هدف سیدحسین در تبریز، برد و ولینشیت چهارم :: ورزش سه

[ad_1]

خبر خبر: 1811152 |
28 بهمن 1400 ساعت 22:17 |
5,549 زدیدزدید |

12
هاه

سومین تجربه تجربه از خانه برابر براکتور

فعلی حسینی که کهاکنون 3 بار برابر تراکتور برنده از زمین رجار شده، به دنبال چهارمین پیروزی و رمینار کلین‌شیت مقابل نماینده تبریز است.

گزارش رش “ورزش سه” ، عکس العمل های دیدنی و تات بخش سیدحسین حسینی برابر ذوب آهن یکی از ز زلیل پیروزی استقلال برابر تیم ت رتارتار ر. نان آبی ها در روزی که زوبندازوبند کاپیتانی را نیز بر زوازو بسته بود، رهاره تیمش بود عملکرد بسیار خوبی برای خود به ایشایش گذاشت.

الا فرهاد مجیدی امیدوار است تا ستاره تیمش ب زیازی هفته گذشته، فردا نیز در مقابل تراکتور خوش بدرخشد و اجازه خودنمایی به جمیناجمین ندهد ندهد. مأموریتی سخت یای که انگیزه های او برای اینلین شیت و اثبات اثبات هایش به درفنیادرفنی تیم ملی است تا ا و روحیه بالاتر راه پیدا کند.

اتفاق 6 بار مقابل تراکتور قرار گرفته که این ینابل ها با خاطرات تلخ و همر ها بوده است. او اولین رار در لیگ هفدهم و نان سرمربیگری وینفرد شفر برابر تبریزی ها قرار گرفت و در نان تساوی بدون گل، موفق کلین شد. رار، آخرین مسابقه ای که حسینی دران خلق رکورد اینلین شیت های متوالی، یای هشتمین دیدار پیاپی موفق به شتناشتن دروازه اش شد و را زها زه کرد.

دومین تجربه او تبریز در و در جریان پیروزی, 4ل 4 بر 2 آبی پوشان رقم رقم. آن دیدار معروفی که دیاباته موفق به هت تریکابر تبریزی شد. در جدال سوم و در رار برگشت لیگ نوزدهم ، دو به ویاوی بدون دریافتند. 3، 2، 3، 2، 4، 4

در نبرد پنجم و رار برگشتل قبل،ل، استقلال با نتیجه دو بر یک پیروزی و خرهالاخره در اکران به پیروزی رسیده و 3 مرتبه مرتبه نیز موفق به ثبت اینلین در شیت شد.

. . .

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما