هواپیمای «مشهور» در استانبول فرود آمد!

[ad_1]

کد خبر: 1806120/44

زمان: ساعت 10:00
1400/11/03

کادو: 46655

زوج رویایی والیبال ایران از فنرباغچه

سعید سرشناس پس از چند ماه دوری از والیبال حال و هوای تجربه یک چالش جدید در ترکیه را دارد.

به گزارش ورزش سه، کاپیتان تیم ملی والیبال و ستاره سابق تیم ملی والیبال ایران که پس از المپیک توکیو تصمیم به خداحافظی از تیم ملی گرفت و خاطرات تلخی داشت، در ماه‌های اخیر فعالیت‌های مربیگری خود را در آمریکا دنبال می‌کند. وارد عرصه مربیگری شود

معروف البته در اظهاراتش پس از خداحافظی اصرار داشت که تصمیمش فقط شامل بازی های ملی است.

پاسور تیم ملی والیبال در سال های گذشته باید با بدشانسی نوع کرونا روبرو می شد و با وجود قرارداد با تیم دوچرخه سواری چین، به دلیل شیوع کرونا در این کشور، تنها یک فصل در تشکیل این تیم به میدان رفت. تیم . البته سعید معروف پیش از این حضور در باشگاه های کشورهای اروپایی مانند زنیت کازان روسیه و سیه نا ایتالیا را تجربه کرده است.

حال اعلام شده که چهره سرشناس والیبال ایران در تیم فنرباغچه ترکیه به کار خود ادامه خواهد داد. نامی شناخته شده در ورزش ترکیه از جمله قوی ترین تیم لیگ والیبال ترکیه. این خبر توسط سایت ایتالیایی وال نیوز منتشر شده و طرفداران فانر در توییتر به او امتیاز می دهند. به گزارش این سایت، کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران که به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داد و فصل ملی خود را به پایان رساند، تا پایان سال جاری در تیم زرد و آبی استانبول حضور خواهد داشت.

تیم محبوب فنرباغچه ترکیه که از ابتدای فصل جاری در اختیار سید محمد موسوی بود، حالا به سراغ هم تیمی خود در تیم ملی ایران رفته تا در صورت قطعی شدن انتقال زوج رویایی والیبال دهه اخیر، برای فنرباغچه بازی کند. .

باید دید سعید 37 ساله چقدر مشتاق انتقال به فنرباغچه ترکیه و قبول چالش جدید است و حداقل تا آن زمان هم تیمی قدیمی اش چند ساله برای بازی در ترکیه است. پایان فصل.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما