مقایسه 10 شرکت برتر هاست وردپرس در سال 1400

به این معنی که حتی در روزهای تعطیل یا نیمههای شب هم پشتیبانی خواهید داشت. در این مقاله بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید بهترین گزینه را برای خرید هاست انتخاب کنید. پس نتیجه می گیریم هاست ایرانی هم می تواند خوب و قابل اطمینان باشد. از طریق کنترل پنل هاست می توان سایت مورد نظر را مدیریت کرد. این شرکت هاستهای وردپرس خود را بر روی کنترل پنل سیپنل ارائه میکند که کار با آن واقعا ساده و لذت بخش است. اگر وب سایت خود را با وردپرس طراحی کردهاید بهتر است که برای میزبانی آن حتما خدمات مورد نیاز خود را از شرکتهای هاستینگ که خدمات هاست وردپرس را به صورت اختصاصی ارائه می دهند، دریافت کنید. بسته به مشخصاتی که سخت افزار سرور دارد، اگر از قطعات با مشخصات بالا استفاده شده باشد، قدرت سرور نیز بالا بوده و پاسخگوی تعداد سایت بیشتری خواهد بود. مزیت دیگر هاستهای وردپرس ایران سرور استفاده از وبسرور لایت اسپید است که در کنار سیستم کش وردپرس، کش شبکه و کش سرور میتوانید به کمک افزونه LiteSpeed Cache وردپرس از سرعت فوقالعاده در سایت خود استفاده کنید. با این حساب میتوان خیال آسوده از بکآپ گیری و پشتیبان از سایت داشت؛ چرا که ایران سرور بکآپ گیری از سرویسهای مختلف خود را بر روی چند سرور جدا از دیتاسنترهای مختلف نیز انجام میدهد.

هاستهای این شرکت نیز مشابه سایر شرکتها به آنتی دیداس سختافزاری و نرمافزاری مجهز است تا از حملاتی که به سایت وردپرسی انجام میگیرد جلوگیری کند. یعنی شما قادر هستید تا برای یک هاست خریداری شده 4 دامنه هم به صورت ادان دامنه اضافه کنید. برای پاسخ به این سوال باید به این نکته اشاره شود که در بسیاری از شرکت های هاستینگ ایرانی به هاست وردپرس به صورت مستقیم اشاره ای نشده است و بیشتر به هاست لینوکس اشاره شده است. هارد مورد استفاده این شرکت نیز از نوع SSD میباشد که امکان ارائه هاست با فضای بالا را به شما خواهد داد. اینکه چه نوع سخت افزاری در سرور ها استفاده می شود بسیار حائز اهمیت است. برای اینکه متوجه شوید سرعت هاست این شرکت ها به چه صورت است می توانید سایت هایی که توسط این شرکت ها میزبانی می شوند را بررسی کنید و سرعت آن را مقایسه کنید. پلنهای هاست وردپرس ایران سرور با فضای ۲ تا ۵۰ گیگ ارائه میشوند که در صورت نیاز به پلن بالاتر میتوانید از طریق پشتیبانی درخواست خود را ارسال کنید تا پلن دلخواه برای شما تعریف کنند. در انتخاب بهترین هاست برای وردپرس به چه نکاتی دقت کنیم؟

در انتخاب بهترین هاست وردپرس به اینکه آیا این هاست از آخرین ورژن زبان برنامه نویسی PHP و پایگاه داده MySQL پشتیبانی میکند، دقت کنید. به طور کلی می توان گفت وردپرس بر روی هر سروری که php بر روی آن نصب شده باشد، قابل اجرا است. سپس بهترین سرویس های هاست خوب و مناسب برای نصب وردپرس را فهرست می کنیم. یکی از پیشگامان ارائه هاست وردپرسی این شرکت می باشد و هدفشان ایجاد یک میزبان ایده آل برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد. اگر مایل به ایجاد یک وبسایت وردپرسی هستید ، انتخاب شرکت ارائه دهنده هاست وردپرس مناسب ، یکی از تعیین کننده ترین فاکتور هایی است که باید انجام دهید. جدایی از این مسئله در هاست وردپرس از تکنولوژی پیشرفته برای تقسیم درست منابع استفاده شده است که در این صورت حتی اگر مصرف یکی از هاستها بیشتر شود، روی دیگر هاستها تاثیر منفی نخواهد داشت. اما در هاست وردپرس برای اینکه از منابع بالایی در سرور استفاده شود، تعداد هاست روی هر سرور کمتر است. به صورت بهینه از آن استفاده نمیکنند، مصرف بالایی دارد.

در هاستهای اشتراکی این فضا به صورت محدود در نظر گرفته شده است که اگر در طول یک ماه فضای خود را به صورت کامل مصرف کنید هاست شما ساسپند میشود. حال در هنگام خرید باید بررسی کنید که اگر سایت شما به مقدار CPU بیشتری نیاز دارد از شرکت هاستینگ بخواهید که پلنی را به شما ارائه دهد که پاسخگوی نیاز شما باشد. این به این معنی است که روی یک هاست می توانید دو یا چند سایت مجزا از هم ولی روی یک هاست داشته باشید. هر چند این محدودیت ها چندان حائز اهمیت نیست ولی از بین رفتن آنها به کیفیت هر چه بهتر سایت شما قطعا کمک خواهد کرد. مشکل اول سرعت پایین نمایش صفحات است که می تواند دلایل زیادی داشته باشد؛ یکی از مهمترین آنها انتخاب نادرست هاست است. شرکت هاست نگار هم از شرکتهای خوب ارائه دهنده هاست وردپرس است که یکی از مزایای این شرکت بکآپ گیری روزانه از سرویس مشتریان و ارائه پشتیبانی سریع است. برای مشاهده و خرید هاست وردپرس از این شرکت کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما