استانداردهای کیفیت خودرو: حقوق مردم رعایت نمی شود

[ad_1]

مهدی اسلام پناه پنجشنبه شب در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما حضور یافت و آیا شما مسئول استانداردهای ایمنی خودرو هستید؟ وی افزود: در قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، سازمان ملی استاندارد ایران یک نهاد اداری و یک مرجع نظارتی برای تضمین تولید، واردات و صادرات کالا است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، وی افزود: طرح تحول کیفیت و زنجیره تامین صنعت در بخش خودرو و قطعه سازی حوزه وسیعی است که ضامن ایفای مسئولیت این مدیران ارشد است. تضاد منافع جدی.” مزایا لزوماً کیفیت خودرو را بهبود نمی بخشد.

اسلام پناه گفت: طی چند سال اخیر به ویژه در هشت سال اخیر افت کیفیت خودروها مشاهده شده است.

وی خاطرنشان کرد: بی کیفیتی خودروها و برخی موارد مانند خودرو موضوعی است که ما نیز نسبت به آن واکنش نشان دادیم چرا که ما وکیل مردم هستیم و حقوق مردم رعایت و رعایت نشده است.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه حفظ کیفیت بر عهده ماست، گفت: به خاطر اعتماد عمومی و حقوق مردم از هیچ دستگاه و بنگاهی غافل نخواهیم شد.

اسلام پناه گفت: بحث ایمنی، کیفیت، عملکرد و ارزیابی بخشی از مجموعه نظام های ارزیابی کیفیت است و ما یک سیستم نظارتی هستیم که توسط خود دستگاه های اجرایی توسعه و ترویج می شود، اما در طراحی و اجرا چه می شود و چه می شود. فریب خورده.” بله، این کار ما نیست.

اکنون کدام سازمان مسئول استانداردهای ایمنی خودرو است؟ وی افزود: موضوع زنجیره هزار نفری است، در حال حاضر پنج نمایندگی ناجا، وزارت صمت، سازمان ملی استاندارد، سازمان محیط زیست و سازمان بهینه سازی سوخت به عنوان ناظر و خودروساز داریم، نمایندگی و بنگاه. نقش کلیدی ایفا کنند.» در میدان؛ همه چیز را آرام بگیرید.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در ادامه بیان کرد: انواع تست هایی که تعریف می کنیم و مطابق با استانداردهای اجباری که تدوین کرده ایم؛ 85 استاندارد زیر پا گذاشته شده و 9 استاندارد در دولت قبل تعلیق شده و ضرر و زیان مردم را به دنبال داشته است.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: اگر خودروسازان به تعهدات خود عمل نکنند با کمک پلیس جلوی تعداد خودروها را می گیریم و این حرف آخر است.

مهدی اسلام پناه در ادامه گفتگوی ویژه خبری گفت: استاندارد کف کیفیت است، سیستم ارزیابی کیفی خودرو مجموعه ای از عناصر و مولفه هاست، کف کیفیت را در نظر گرفتیم که البته تجلیل نمی شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در ادامه گفت: وقتی استانداردها رعایت نمی‌شود، چون استانداردها با کمک خودروسازان تدوین و ابلاغ می‌شود و خودروسازان نیاز به اجرای آن دارند، اما آنها را نادیده می‌گیرند و بهانه‌جویی می‌کنند و تایید را اینگونه اعلام می‌کنند. یک مثال.” هستند.

اسلام پناه خاطرنشان کرد: به خودروسازان اعلام کرده ایم که با توجه به نوع زنجیره محصول، تاییدیه نوع و نگهداری، به مدت یک سال از ما مجوز نخواهید گرفت، بنابراین آن را رفع و اصلاحات خودروساز را اعمال خواهیم کرد. .

وی گفت: طی نامه ای از سوی سازمان ملی استاندارد ایران به صورت رسمی به وزارت صمت ابلاغ شده است و تنها یک ماه است که به شرکت های خودروسازی فرصت داده شده است تا از تاریخ 1/10/1300 کنترل انطباق تولید را گزارش دهند. و ما اعلام کردیم که قابل تمدید نیست.»

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: به خودروسازان متعهد می شویم که بسیاری از این استانداردهای اجباری را اجرا کنند و حقوق مردم را رعایت و رعایت کنند.

اسلام پناه درباره ضمانت اجرایی یک ماهه گفت: اگر به تعهدات خود عمل نکنند با کمک نیروی انتظامی تعداد خودروها را متوقف می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بی کیفیتی خودروها و برخی موارد مانند خودرو مشکلی است که ما نیز نسبت به آن واکنش نشان دادیم، چرا که ما وکیل مردم هستیم و حقوق مردم ادا نشده و رعایت نشده است.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما