مورینیو: فقط 13 بازیکن واجد شرایط پیراهن رم هستند

[ad_1]

کد خبر: 1787055/59

زمان: 23:11
1400/07/29

هدیه: 9،131

ژوزه مورینیو، سرمربی رم پس از این شکست بزرگ به بودو گلیمه به دلیل کمبود بازیکن در تیمش شکایت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، ساعاتی پیش تیم رم در سومین دیدار مرحله گروهی لیگ اروپا با نتیجه 1-6 مغلوب بودو گلیمت شد.

بلاروس در دو بازی قبلی با برد وارد بازی شد و برخی گمانه زنی کردند که نروژ را بدون شکست ترک خواهند کرد. این اولین بار در دوران مربیگری مورینیو بود که یکی از تیم های تحت هدایت او 6 گل دریافت می کرد.

این بازیکن پرتغالی پس از بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: تصمیم گرفتم با این تیم بازی کنم، بنابراین مسئول این شکست هستم. من این کار را به نیت خیر انجام دادم تا به کسانی که در آب و هوای سرد نروژ سخت تلاش می کنند و شرایط تیم را تغییر می دهند فرصت بدهم. تصمیم گرفتم به چند بازیکن استراحت بدهم. به تیمی باختیم که عملکرد خوبی داشت. “همه چیز خیلی ساده است.”

مورینیو درباره بازیکنانی که در اختیار دارد گفت: “اگر می توانستم همیشه با همان ترکیب ثابت بازی کنم، این کار را انجام می دادم.” این خطرناک است زیرا شکاف کیفی زیادی بین دو گروه از بازیکنان وجود دارد. ما با محدودیت های فهرست آشنا بودیم، این برای من تازگی ندارد، اما با این حال انتظار پاسخ بهتری را داشتم. همانطور که گفتم، تصمیم من برای استفاده از آنها بود، بنابراین من مسئولیت شکست را دارم.

سرمربی رم ادامه داد: هر شکستی غم انگیز است. من با بازیکنان صحبت کردم و صادق بودم. من با آنها صادق بودم اما نمی توانم با شما صادق باشم. ما انکار نمی کنیم که تیمی با محدودیت های واقعی هستیم. ما 13 بازیکن داریم که می توانند پیراهن تیم را بپوشند، بقیه در سطوح دیگر هستند. تنها نکته مثبت این بازی این است که هیچ کس از من نمی پرسد چرا من با همان بازیکنان بازی می کنم. “

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما