد. این پیروزی را به هواداران عزیزمان تبریک می گوییم. من از همه بچه ها با تمام سختی ها و بحران ها به خاطر از خودگذشتگی و فداکاری برای تیم تشکر می کنم. ما نتوانستیم حق این بچه ها را بدهیم و از زحمات آنها تشکر کنیم. امسال سال سختی برای تیم ما بود. این همه بی تفاوتی در مورد تیم مایه تاسف است. امیدوارم این هفته به سوالات بچه ها پاسخ داده شود. من این هشدار را به باشگاه می دهم. اگر این اتفاق نیفتد، وقت آن است که او را کنار بگذارید و ادامه دهید. امیدوارم این مسائل حل شود و بچه ها بتوانند با آرامش بیشتری لیگ را ادامه دهند.

سرمربی پرسپولیس گفت: دور دوم جام حذفی بود و هنوز تا قهرمانی راه زیادی در پیش است. از صعود خود راضی هستیم و انشاالله با آرامش و تمرکز بیشتر به کار خود ادامه خواهیم داد. امید است به زودی مشکلات بچه ها حل شود. کار واقعا سخت است و چاقو به استخوان رسیده است. امیدوارم باشگاه توجه و احترام بیشتری به مشکلات بچه ها داشته باشد.

گل محمدی درباره استفاده از دو بازیکن تاجیکستانی و عملکرد این دو بازیکن تصریح کرد: آناه بازیکنان جوان و آینده‌داری هستند. او با توجه به سن کمش می تواند بازیکن خوبی برای آینده باشگاه باشد. فکر می کنم شروع خوبی بود. در هر صورت ما تیم بزرگی هستیم و مجموعه ای از بازیکنان باتجربه و جوان داریم. فکر می کنم جوانان ما امروز خوب کار کردند و بازی همان طور که انتظار داشتیم پیش رفت و بازی را به خوبی مدیریت کردیم و بعد جو طوری شد که می توانستیم از بازیکنان جوانمان استفاده کنیم.

او درباره انتقال پرسپولیس در ادامه فصل و اینکه آیا از این تیم خارج خواهد شد، گفت: من زیاد در این مورد صحبت نمی کنم. یک بازی دیگر با فولاد خوزستان داریم و تمرکزمان روی آن بازی است. من در حال حاضر در مورد جایگزینی صحبت نمی کنم.

سرمربی اصفهانی پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر کیفیت ورزشگاه ورزشگاه فولداشهر گفت: واقعا بازی در این زمین سخت بود اما تا جایی که می شد در زمین بازی کردیم. با این حال، در بازی چند دقیقه ای باید طولانی بازی می کردیم. امسال برخی از شرایط زمین بسیار بدتر از قبل است. متاسفانه هر سال به جای بهتر شدن بدتر می شود. مشخص شده که در بحث تسهیلات مدیریت خوبی وجود ندارد. هرکسی که هر زمینی را ارائه کند بدون رعایت استانداردهای فوتبال در آن بازی بازی می کند. من کلی می گویم و در مورد این ورزشگاه صحبت نمی کنم، وضعیت زمین امسال وحشتناک است.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما