مقایسه 10 شرکت برتر هاست وردپرس در سال 1400

همچنین برای خرید ارزان نیز میتوانید به صفحه کد تخفیف سون هاست مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی تخصصی میتوانید وارد صفحه نقد و بررسی هاست وردپرس ایران سرور شده و جزییات کامل سرویسهای این شرکت را در پلنهای هاست وردپرس مشاهده کنید. با مراجعه به صفحه نقد و بررسی هاست وردپرس سون هاست میتوانید مشخصات کامل هر پلن را در سایت میزبان جو مشاهده کرده و ببینید که با خرید هر پلن چه مقدار منابع در اختیار شما قرار داده میشود. اگر به دنبال هاست وردپرس با کیفیت و با پشتیبانی خوب هستید و همینطور قیمت سرویس تان خیلی برای شما مهم است حتما از میزبان وردپرس استفاده کنید. شرکت هاست نگار هم از شرکتهای خوب ارائه دهنده هاست وردپرس است که یکی از مزایای این شرکت بکآپ گیری روزانه از سرویس مشتریان و ارائه پشتیبانی سریع است. یکی از فاکتورهای مهم موفقیت یک وب سایت، سرویس هاستینگ یا میزبانی آن است. صحبت از پشتیبانی دادهها شد، بد نیست پشتیبانی و سیستم تیکتینگ آن را هم بررسی کنیم. پلاگین های کش فراوانی برای سیستم های وردپرسی توسعه یافته اند، پلاگین هایی نظیر WP-FFPC، w3 total cache، wp super cache، wp fastest cache و wp-rocket برای این منظور استفاده می شوند.

بهترین هاست وردپرس

مزیت دیگر هاستهای وردپرس ایران سرور استفاده از وبسرور لایت اسپید است که در کنار سیستم کش وردپرس، کش شبکه و کش سرور میتوانید به کمک افزونه LiteSpeed Cache وردپرس از سرعت فوقالعاده در سایت خود استفاده کنید. پشتیبانی این شرکت به صورت 24 ساعته و در طول تمام 365 روز سال است. با در نظر گرفتن تمام موارد بالا و تجربه تیم پشتیبانی میهن وردپرس از هاستینگهای ایرانی، در حال حاضر پیشنهاد ما استفاده از خدمات ایران سرور میباشد. بدین ترتیب تمام هزینهها و زمانی را که صرف تبلیغات و سئو سایت خود کردهاید، به دلیل انتخاب نادرست میزبان وب، تبدیل به یک سرمایه گذاری ناموفق می شوند. مشکل سوم هم این است که درست زمانی که انتظار دارید نتیجه سئو سایت و تبلیغات صورت گرفته در آن را با فروش بیشتر محصولات و خدمات ببینید، یکباره با کاهش شدید فروش محصولات مواجه خواهید شد. حال در هنگام خرید باید بررسی کنید که اگر سایت شما به مقدار CPU بیشتری نیاز دارد از شرکت هاستینگ بخواهید که پلنی را به شما ارائه دهد که پاسخگوی نیاز شما باشد. حال سوال اینجاست که یک هاست وردپرس باید چه ویژگی هایی داشته باشد و چه خدماتی را در پلنهای گوناگون خود ارائه بدهد.

زمانی که شما به دنبال بهترین هاست برای وردپرس هستید، یافتن هاست مناسب با کسب و کارتان می تواند طاقت فرسا باشد. اما به دلیل اینکه در ابتدای کار برای انتخاب بهترین هاست(میزبان وب) که مناسب وب سایت شما باشد به اندازه کافی دقت نکردهاید، به هنگام بازدید کابران چند مشکل عمده بهوجود میآید که بر کل کسب و کار شما تاثیر گذار بوده و نتایج زیر را به دنبال خواهد داشت. مهمترین عوامل برای خرید هاست مطمئن و با کیفیت سرعت، پایداری، امنیت و پشتیبانی آن است. این شرکت هاستهای وردپرس خود را بر روی کنترل پنل سیپنل ارائه میکند که کار با آن واقعا ساده و لذت بخش است. شرکتهایی که هاست وردپرس خوب ارائه میکنند از پردازندههای نسل هشت اینتل به دلیل اینکه تعداد هسته افزایش یافته است استفاده میکنند که در مقایسه با پردازندههای نسل قبل خود، سرعت 25 تا 45 برابری دارند. یکی از انواع روش های میزبانی برای سایت ها در فضای اینترنت است، روشی که بیش از همه برای سایت هایی که توسط وردپرس توسعه یافته اند توصیه می شود. الان دیگر بیشتر هاستینگ های ایرانی دارای فایروال های سخت افزاری قوی که امنیت سایت ها را در مقابل انواع حملات دیداس تامین می کنند.

شما می توانید به انتخاب خود از انواع کنترل پنل ها استفاده کنید، اما در نظر داشته باشید که دایرکت ادمین و سی پنل این روزها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. با این مقاله کاربردی و جذاب با ما در مرجع آموزش وردپرس همراه باشید. ایران سرور در حال حاضر با بیش از 50 مرکز داده معتبر در سراسر جهان همکاری می کند. برخلاف دیگر شرکت های میزبانی که منابع خود را از شرکت های دیگر تهیه می کنند ، میزبانفا تنها شرکت میزبانی است که میزبانی ابری واقعی را در ایران با زیرساخت سخت افزاری قدرتمند با مالکیت 100٪ ارائه می دهد. در هاستی که مخصوص وردپرس است به دلیل استفاده بیشتر وردپرس از منابع سخت افزاری، نباید محدودیتی در منابع وجود داشته باشد. این نوع هاست به دلیل عدم محدودیتی که در فضای میزبانی دارد، به راحتی در اختیار شما قرار داده می شود. هارد مورد استفاده این شرکت نیز از نوع SSD میباشد که امکان ارائه هاست با فضای بالا را به شما خواهد داد.

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما