به روز رسانی نرم افزار جدید Galaxy Watch 4 ؛ از ویژگی ها و قابلیت های جدید گرفته تا بهبود عملکرد قبلی – Zomit

[ad_1]

Galaxy Watch 4 یک بروزرسانی بزرگ برای Samsung Wearables ارائه می دهد. این ساعت هوشمند با طراحی زیبا ، اولین ساعت سامسونگ است که به جای سیستم عامل تایزن مجهز به Wear OS 3 است.

مقالات مرتبط:

دو ماه پس از معرفی گلکسی واچ 4 ، سامسونگ یک بروزرسانی عمده برای این محصولات ایجاد کرده است که شامل بسیاری از ویژگی های جدید و هیجان انگیز است. ساموبیل گفت سامسونگ به تازگی یک سیستم عامل جدید با شناسه R8xxXXU1DUJA در کره جنوبی راه اندازی کرده است. این به روزرسانی برای Galaxy Watch 4 و Classic Watch 4 منتشر شده است و در هفته های آینده برای سایر نقاط جهان در دسترس کاربران قرار می گیرد.

ویژگی های جدید Galaxy Watch 4 و Classic Watch 4

به روز رسانی جدید شامل چندین طرح ساعت جدید برای Galaxy Watch 4 و Classic Watch 4 است. تغییر عملکردی دیگری در ظاهر ساعت اعمال شده است ، با نصب سیستم عامل جدید سامسونگ بر روی این دو محصول ، امکان انتخاب تصویر متحرک GIF به عنوان تصویر زمینه ساعت وجود خواهد داشت. این تغییر به احتمال زیاد تصاویر پس زمینه متحرک بیشتری ایجاد می کند. علاوه بر این ، انیمیشن های جدیدی به برخی از پس زمینه های ساعت اضافه شده است.

حرکات حرکت نیز برای اجرای برنامه ها و دسترسی به سایر ویژگی ها به روز شده است. اکنون می توانید برنامه یا ویژگی خود را با استفاده از چند حرکت ساده بصورت ساعت کار کنید. حرکات نسخه های قبلی Galaxy Watch 4 فقط برای پاسخگویی یا رد تماس ها و تنظیم هشدارها در دسترس بود.

بروزرسانی گلکسی واچ 4

تغییرات جدیدی در سیستم تشخیص تصادف Galaxy Watch 4 و Classic Watch 4 ایجاد شده است. این ویژگی از شتاب سنج دستگاه برای تشخیص تصادفات استفاده می کند و در صورت سالم بودن می تواند پس از 60 ثانیه آزمایش صدا غیرفعال شود ، ساعت به طور خودکار پیام های تماس اضطراری را با موقعیت مکانی برای مخاطبان تعیین شده ارسال می کند.

سامسونگ با جدیدترین به روز رسانی سیستم عامل سری گلکسی واچ 4 ، امکان تنظیم حساسیت این ویژگی را فراهم کرده است تا از فعال شدن بی مورد آن در حرکات فیزیکی مانند پرش ، ورزش و غیره جلوگیری کند.

سایر تغییرات این به روز رسانی شامل بهبود جزئی الگوریتم ضربان قلب و ردیابی استرس است. بنابراین ، تمام قابلیت های ساعت های ذکر شده با استفاده از این الگوریتم دقیق تر خواهد بود.

نحوه تنظیم قابلیت تشخیص تصادف در Galaxy Watch 4 و Watch 4 Classic

  • ابتدا برنامه Galaxy Wearable را در تلفن هوشمند متصل به Galaxy Watch 4 باز کنید.
  • سپس به تنظیمات> ویژگی های پیشرفته> SOS بروید.
  • برای اینکه بخش SOS به درستی کار کند ، باید مجوزهای لازم برای این ویژگی را فعال کنید.
  • در صفحه SOS Options ، بخش “تشخیص تصادف سخت” را فعال کنید.
  • در این مرحله ، Galaxy Watch بررسی می کند که آیا مخاطبی را برای برقراری تماس اضطراری اضافه کرده اید یا خیر. اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، می توانید شخص مورد نظر خود را انتخاب کنید یا به لیست مخاطبین بروید و شماره آنها را به صورت دستی وارد کنید.

قیمت مناسب

گلکسی واچ 4 با قیمت نسبتاً مناسبی روانه بازار شد. اکنون چند ماه از عرضه این محصول می گذرد ، می توان آنها را با قیمت ارزان تری خریداری کرد. سامسونگ تبلیغات زیادی برای این ساعت هوشمند انجام داده است. اکنون می توانید Galaxy Watch 4 40 میلی متری را با قیمت 134 تهیه کنید. Galaxy Watch 4 Classic در مدل های 40 و 42 میلی متری با قیمت کمتر از 300 دلار در دسترس است.

نظر کاربران Zomit در مورد Galaxy Watch 4 و Classic Watch 4 چیست؟

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما