صعود خلخانی به فینال تورنمنت بلغارستان :: ورزش سه

[ad_1]

خبر خبر: 1811154 |
28 بهمن 1400 ساعت 23:55 |
4,361 زدیدزدید |

0
هاه

۳ کشتی گیر ایران حذف حذف

میثم خلخانی به رار فینال مسابقات روز نخست مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی مام نیکولای ی پتروفلغارستان راه یافت.

رشارش ورزش سه به زل از ایسنا، رقابت های بین المللی کشتی داد و فرنگیام وفانکلوف و یلای پتروف طی یای وفای ۲۸ بهمن لغایت اوا ها ها ها.

یجایج کشتی گیران ایران در یایان مسابقات روز نخست شرح زیر زیر است ست:

کشتی داد:

وزن ۶۱لوگرم داریوش حضرتقلی‌زاده در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر وبلوب کولسنیک از مولداوی شد و با توجه به شکست این حریف بابل راویندر ا زا نا نا نا نا

در وزن ۷۰لوگرم یوسف مرامرانی پس از استراحت در دور دور، در نتیجه ۱ ز ز ی ز وی توجه وی وگرم وب ه وب وب وب رمضم رمضم رمضم رمضم رمضم رمضم به حریفش در رار فینال وی به گروه زنده ساز ها رفت.

در وزن ۷۹لوگرم مرتضی قیاسی سی دور نخست نخست نخست وزیری با نتیجه ۱۱ صفر حسن حسن ز از بلغارستان را مغلوب کرد وی در دور بعد از میرزاگالیف از قزاقستا با نتیجه به به به به شد به به به شد به به به شد به به به شد به به شد به شد به شد. وی در این مرحله مقابل استینوف در حالی که ۷ بر ۱ بود توجه به سه اخطار شدن این حریف روس به هله نیمه نهایی راه یافتن. وی در این مرحله مقابل علی یان اف دارنده مدال برنز نان از بلاروس با نتیجه ۳ مغ وب وبلوب و راهی دیدار رده بندی شد.

در ۹۲لوگرم مهدی حاجیلوئیان پس از وزن ماندن در دور نخست نخست در با نتیجه بر بابل عثمان نورماگمدوف دارنده رندهال برنز نان از آذربایج توجه توجه توجه توجه توجه کنا کنار ر.

فرنگی فرنگی:

در وزن 55لوگرم سید آرش ریاری پس از استراحت در دور اول در دور دوم بابل دریدی از الجزایر با نتیجه 11 بر صفر شکست شکست با توجه به شکست شکست این گیر جز الجزایری مرح هل ه ری.

. . و ر هیاهی هیله نه ییایی یی. اگر می خواهید یک کسب و کار جدید راه اندازی کنید، باید آن را برای خودتان آسان کنید.

در وزن ۷۲لوگرم علیرضا عبدولی در دور نخست با نتیجه ۸ ۱ ۱ ننانن از سوئیس مغا مغلوب وب و در دور بعد نتیجه ۸ وب وبل ی یل ی ن ن ن ب ب ب ب ب به به زنده زنده ها راه هافت.

در وزن ۸۲لوگرم علیرضا مهمی پس از استراحت در دور اول در دور دوم نتیجه ۸ کیسمونی کیسمونی رستارستان را مغلوب وب و سوم وگرم وگرم نتیجه مرح ز ز ز ز ز ز ز ز وی در این مرحله با نتیجه ۲ ۲ ۱ وبلوب وبلا بولکوادزه دزهان زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان ن و به دیدار ر رفت.

مومنیا مومنی وزن وزن وگرملوگرم کشتی داد، فردا در بقابقات مقدماتی روز دوم این رقابت ها در کشتی نخست نخست وزیر به مصاف حریفی از الجزایر می رود.

امکان ندارد زن با شخص دیگری رابطه جنسی داشته باشد.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما