(ویدئو) نساز مومیایی «انسان دُم‌دار»؛ پری پریایی که جاودانگی می‌بخشد!

[ad_1]

نانشمندان پری پریایی مومیایی شده اند که گفته می شود به هرکسی که گوشت بخورد بخورد، وداودانگی عطا می کند، بررسی می شود تا ماهیت واقعی را انجام دهد.

به رشارش فرارو نیویورک پست پست ظ: ظاهرا این اموجودارآمیز ۱۲ اینچی (۳۰ نتی‌متریانتی‌متری) بین

این ییایی با چهره‌های ژولیده، دندان‌های نوک‌تیز، دو و یای روی سر وانی، هریاهری ترسناک، ولی انسانی دارد، اما نیمه‌پایینی بدنش شبیه هیاهی است.

امروز نان دانشگاه علوم و هنر شیکیاشیکی این مومیایی را برای سیتی‌اسکن به امانت گرفته‌اند تا اسرار آن را کشف کنند.

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

وی افزود: پریایی‌های ژاپنی افسون فسوناودانگی نگیارند. می‌گویند اگر گوشت پری دریایی بخورید، نمی‌خواهید. افسانه‌های بسیاری از نقاط قوت ژاپنی وجود دارد که زنی به‌طور دفیادفی گوشت یک پری ییایی را خورد و ۸۰۰ سال زندگی زندگی. این افس نه در نزدیکی که کهایی پری دریایی آن فتافت شد، نان رایج است. شنیدم که برخی عتقا اعتقاد به این افسانه، لس‌های مومیایی پری ییایی را می‌خوردند.

امه‌ای تاریخی به سال ۱۹۰۳ که هراهراً توسط کالک قبل از مومیایی نوشته شده است، رار مومیایی نگهداری می‌شود و استستانی در منشأ آن می‌دهد.

در این مهمه آمده: پری ییایی در یک تورهیگیری در استان کوچی گرفتار ر. نیایگیرانی که آنا صید کردند نستندانستند که یک پری ییایی است، اما آن را به اوزاکا بردند و به نان یک ماهی معمو معمول فروختند. پدربزرگ و مادربزرگم آن را خریدند و به نان یک گنجانوادگی د شتنداشتند.

مشخص نیست که مومیایی چگونه چه نیانی به معبد اینگوئن در دراکوچی آمده است. اما کاهن اعظم، کوزن کوید، گفت که حدود سال پیش در یک جعبه یای به نمایش گذاشته شد و اکنون یک وصندوقاوصندوق نسوز ریاری ری.

او به مهمه ژاپنی آساهی شیمبون گفت: ما آن را پرستش کردیم به این امید مید که کاهش همه گیری کرون حتی کمک حتی گر اندکی اندکی ندکی.

این حال، هیروشی زا از انجمن نجمنلکلور اوکایاما دیدگاه واقعی نسبت به این موجود ردارد. اعتقاد بر این است که ست دوره‌ی یای از دوره‌ای دوخته شده است. او گفت: بته بته من نمی‌کنم نمی‌کنم و و پری پری ییایی واقعی باشد. من می‌کنم می‌کنم این‌ها را به اروپا تبدیل کرده‌ایم که در دوره‌ای دوخته شده است.

وی ادامه داد: افسانه پری دریایی هنوز در اروپا، چین ژ پناپن در سراسر جهان وجود ردارد. ینابراین، می‌توانم بسازم که مردم آن نان نیز به آن شتن‌داشتند. یش فکر می کنم از زانات زنده ساخته شده است و میخوا میخواهیم آن را با سی تی اسکن یا آزمایش DNA شناسایی یی.

نیانشمندانی که این ینایی را بررسی می‌کنند، یجایج خود را اخیراً منتشر می‌کنند.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما