وزنه برداری ستاره های نوظهور تلویزیون

[ad_1]

خراسان: در سال های 1376 و 1377 سریال هایی چون «بانوی عمارت»، «لحظه گرگ و میش» و «وارش» چهره های جدیدی را معرفی کردند یا برای بازیگرانی که پیش از این در عرصه بازیگری فعالیت کرده بودند، شهرت به ارمغان آوردند. مریم مومن، میلاد میرزایی، الهام طهموری، حسام محمودی و نیما نادری پنج بازیگری هستند که با این سریال به شهرت رسیدند. بازیگران اخیرا سریال جدیدی را روی آنتن برده اند و پس از حضور در چهره یک بار دیگر تجربه حضور در تلویزیون را داشته اند.

وزنه برداری ستاره های نوظهور تلویزیون

با الهام از طهموری

الهام طهموری یک سال پیش پس از بازی در فیلم «جنگ‌ها» ساخته احمد ووری اکران شد. او پیش از این در سریال هایی مانند نفس گرم، پرستاران و پدر بازی کرده بود اما حضور کمرنگی در این سریال ها داشت و زنی به نام ورش پس از مرگ همسرش مجبور شد تنها زندگی کند. میدونستی که حملش کردی طهموری چندی پیش در «شرم» با شخصیت «لیا» ظاهر شده بود. او مانند «وارش» یکی از شخصیت های اصلی سریال بود و طهموری در هر دو سریال به خوبی ایفای نقش کرد. البته شخصیت «وارش» از نظر استفاده از لهجه های شمالی چالش برانگیزتر است.

حسام محمودی و نیما نادری

حسام محمودی سابقه بازی در سریال های مختلف را دارد اما این بازیگر با سریال «لحظه گرگ و میش» ساخته همایون اسعدیان بیشتر به شهرت رسید. محمود در سریال همایون اسعدیان نقش یک فرد باتجربه را بازی کرد. او اکنون در نقشی کاملا متفاوت در سریال «بخانمان» به نام «مسعود» دیده می شود که استاد دانشگاه است و در فکر ازدواج با دختر عمویش است. این شخصیت ردپایی از کمدی دارد و این یکی دیگر از تفاوت های مهم «لحظه گرگ و میش» و «بانوی ما» است.

حسام محمودی اگرچه حضور کم و کمرنگی در سریال اسدیان ندارد، اما در «بخانمان» نقش اول را دارد. محمودی نیز مانند «لحظه گرگ و میش» در این سریال نقش خود را به خوبی ایفا کرده است. البته سریال دلدار این بازیگر ماه رمضان سال گذشته پخش شد اما در سریال باخانمان حضور پررنگ تری دارد. نیما نادری در سریال های «در مسیر زاینده رود» و «تعبیر وارونه یک رویا» نیز تاریخ ساز شد اما «لحظه گرگ و میش» او را به شهرت رساند. نادری به تازگی دو سال پس از سریال «لجا» در تلویزیون ظاهر شد. او شخصیت اصلی هر دو سریال بود و می توان گفت در هر دو سریال یکسان به نظر می رسید.

میلاد میرزایی و مریم مومن

میلاد میرزایی و مریم مومن دو بازیگر سریال بانوی عمارت ساخته عزیزا هستند. مریم مومن در اولین تجربه بازیگری خود با شخصیت «فخارالزمان» در «بانوی عمارت» گلزنی کرد.

او با بازی عالی خود در نقش اول سریال توانست تماشاگران را تحت تاثیر قرار دهد اما این موفقیت در سری دوم او «مخالف» تکرار نشد. او اگرچه یکی از شخصیت های اصلی سریال بود، اما در «بانوی عمارت» حضور پررنگ تری داشت و کیفیت سریال در مقایسه با سریال ضعیف تر «آناهوت» غیر معمول نیست.

میلاد میرزایی قبل از «بانوی عمارت» در بسیاری از سریال ها تجربه کمی داشت اما مخاطبان بازیگر نقش «رشید» را می شناسند. این شخصیت جزو شخصیت های اصلی سریال نبود اما به هر حال میرزایی به آن شهرت داشت. این بازیگر در «شرم» حضور پررنگ تری نسبت به «بانوی عمارت» تجربه کرده و یکی از نقش های اصلی را بازی کرده است. سریال «بانوی عمارت» بیشتر از «شرم» مورد توجه و استقبال قرار گرفته است.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما