منیتوبا در کاهش فقر کمی بالاتر از حد متوسط ​​است گزارش & وینیپگ Globalnews.ca

بر اساس گزارش جدید Food Banks Canada، استان ها در کاهش فقر عقب مانده اند.

کارت‌های گزارش فقر که به تازگی راه‌اندازی شده است، استراتژی‌های کلی کاهش فقر استان‌ها را محک می‌زند. با درجه C، منیتوبا کمی بهتر از اکثر استان‌ها بود، در حالی که تمام استان‌ها به جز کبک و جزیره پرنس ادوارد نمره D+ یا کمتر را کسب کردند.

با این حال، فیل اوزگا، رئیس شبکه و مسئول روابط دولتی بانک های مواد غذایی کانادا، می گوید که هیچ استانی سطح قابل قبولی از تلاش های کاهش فقر را نشان نمی دهد.

اوزگا گفت: “ما به یک تلاش جمعی از هر سطح از دولت در کانادا نیاز داریم و این گزارش به ما اجازه می دهد تا ببینیم که در حالی که هر دولت راه طولانی در پیش دارد، برخی از آنها بیشتر از دیگران انجام می دهند.”

کیت کوهلر، مدیر اجرایی شورای برنامه ریزی اجتماعی وینیپگ، از دیدن امتیاز بالای منیتوبا شگفت زده شد.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

کهلر گفت: “ما برای مدت طولانی شهرستانی با سطح بالای فقر کودکان و خانواده بوده ایم و این یک موضوع مستمر بوده است و یکی از عوامل اصلی این است که ما استراتژی های بسیار ضعیفی برای کاهش فقر در این شهرستان داشته ایم.” گفت.

این گزارش همچنین رتبه بندی ها را بر اساس زیرشاخه ها ارائه می دهد. گروه اقدامات فقر در مانیتوبا درجه D، نمرات رد برای فقر کلی (8.8 درصد)، کمک های اجتماعی به عنوان درصد خط فقر (37 درصد)، و کمک های معلولیت به عنوان درصدی از خط فقر دریافت کرد. (52 درصد).

کهلر معتقد است که این به دلیل هزینه های ناکافی است.

«استان خود پولی را که از دولت فدرال دریافت می‌کند بد خرج می‌کند. بسته به دولت، تصمیم خواهد گرفت که آن پول را به جای گرفتن و ساخت این خدمات، برای مثال، صرف کاهش مالیات کند.»

«تجربه فقر» مانیتوبا با 41.5٪ (C-) و تعداد افرادی که در دسترسی به خدمات بهداشتی مشکل دارند، 21.2٪ (F) نسبت به سال گذشته احساس بدتری داشتند.

این گزارش با اعطای درجه C به روند قانونی منیتوبا، می‌گوید اقداماتی برای مقابله با بحران مسکن انجام شده است، اما همچنان به یک استراتژی کاهش فقر قوی‌تر نیاز است.

این گزارش اقداماتی را برای حمایت از گروه هایی که به طور نامتناسبی آسیب دیده اند، از جمله افراد مجرد و بومیان را توصیه می کند. همچنین برنامه کمک اجاره قوی‌تر، سرمایه‌گذاری بیشتر در مراقبت از کودکان و افزایش قابل توجهی در معافیت‌ها برای افرادی که کمک‌های اشتغال و درآمد (EIA) دریافت می‌کنند، پیشنهاد می‌کند.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

Meagan Erbus، مدیر شبکه، حمایت و آموزش در Harvest Manitoba، می‌گوید بسیاری از افرادی که به بانک‌های مواد غذایی در استان دسترسی دارند، این کار را انجام می‌دهند زیرا نمی‌توانند با EIA کار کنند.

ما می دانیم که مردم به خدمات ما دسترسی دارند زیرا نرخ EIA بسیار پایین است. و به همین دلیل است که آنها نه تنها از طریق سیستم EIA عمومی دسترسی دارند، بلکه از طریق ناتوانی و سلامت روان نقش بزرگی در استفاده از بانک های مواد غذایی ایفا می کند.”

در حال حاضر روند

  • آنتونی روتا به دلیل ادای احترام به کهنه سرباز واحد نازی از ریاست مجلس استعفا داد.

  • اولین داروی جهان برای ترمیم دندان وارد آزمایشات بالینی شد

داده ها نشان می دهد که 19.1 درصد از ساکنان مانیتوبان – تقریباً یک نفر از هر پنج نفر – ناامنی غذایی را تجربه می کنند. اربوس می‌گوید افرادی که اخیراً به بانک‌های مواد غذایی مراجعه می‌کنند شامل کارگران بیشتری می‌شوند، نه فقط کسانی که زیر خط فقر زندگی می‌کنند.

حزب PC قول داده است که در صورت انتخاب مجدد در 3 اکتبر، با افزایش سطح درآمدی که مردم شروع به پرداخت مالیات می کنند، و همچنین از طریق برنامه اشتغال تک والد و اقداماتی برای کمک به مادران در کسب مهارت ها و آموزش، به مانیتوبان کمک کند.

NDP وعده برنامه صبحانه K-12 را در تمام مدارس منیتوبا داده است، در حالی که لیبرال ها گفته اند که EIA را تغییر خواهند داد تا مزایا را برای کسانی که به آنها نیاز دارند افزایش دهند.

اربوس می گوید که کاهش فقر باید شامل راهبردهای کمک به مسکن نیز باشد.

“دو حوزه ای که من فکر می کنم مردم می خواهند ما از آنها دفاع کنیم کمک های اجتماعی است – بنابراین یافتن راه هایی برای گذاشتن پول بیشتر در جیب افرادی که به آن نیاز دارند – و یافتن مکان هایی برای زندگی که مقرون به صرفه باشد و آنها بتوانند خودشان انتخاب کنند.”

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

2:41 گزارش فقر کودکان منیتوبا

© 2023 Global News، بخشی از Corus Entertainment Inc.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما