گلکسی S21 FE کجاست; آیا این دستگاه بالاخره عرضه خواهد شد؟ – زومیتی

[ad_1]

شایعات در مورد سامسونگ گلکسی اس 21 FE ماه هاست که به گوش می رسد. تا قبل از آگوست 2021، ویژگی ها و تصاویر این دستگاه چندین بار در فضای مجازی منتشر شده است. شایعات متناقض زیادی وجود دارد و برخی انتظار دارند که این دستگاه در رویداد Unpacked Part 2 سامسونگ در 20 اکتبر رونمایی شود. با این حال، حتی در این رویداد، هیچ خبری در مورد S21FE وجود نداشت و سامسونگ در مورد زمان عرضه آن (اگر هرگز) اظهار نظری نکرده است.

با توجه به روندهای دیجیتال، ما اکنون در مرحله ای هستیم که نمی دانیم آیا ارائه Galaxy S21 FE برای سامسونگ منطقی است یا خیر، به خصوص اکنون که به عرضه Galaxy S22 در سال آینده نزدیک هستیم.

دقیقا چه اتفاقی برای Galaxy S21 FE افتاد؟

Samsung Galaxy S20 FE یک گوشی هوشمند محبوب در بخش پرچمداران این شرکت بود. پردازنده قدرتمند، دوربین های پرچمدار، صفحه نمایش خوب و عمر باتری خوب از ویژگی های این دستگاه بود. مدتی پیش شایعه شد که پس از موفقیت گلکسی اس 20 FE، سامسونگ در حال آماده سازی گلکسی اس 21 FE برای عرضه با گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 است. اما می دانید، این اتفاق نیفتاد.

بعد از اینکه همه متقاعد شدند که در این رویداد خبری از این گوشی هوشمند نیست، شایعاتی مبنی بر رونمایی از Galaxy S21 FE Unpacked Part 2 در این مراسم منتشر شد. اما باز هم این حرف ها محقق نشد. تأخیر مداوم در معرفی این دستگاه می تواند منجر به کمبود بی سابقه تراشه شود.

مقالات مرتبط:

اگر در مورد آن نمی دانید، اکنون کمبود انواع مختلف تراشه های مورد استفاده در ساخت دستگاه های الکترونیکی مانند گوشی های هوشمند در سراسر جهان وجود دارد. حتی اپل که دارای زنجیره تامین قابل اعتمادی است، ضربه خورده و مجبور به کاهش تولید آیفون 13 شده است. به دلیل ارتباطات از راه دور در طول فوران کرونا، تقاضا برای لوازم الکترونیکی مانند لپ‌تاپ، تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها به شدت افزایش یافته و در نتیجه قیمت‌ها افزایش یافته است، در حالی که زنجیره تامین نمی‌تواند برای این تقاضای بالا تولید کند. کارخانه های تولید تراشه نیز در دوران قرنطینه کرونر تعطیل شده و باعث عقب ماندگی و خرید این دستگاه برای مشتریان شده است.

Galaxy S21 FE به وضوح یکی از قربانیان کمبود تراشه جهانی است و اکنون شایعه شده است که در ژانویه در دسترس خواهد بود. اما برخی از تحلیلگران پیش بینی می کنند که کمبود عرضه تا اواسط سال 2022 یا بعد از آن ادامه خواهد داشت، می توان انتظار تاخیر بیشتری در عرضه S21 FE داشت. اما سوال اصلی اینجاست که آیا عرضه این دستگاه برای سامسونگ در حال حاضر، زمانی که خریداران تا سال آینده نمی توانند آن را تهیه کنند، منطقی است؟

آیا عرضه Galaxy S21 FE غیر منطقی است؟

همه تولیدکنندگان تلفن همراه حداقل یک خط تولید دارند که از سال گذشته شروع به کار کرده است. با عرضه گلکسی نوت 21، گلکسی اس 21 در سه ماهه سوم FE 2021 به جای نسل قبلی خود، در بخش پرچمداران پردرآمد خواهد درخشید. همانطور که قبلا گفتیم همه چیز طبق برنامه پیش نرفت، بنابراین هنوز خبری از این دستگاه نیست. بنابراین این شکاف باید توسط گوشی های رده بالای سری A سامسونگ پر شود.

Galaxy S21 FE

اگر سامسونگ گلکسی اس 21 FE را در اوایل سال 2022 عرضه کند، ورود آن با گلکسی اس 22 همزمان خواهد شد، زیرا انتظار می‌رود این دستگاه همزمان عرضه شود. شایعات اولیه حاکی از آن است که نسل بعدی گوشی های هوشمند گلکسی اس دارای ماژول های دوربین جدید و حاشیه های باریک خواهند بود. البته این تعجب آور نیست. طراحی ماژول دوربین گلکسی S21 در طول سال به گوشی خانواده گلکسی A رسید ، بنابراین می توان انتظار مشابهی برای سال 2022 داشت. اگر S21 FE سال آینده عرضه شود، نمی تواند از نظر کیفیت یا عملکرد دوربین خود را از سری A متمایز کند.

تلفن هوشمند قدیمی متولد شده

اگر S21 FE در ژانویه عرضه شود، به زودی لغو خواهد شد. سه دلیل اصلی برای این موضوع وجود دارد.

اولاً، FE هیچ شباهتی به سری گلکسی S22 ندارد. گلکسی اس 21 یک نسل قدیمی تر از گوشی های سالی است که FE عرضه می شود. هیچ شرکتی نمی خواهد دستگاه تازه راه اندازی شده اش در سه ماهه اول فراموش شود، چه برسد به چند هفته. عناصر طراحی گلکسی اس 22 بخشی از سری گلکسی اس 21 نخواهد بود که S21 FE را به عنوان یک دستگاه نسل قبلی در بازار معرفی می کند.

دوم، کوالکام هر ماه دسامبر یک تراشه پرچمدار جدید را معرفی می کند که سال آینده توسط بسیاری از دستگاه های پرچمدار استفاده خواهد شد. سری Galaxy S22 سامسونگ از سیستم نسل بعدی Qualcomm برای تراشه خود پشتیبانی می کند ، در حالی که Galaxy S21 FE از Snapdragon 888 کوالکام استفاده می کند. این پردازنده تراشه پرچمدار فعلی است، اما تقریباً یک سال از عمر آن می گذرد. با توجه به اینکه کوالکام تولید تراشه های جدید اسنپدراگون را ترجیح می دهد، این سوال مطرح می شود که آیا سامسونگ اسنپدراگون 888 به اندازه کافی برای S21 FE خواهد داشت؟ تفاوت قیمت بین S21 FE و Galaxy S22 اصلی چندان دور نخواهد بود ، اما S22 دارای تراشه جدید ، جدیدترین طراحی و مجموعه دوربین عالی است.

سوم، اگرچه گلکسی اس 21 FE قیمت پایین تری نسبت به گلکسی اس 22 معمولی دارد، اما با گلکسی A52s، یکی از پرفروش ترین گوشی های هوشمند در این بخش، رقابت خواهد کرد. اگر سامسونگ S21 FE راه اندازی شود، ممکن است بین این دو سری از گوشی های هوشمند خود این شرکت رقابت وجود داشته باشد.

احتمالاً دلیل این است که چرا آنها در Galaxy S21 FE اینقدر ضعیف عمل می کنند. جای تعجب نیست که در چند ماه آینده و چه زمانی منتشر شود. بازار نسل بعدی مشتاقانه منتظر عرضه سری گلکسی اس 22 سامسونگ در اوایل سال 2022 است. در آن زمان، عرضه Galaxy S21 FE برای سامسونگ آزاردهنده بود.

به نظر شما گلکسی S21FE روزی رونمایی خواهد شد یا سامسونگ کاملا آن را کنار گذاشته است؟

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما