کانسپت رایانه بازی ماژولار گیگابایت – زومیت رونمایی شد

[ad_1]

Gigate در جدیدترین اقدام خود طرح مفهومی یک کامپیوتر بازی ماژولار را معرفی کرده است. تاکنون شرکت های مختلفی ایده های مختلفی برای ساخت رایانه های ماژولار گیمینگ ارائه کرده اند، اما هیچ گاه مورد پذیرش گسترده جامعه کاربران قرار نگرفته است. این داستان عمدتاً در مورد قیمت بالای محصولات مورد نظر است. همچنین، همانطور که توسط تولید کنندگان بیان شده است، ایده ها معمولا عملی به نظر نمی رسند.

مقالات مرتبط:

اما این بار با معرفی نمونه اولیه بازی رایانه شخصی و پروژه ماژولار Cielo، گیگابایت در تلاش است تا راهی برای موفقیت این ایده بیابد. البته لازم به ذکر است که این شرکت در شرایطی از محصول پیشنهادی خود به عنوان «آینده تجربه بازی های ویدیویی» یاد می کند که حداقل تا کنون چنین وضعیتی برای این محصول متصور نبود.

در حال حاضر ، Gigabyte Project Cielo به عنوان نمونه اولیه با سیستم اصلی ، بسته باتری و بلندگوهای بلوتوث ارائه شده است. همه اینها در یک طراحی مدولار و قابل تعویض گرد هم آمده است. این سیستم امکان تعویض کامل و سفارشی سازی قطعات را به کاربر می دهد و از دیگر نکات مهم این محصول امکان اتصال به شبکه 5G و ضریب قابلیت حمل است. شاید متوجه شده باشید که یکی از جنبه های اصلی در طراحی این دستگاه، امکان ارتقای ساده و مستقل هر قطعه است. در واقع این ویژگی است که می تواند دستگاه را از مدل معمولی متمایز کند. به این ترتیب می توانید به راحتی قسمتی از سیستم را که دیگر نیازی به آن ندارید حذف کرده و با یک قطعه جدید جایگزین کنید.

نمونه اولیه کامپیوتر بازی مدولار Project Cielo

مشاهده تصاویر منتشر شده از Gigabyte Project Silo او متوجه طراحی اولیه جالب آن می شود. اما بسیاری از سوالات بی پاسخ مانده است. اول از همه، لازم به ذکر است که کاربران از تصاویر منتشر شده عکس می گیرند و می گویند که دستگاه مطابق تعریف گیگابایت قابل حمل به نظر نمی رسد. البته هنوز ابعاد دقیق آن اعلام نشده است. دوم این است Gigabyte Project Cielo مانند یک دستگاه گران قیمت به نظر می رسد. قیمت های بالا همیشه بزرگترین دلیل شکست سیستم های ماژولار در زمینه کامپیوترهای گیمینگ است. باید دید آیا این شرکت تصمیم به معرفی یک سیستم گران قیمت خواهد گرفت یا سیاست خود را برای دستیابی به فروش بیشتر تغییر خواهد داد.

نمونه اولیه کامپیوتر بازی مدولار Project Silo

اگرچه هنوز جزئیات این سامانه خبری منتشر نشده است، اما مشخص نیست چنین محصولی در نهایت به نمایش گذاشته می شود یا در طراحی اولیه باقی می ماند. Razer شرکت دیگری است که قبلاً چنین ایده ای را ارائه کرده است. این محصول که سال گذشته با عنوان SFF Tomahawk of the Razor در نمایشگاه CES ارائه شد، با قیمت اصلی 2400 عرضه شد. البته اگر 800 دلار بیشتر بپردازید، سیستم با کارت گرافیک RTX 3080 همراه است. به تو رسید

نظر شما در مورد کامپیوتر بازی ماژولار Gigabyte Project Cielo چیست؟ آیا فکر می کنید روزی می توان آن را در قفسه فروشگاه ها دید؟

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما