آنچلوتی: کومان؟ رهبری این باریا سخت است

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، اولین الکلاسیکو این فصل یکشنبه در ورزشگاه ناین کمپ بین دو تیم بارسلونا و رئال مادرید برگزار می شود که بازی مهمی برای هر دو تیم است.

سه روز قبل از بازی، کارلو آنچلوتی با هویستار در مورد چند موضوع از جمله ارزش وینیسیوس، احتمال اهدای توپ طلا به کریم بنزما و وضعیت فعلی رونالد کومان صحبت کرد.

حضور رئال مادرید در این دیدار چگونه خواهد بود؟

ما نیز مانند بقیه در این جلسه سبک شرکت خواهیم کرد. این بازی برای همه مهم است و ما خیلی آرام و مطمئن این بازی را آماده می کنیم.

وضعیت بازیکنان چگونه است؟

همه خوبن فکر می کنم کارواخال و هازارد وارد این بازی خواهند شد. وضعیت خوب است. بعد از بازی با شاختار مشکل زیادی نداریم. بنابراین تقریباً همه بازیکنان را در اختیار داریم.

بعد از این همه تست دوست داشتی 3-3-4 بازی کنی؟

فکر می کنم زمان هایی در فصل وجود دارد که سعی می کنید کاری متفاوت انجام دهید تا اطلاعات بیشتری به بازیکنان بدهید. سپس در لحظات حساس فصل مانند این هفته باید کارهایی را انجام دهید که بازیکنان به آن عادت کرده اند. این چیزیست که ما انجام میدهیم. ما نمی گوییم که دیگر هرگز بازی متفاوتی انجام نمی دهیم. حرف من این است که بهتر است این بار در مسیر مستقیم راه برویم و زیاد تغییر نکنیم.

و در کمپ نه، شاید همان مسیر مستقیم را داشته باشیم یا …؟

نه، مسیر خیلی سرراست است. چون مقابل تیمی با کیفیت بالا بازی می کنیم، تیمی که بسیار سخت کوش است. آنها در حال حاضر خوب کار می کنند و فکر می کنم در حال پیشرفت هستند. بنابراین بازی سختی در پیش داریم، زیرا رئال مادرید – بارسلونا همیشه این بازی بوده و فکر می کنم برای بارسلونا هم سخت خواهد بود، اما در سبک این بازی رایج است.

آیا از عملکرد وینیسیوس شگفت زده شده اید؟

خیر من از عملکرد او تعجب نکردم زیرا او همیشه گل های زیادی به ثمر می رساند، هویت یکسانی را در بازی خود حفظ می کرد و سعی می کرد در شرایط یکدیگر بماند. او اکنون در ضربات پایانی خوب است. اما حرف من این است که وقتی خیلی نزدیک به دروازه بود، وقتی او نتوانست گلزنی کند، شگفت زده شدم.

UV

بازیکن دیگری که باید شما را شگفت زده کند بنزما است. آیا او نسبت به اولین بار شما در رئال بازیکن کامل تری شده است؟

نه ، من بازیکنی را می بینم که قدرت رهبری و شخصیت بیشتری در داخل و خارج از زمین دارد. او فکر می کند بازیکن مهمی است. این کاملا درست است ، ما خوش شانس هستیم که بازیکنی با این کیفیت داریم و با این رهبری مثبت ، رهبری مثال زدنی و گویا وجود ندارد.

آیا فکر می کنید او برنده توپ طلا می شود؟

هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد. این به او یا شما بستگی ندارد. بستگی به ارزیابی افراد دیگر دارد. فکر می‌کنم او به خاطر کاری که سال گذشته انجام داد و اکنون انجام می‌دهد، شایسته توپ طلا است.

نظر شما در مورد آنسو فاتی که به تازگی قرارداد خود را با بارسلونا تمدید کرده است، چیست؟

من او را بازیکن بزرگی می بینم که آرام آرام در حال پیشرفت است. او برای این تیم بسیار مهم است. او بازیکنی است که ضربات پایانی اش بسیار خوب است و یکی از بهترین بازیکنان جهان است.

آیا نگران حضور او در بازی یکشنبه هستید؟

نگرانی ما در مورد حریف فقط مربوط به یک بازیکن نیست. این نگرانی برای کل تیم وجود دارد که تمام تلاش خود را می کنند، کیفیت و تجربه بالایی دارند و از حضور بازیکنان مهمی مثل ما لذت می برند. به هر حال ، این بازی یک معامله است.

در نهایت، نظر شما در مورد رونالد کامن چیست؟

من او را مربی خوبی می دانم. من او را تا اورتون دنبال کردم و آنها با احترام از او یاد کردند. من چیز زیادی در مورد کومان نمی دانم، اما کاری که او در طول دوران حرفه ای خود انجام داده است قابل ستایش است. در عین حال، کاری که او در بارسلونا انجام داده و اکنون انجام می دهد، زیرا فکر می کنم در حال حاضر هدایت بارسلونا آسان نیست. بارسلونا در حال تغییر است …. من فکر می کنم که اوضاع را به خوبی مدیریت کرده است.

آیا شجاعت پیش بینی نتیجه بازی را دارید؟

نه الان ندارمش من به دنبال بهترین راه برای آماده شدن قبل از بازی هستم.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما