معرفی کلیدی کمیسیون ورزشکاران فدراسیون اسکیت

[ad_1]

کد خبر: 1798182/44

زمان: 17:25
1400/09/23

کادو: 971

فرزاد هوشیدری کاپیتان تیم ملی اسکیت هاکی ایران به عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون اسکیت انتخاب شد.

کاپیتان طلایی تیم اسکیت هاکی که با تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا به مقام اول دست یافت، به اتفاق آرا به عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون اسکیت انتخاب شد. .

هوشیدری پس از انتخابات گفت: ابتدا از جامعه ورزشکاران کشور که در انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون اسکیت به من اعتماد کردند و با 58 رای انتخاب شدم و سایر بازیکنان اسکیت هاکی در مسابقات انتخاب شدند تشکر کنم. این کمیسیون نیز بیش از 50 رای به دست آورد و در حالی که ورزشکاران اسکیت هاکی بیش از 30 رای دهنده نداشتند، مدال های طلا و برنز آسیایی را نیز به دست آوردند که باعث شد در انتخابات رای دهند.

وی افزود: همه ما در یک خانواده مشغول به کار هستیم. بیایید از کمیسیون های دیگر چیزی یاد بگیریم. البته در سایر کمیسیون ها اتفاقات رخ داده را ثبت نمی کنیم و یک درس جدا از اینکه می توانیم در مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکیت که نماینده همه بازیکنان جامعه اسکیت است، افرادی را برای رای انتخاب کنیم. متاسفانه در کمیسیون مربیان، کاوه صدقی دارنده مدال طلای آسیا به همراه تیم هاکی یا احسان حبیب آبادی دارنده مدال طلای جهان در رشته آزاد اسکیت و بسیاری از مربیان مشهور دیگر نادیده گرفته شدند. کمیسیون هیئت داوران به داوران سرشناسی چون رامین عتیکیه داور با اشاره به فینال مسابقات جهانی و تنها مربی کلاس داوری فدراسیون جهانی و ملیحه خرم باقری اجازه حضور در مجمع انتخاباتی را نداد. . در هر صورت، این روزها که همه از انتخابات صحبت می کنند، سعی می کنیم بازیکنان اسکیت هاکی را از این مکان دور نگه داریم.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما