کریک: بازیکنان یونایتد توانایی کار با هر مربی را دارند

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، شایعات حضور رالف رنگنیک روی نیمکت منچستریونایتد بسیار جدی شده و به نظر می رسد بازیکنان یونایتد به زودی باید فصل را با مربی جدیدی ادامه دهند.

بسیاری از این مربی آلمانی به عنوان پدرخوانده مدرسه مربیگری مدرن آلمان یاد می کنند و مربیان موفقی مانند جولیان ناگلزمن و توماس توخال از جمله کسانی هستند که از سبک او الهام گرفته اند.

کریک در کنفرانس خبری پیش از بازی حساس این هفته مقابل چلسی گفت: “فکر می کنم ممکن است به زودی ایده هایی به تیم بیاید.” تاریخ این را نشان می دهد. گاهی اوقات اصلاً ایده ای به ذهن نمی رسد، فقط یک صدا یا تازگی متفاوت است. گاهی همه چیز خیلی خوب پیش می رود و گاهی نه. این جوهر زندگی است و باید دید در چند روز آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.»

وی افزود: سبک های مختلف فوتبال وجود دارد. ما گروه بسیار خوبی از بازیکنان داریم. من معتقدم که آنها می توانند با هرکسی که در راس کادر فنی باشد وفق دهند. آنها واقعاً افراد با استعداد و خوبی هستند، بنابراین ما مشتاقانه منتظر دیدار شما در آینده هستیم.

کریک درباره بازی حساس یکشنبه مقابل چلسی گفت: همه باید تحت تاثیر روند رو به رشد خود قرار بگیرند. آنها بسیار سخت کوش، کارآمد هستند و در مسیرهای تهاجمی حرکت بسیار خوبی از خود نشان می دهند. آنها همچنین در ارتباط با دفاع سه نفره و هافبک خوب هستند و سعی می کنند از مدافعان کناری برای ایجاد مشکل برای حریف در میانه زمین استفاده کنند. آنها بسیار تهاجمی بازی می کنند و فضای بازی تیم مقابل را محدود می کنند. تعادل چلسی در زمین خوب است.”

بازیکن سابق یونایتد افزود: تمام تمرکز من روی ساخت هر چه بهتر تیم است. مسئولیت بزرگی بر عهده من است و تمام تلاشم را در این مسیر انجام خواهم داد. بعد از بازی یکشنبه، چیزهایی را که می خواهم به آنها فکر کنم مطرح کردم. این هفته خیلی ساکت بودم. بازیکنان و سایر اعضای باشگاه از من حمایت کردند و مطمئن شدند که مشکلی برایم پیش نیامد. “من از چالش ها استقبال می کنم.”

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما