omdebegirbanner

موتور موتور تلت اسوارتپیلن 249 کویر کویر

به تازگی شرکت کویر موتور یک ۹لت کافه ریسر ۲۵۰ ۲۵۰ سی به مام اسوارتپیلن ۲۴۹ (svartpilen 250) بها به بازار ایران معرفی کرده و فروش آن کا کلید زده است. این موتورسیکلت از ظاهر کلاسیک سیک در عین حال مدرن می‌برد می‌برد پلتفرم آن نیز با تی تی ام دوک مشترک است. در ادامه به بررسی مشخصات فنی فنی اسوارتپیلن ن کویر موتور و همچنین قیمت این موتور باب اروپایی پرداخته‌ایم. لطفا با دیجیاتو همراه هاشید.

نوشته مرتبط: هندهند برنج داخلی ایلویی ویی صدار تومان ن
اسوارتپیلن 249 کویر کویر

ن موتور سو اسوارتپیلن 249 – Husqvarna Svartpilen 250

من مطمئن نیستم که چه کار کنم، اما مطمئن نیستم که چه باید بکنم. اما بخش موتورسازی این شرکت حوالی سال ۱۹۰۳ میلادی کار خود را آغاز کرده و در حال حاضر تحت نظر نیانی اتریشی معروف تی تی ام به رار خود ادامه می دهد.

ژهاژه اسوارتپیلن در زبان سوئدی به بهای پیکان سیاه ه و در حال حاضر روی یکی از جدیدترین محصولات شرکت هوسکوارنا وارنا گذاشته شده است. اسوارتپیلن ۲۵۰ ازلحاظ پلتفرم و سیاسی، تقریباً همان کی تی ام ۲۵۰ است، اما از نظر ظاهری موتورسیکلتی کاملا متفاوت و در سبک سلاس کافه‌ریس با فه‌ریسا. شاخص های شاخص های موتورسیکلت های نیکد نیکد در آن حدی احساس س.

اسوارتپیلن 249 کویر کویر

این موتورسیکلت در کنار یک مدل دیگر به مام ویتپیلن ۲۵۰ به زازار جهانی ارائه شده است که این دو در اصل متفاوتی به‌جز برخی از تفاوت‌های ظاهری با چندین رندارند ارائه شده است. 9 کویر هم بهلیل تنوع‌بخشی به فهرست تلات کلاس کلاس کافه فه ریس گرفته شده سو سوا اسوارتپیلن 249 (Husqvarna Svartpilen 250) را به زازار ایران ارائه می دهد.

موتور موتور تلت اسوارتپیلن 249 کویر کویر

در تلت از نظر ظاهری طراحی بسیار جذابی د ردا طرح باک سوخت، زین نن، چراغ جلو و قسمت فنی ما هرا، ا وا وا وا وا وا وا وا ز زا از یک رهاره دیگر آورده اند.

البته مزیت این تلت ت عمل کوچک این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شده اند. ی‌لی‌ نرم‌ و جادار، حالت رانندگی، کیفیت‌ سباس‌ سیستم‌ سیستمی‌ و … باعث می‌شود تا مانورپذیری این ینلت در حد مناسبی باشد و همچنین حتی امکان سواری با آن نیز تا زی زیادی تضمین شود.

تات فنی موتور موتورلت اسوارتپیلن ن ۲۴۹

این موتورسیکلت سوئدی تبار نیروی زاز خود را از یک انجین تک ندرلندر ندرار زمانه ۴ ۴اپ انژکتوری با دول بادامک بالاسری مین به شفت دادل و استارتر برق تامین کننده. این نیروگاه می‌تواند ۲ برابر با ۳۱.۲ اسب بخار و ۲۴ نیوتن متر وراور در دور در دقیقه از طریق نیزمانیزم زنجیر زنجیر در درامل با گیربکس شش سرعته به کلاچ چندصفحه‌ای روغنی به چرخ منتق کند کند.

اسوارتپیلن معادل ۱۵۳ وگرملوگرم وزن دارد، مخزن آن از گنجایش یش. همچنین باب صفر تا صد این ینله هلیه نقلیه یه چرخ چرخ ث ۹ نیهانیه اعلام شده است. نا شتاب ۰ تا ۶۰ اسوارتپیلن ۲۵۰ نیز ۳۵.

ست ست از دیسکهای ترمز 323 320 متری برای جلو و 23 متری متری برای عقب یاه با سامانه ضد قفل abs استفاده می شود و رارایی مناسبی برای اینا اینل ت.

مطا مطالعه جدول زیر یهلیه یهات فنی، تا اطلاع شما هداهد رسید:

نوع انجین : تک سیلندر، 4 زمانه، 4 سوپاپ، DOHC
حجم ندرلندر : 248.8 سی سی (سانتیتر مکعب)
ناکثر توان : 23 تلووات (31.2 اسب سبار)
دنده دنده : 6 سرعت
کلاچ : صفحه صفحه ای ور در روغن
خنک کننده : مایع خنک
روغن انجین پیشنهادی : SAE 15W-50
عامل کننده : استارتر الکتریکی
تریاتری : 12 ،لت ، 8 آمپر عتاعت
سنج سنج : دیجیتال

سوخته
سیستم سوخت نیانی : انژکتور (EFI) در BOSCH
سطح یندگیلایندگی : یورو 5

سیستم قلیق
تعلیق جلو : آپاخ مدل APEX 43
تعلیق عقب : AP APL APEX
ترمز ولو : دیسک 320 میلی متر، سیستم ترمز (ل (ABS)
عقب عقب : دیسک 230 (لیتر، سیستم ترمز (ل (ABS))
تایر یرلو : 110 / 70-17
یرایر عقب : 150 / 60-17

اندازه و اندازه ها
ارتفاع علوی ت تا زمین : 835 میلی متر
فاصله بدنه اصلی یا زمین : 145 میلی متر
فاصله های دو چرخ : 15.5 ± 1357 میلی متر
گنجایش سوخت سوخت : 9.5 لیتر

انارتپیلن 249 در ایران

اسوارتپیلن 249 یکی از جذابترین و مهیجترین کافه ریسرهای موجود در بازار فعلی کشور ما بهحساب میآید و به دلیل مناسب بودن از قدرت و شتاب، سواری نسبتا راحت، ترمزهای مطلوب و طراحی ظاهری بسیار جذاب می تواند خیلی زود نظر بسیاری از مردم را به سمت خود جلب کند. کند.

اسوارتپیلن 250

اما مشکل یک مشکل نسبتا سخت پیشرفت این است که در ایران وجود دارد رد آن قیمت با بالایش ست در حال حاضر قیمت خرید اقساطی ۱۴ ماهه این ینلت تادل ۲۳۷ این اولین بار است که کتابی را می خوانم و مدت زیادی از آن می گذرد. اینا براین اگر از نان نالی کافی فیار هستید و یک تلت کافه ریسر با عملکرد فنی مهیجا مهیج و حیاحی ظاهری متفاوت نیاز دارید، ست است. اسوارتپیلن ن بیشتر مورد بررسی رار دهید و در مورد پسندتان است، از ریاری با آن لذت ذت.

ماهان کاظمی
ماهان کاظمی انگار یه کوچک کم‌کاری کرده، انتظارم بیشتر بود.
ناظر omdebegir.ir
متأسفیم که انتظاراتت رو برآورده نکرد، عزیز.
شادمان حسنی
چرا omdebegir.ir کوچک درباره این موضوعات می‌نویسه، باشوق حسنی طرفدارشه!
ناظر omdebegir.ir
قول می‌دیم بیشتر سراغش بریم، مسرور حسنی عزیز!
رضی شریفی
کاش omdebegir.ir یه اپلیکیشن برای محتواش درست کنه!
ناظر omdebegir.ir
ایده‌ی جذابی بود، دوست خوبم! حتماً بررسی می‌کنیم.
نادر مرادی
omdebegir.ir topicهای vibrant داره، نادر مرادی می‌گه کاش more منتشر کنه! 🎄
ناظر omdebegir.ir
قول می‌دیم بیشتر منتشر کنیم، نادر مرادی دوست من! 🎄
محمدجواد صادقی
omdebegir.ir همیشه موضوعات خاص انتخاب می‌کنه، محمدجواد صادقی می‌گه کاش بیشتر منتشر کنه.
ناظر omdebegir.ir
قول می‌دیم بیشتر منتشر کنیم، محمدجواد صادقی عزیز جان!
آرمین اسماعیلی
آرمین اسماعیلی فکر می‌کنه مثال‌های واقعی فوق‌العاده بود، حرفه‌ایه!
ناظر omdebegir.ir
مرسی از تعریف، آرمین اسماعیلی هم‌راه! همیشه سعی می‌کنیم بی‌خطا باشیم.
تورج ملکی
فوق‌العاده بود، مخصوصاً بخش مربوط به اعداد و ارقام!
ناظر omdebegir.ir
خوشحالیم که اعداد و ارقام براتون ارزشمند بود، ممنون!
بهروز صفری
موتور موتور تلت اسوارتپیلن 249 کویر کویر خیلی پیچیده بود، بهروز صفری می‌گه کاش برای مبتدی‌ها ساده‌تر بود. 🏀
ناظر omdebegir.ir
حق با شماست، بهروز صفری هم‌راه! بعدی‌ها رو ساده‌تر می‌کنیم. 🏀
قاسم شجاعی
Admin، قاسم شجاعی فکر می‌کنه یه اشتباه آماری بود، چک کنید.
ناظر omdebegir.ir
ممنون که گفتی، قاسم شجاعی رفیق! حتماً بررسی و اصلاح می‌کنیم.
علی‌جون شاکری
Admin، علی‌جون شاکری یه اشتباه علمی دید، لطفاً چک کنید!
ناظر omdebegir.ir
ممنون که گفتی، علی‌جون شاکری رفیق گرامی! حتماً بررسی می‌کنیم.
پرهام سلطانی
Admin، پرهام سلطانی یه بخش گمراه‌کننده دید، می‌شه اصلاح کنید؟
ناظر omdebegir.ir
ممنون که گفتی، پرهام سلطانی دوست خوبم! حتماً بررسی و اصلاح می‌کنیم.
نوید نظری
چرا omdebegir.ir اینقدر کوچک محتوا داره، نوید نظری خیلی طرفدارشم! 🎤
ناظر omdebegir.ir
قول می‌دیم بیشتر محتوا بذاریم، نوید نظری دوست من! 🎤

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.