کرونا بازار جهانی بازی را به 180 میلیارد رساند

[ad_1]

روزنامه ایران: از سوی دیگر به دلیل دورکاری کارکنان شرکت های مختلف تولیدی ورزشی، برخی از این پروژه ها به موقع وارد بازار نشد و بسیاری معتقدند در سال 2021 می توان انتظار تعداد زیادی بازی جدید را داشت.

کرونا و بازار صنعت 180 میلیاردی

اخبار ناگوار و ناگوار کرونا در جهان و چالش ها و تنش های مرتبط با انتخابات آمریکا، باید گفت در سال 2020 خبر بزرگی برای صنعت بازی جهانی بود که با تفکیک افراد و منازل، تعداد زیادی از علاقمندان وارد شدند. دنیای بازی بدون بازی و در واقع، با افزایش تعداد کاربران در سراسر جهان، امسال سال قابل توجهی برای صنعت بازی بوده و درآمد صنعت بازی های ویدیویی را افزایش داده است. به حدود 180 180 میلیارد رسید.

از سوی دیگر پلتفرم های بازی تبدیل به بستری برای اعتراض به تبعیض سیاه و نژادی و همچنین کنسرت های آنلاین و… شد که در نوع خود بی نظیر است.

درآمد بازی ها برابر با فیلم ها و بازی های جهانی است

در سال 2020، قرنطینه گیمرهای جدیدی را به دنیای بازی معرفی کرد و در عین حال، با وجود محدودیت‌های شدید عروق کرونر و دورکاری، بازی‌های باکیفیت در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفت.

برای صنعت بازی، اپیدمی کرونا در واقع به عنوان یک کاتالیزور عمل کرد و ثابت کرد که بازی یک بازار سرگرمی بزرگ است و پس از برداشته شدن قوانین محرومیت، گیمرها سر جای خود باقی ماندند و از تعداد کاربران کاسته نشد. در سال 2020، نزدیک به 2.7 میلیارد نفر در سراسر جهان بازی های ویدیویی انجام دادند که بیشترین رشد در صنعت بازی های ویدیویی مربوط به بخش بازی های تلفن همراه است.

درآمد حاصل از خرید بازی های موبایل در سال جاری نسبت به سال 2019 با 13.3 درصد رشد به 77.2 میلیارد دلار رسیده است. نکته جالب دیگر این است که درآمد صنعت ورزش جهانی از کل درآمد صنعت ورزش و سینما در سال 2020 بیشتر شده و این درآمد به حدود 180 میلیارد دلار رسیده است. البته این رقم 20 درصد بیشتر از حد انتظار تا سال 2020 است.

کرونا و بازار صنعت 180 میلیاردی

در سال 2019 درآمد صنعت فیلم 100 میلیارد دلار و درآمد لیگ ورزشی 75 میلیارد دلار بود، در حالی که در سال 2020 این درآمد به دلیل تعویق بازی های ورزشی و تعطیلی سینماها بسیار کمتر از سال 2019 بود.

نکته مهم دیگر این است که 91 درصد از درآمد صنعت بازی در سال 2020 آنلاین و دیجیتال بوده است، در حالی که این رقم در سال 2019 حدود 79 درصد بوده است. نیوزو گفت که صنعت بازی حدود 180 میلیارد دلار درآمد داشته است که حدود 4164 میلیارد آن از بازی های دیجیتال است.

نیوزو همچنین گزارش داد که بسیاری از بازی‌های آنلاین رکورد تعداد کاربران را شکسته‌اند و از زمان لغو قرنطینه، تعداد آنها کاهش قابل توجهی نداشته است.


کنسول ها ناجی این صنعت هستند

زمانی که تاج گذاری و منزوی شدن گالری ها منجر به لغو بسیاری از گالری ها و اختلال در تولید فیلم شد، بازی سازان احساس نیاز به این سرگرمی کردند و با استفاده از فرصت سعی در معرفی بازی های جدید کردند. محبوبیت در صنعت بازی چیز جدیدی نیست، اما Corona توسعه بازی را سرعت بخشیده است، تعداد گیمرها در جهان و همچنین مدت زمان صرف بازی را افزایش داده است.

رونمایی از کنسول های جدید سونی و مایکروسافت، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس، یکی دیگر از نکات برجسته صنعت بازی با وجود بحران کرونا در سال 2020 بود. Animal Crossing: با انتشار New Horizons در ماه مارس، زمانی که انزوا در ایالات متحده آغاز شد، این بازی به یک نیاز جدی برای عموم تبدیل شد و نینتندو در شش هفته اول انتشار بیش از 13.4 میلیون نسخه از این بازی به فروش رساند.

البته این توجه ویژه مردم به بازی به دلیل کمبود کنسول و تجهیزات بازی نیز بوده است به طوری که در ابتدای قرنطینه می توانستید در بازار سخت افزار بازی بسیار کم پیدا کنید. از سوی دیگر، به دلیل دورکاری کارکنان شرکت‌هایی که انواع بازی‌ها را تولید می‌کنند، برخی از این پروژه‌ها به موقع وارد بازار نشدند و بسیاری بر این باورند که در سال ۲۰۲۱ می‌توان انتظار تعداد زیادی بازی جدید را داشت.

برخی از کنفرانس ها و نمایشگاه های مرتبط با صنعت بازی نیز لغو شدند، مانند رویداد E3 و کنفرانس توسعه دهندگان بازی.


مبارزه با نژادپرستی آنلاین

اما همه اینها صنعت بازی را در سال های کرونا شگفت زده نکرد. با محو شدن مرزهای دنیای واقعی و مجازی، افرادی که قبلاً در مورد نژادپرستی و آزار جنسی در محل کار سکوت می کردند، اکنون پلتفرم های بازی را مکانی عالی برای اعتراض و به دلیل خشونت پلیس علیه سیاه پوستان می دانند. این موضوع نیز مورد توجه قرار گرفته است. شرکت های بزرگی مانند یوبی سافت و اکتیویژن قول داده اند تغییراتی ایجاد کنند و از جنبش «زندگی سیاهان مهم است» حمایت کنند.

پس از ترور جورج فلوید توسط پلیس آمریکا، مردم علاوه بر خیابان‌ها و میادین شهر، مطالبات خود را در فضای مجازی نیز بیان کردند و در اعتراض به اقدام پلیس و حمایت از «زندگی سیاه‌پوستان» دور یکدیگر تجمع کردند. Matter “movement. بازی محبوب Animal Crossing: New Horizons بود.

کرونا و بازار صنعت 180 میلیاردی

The Sims بازی دیگری بود که در آن گیمرها به نژادپرستی اعتراض کردند. در Fortnite، Epic Games میزبان یک پنل آنلاین در مورد نژادپرستی و اعتراض به آن بود. توسعه‌دهنده بازی Pokémon Go، Niantic، قول سرمایه‌گذاری 5 میلیونی را برای توسعه‌دهندگان بازی Black Game داده است، با در نظر گرفتن این که بین جنسیت و نژاد کارمندان خود تعادل ایجاد می‌کند.


برگزاری کنسرت در زمین بازی

امسال نیز بسیاری از خوانندگان محبوب از سراسر جهان از بستر و فضای بازی به عنوان یک استیج مجازی برای حفظ ارتباط با مخاطبان خود استفاده کردند. از آنجایی که بسیاری از گیمرها جوان و علاقه مند به موسیقی هستند، این خوانندگان از این توانایی نهایت استفاده را کردند. یکی از خوانندگان، تراویس اسکات رپر محبوب آمریکایی بود که از Fortnite برای اجرای کنسرت آنلاین در ماه آوریل استفاده کرد.

لیل ناس ایکس یکی دیگر از خواننده های آمریکایی است که از بازی های آنلاین برای ارائه موسیقی جدید خود استفاده کرده است. Roblox یک خواننده رپ بریتانیایی است که آخرین موسیقی خود را با استفاده از پلتفرم بازی Watch Dogs: Legion اجرا کرده است.

دنیای بازی های آنلاین در دوران کرونا به شدت تغییر کرده است و علاوه بر موسیقی، نمایشگاه های تئاتر و فیلم نیز برگزار کرده است. به عنوان مثال، سیمز در سال 2020 یک پلتفرم برای تئاتر زنده بود.

علاوه بر این، بازی‌سازان سعی کرده‌اند این پلتفرم را بدون زیر پا گذاشتن قوانین قرنطینه برای بازدید از پلتفرم‌ها، جشن تولدهای مجازی، جشن‌های عروسی آنلاین و … بسازند که یکی از موفق‌ترین پلتفرم‌ها در این زمینه در سال ۲۰۲۰ است. یک بازی بود. عبور از حیوانات: افق های جدید.

در این بازی علاوه بر بازی های معمول، گیمرها می توانند از جزایر یکدیگر دیدن کنند و با افراد جدید ملاقات کنند یا در جشن ها شرکت کنند. در Fallout 76، بخش جدیدی در دوران کرونا به بازی اضافه شد که به هنرمندان اجازه می‌داد تا راحت‌تر با دنیای مجازی تعامل داشته باشند و البته محیط بازی را برای کاهش استرس و در نتیجه احساس تنهایی ناشی از کرونا مساعدتر کنند. . .


Apple Competition و Epic Games

اختلاف بین اپیک گیمز و اپل یکی از مشکلات اصلی صنعت بازی در سال 2020 است که منجر به حذف بازی Fortnite از اپ استور شد. اپ استور 30 ​​درصد از درآمد فروش بازی را کسر می کرد و اپیک گیمز آن را بزدلانه تلقی کرد و در واقع از اپل پیشی گرفت که منجر به عصبانیت و شکایت این شرکت از اپیک گیمز و حذف آن از اپ استور فورتنایت شد.

کرونا بازار جهانی بازی را به 180 میلیارد رساند

پس از اپل، گوگل فورتنایت را از گوگل پلی حذف کرد و مشکلات اپیک گیمز بیشتر شد. دادگاه اپل نیازی به بازگرداندن فورتنایت به اپ استور ندارد، اما به نظر می رسد اپیک گیمز در سال 2021 انتقام می گیرد و باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی می افتد.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما