در رده دوم لیگ هندبال بانوان در امکانات پیشتاز است

[ad_1]

کد خبر: 1802079/44

زمان: 17:14
1400/10/13

کادو: 1610

سپاهان در نبرد بالای جدول شکست خورد

در پایان دور دوم لیگ برتر هندبال بانوان، سپاهان و شهید شاملی مغلوب حریفان خود شدند و تاسیسات دریایی به برتری رسیدند.

به گزارش “ورزش”، در آخرین روز از مرحله دوم هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان جام فدک، یکشنبه 21 دی ماه، چهار دیدار با سه برد در سالن فدراسیون هندبال پایتخت برگزار شد. و یک تساوی

سومین شکست نایب قهرمان فصل گذشته

شهید شاملی کازرون نایب قهرمان فصل گذشته لیگ در اولین دیدار به مصاف تیم جدیدی از لیگ برتر شهرداری ملایر رفت. شاملی که در این فصل با سرمربیگری فاطمه محمد خانی سرمربی تیم ملی جوانان در 1400 لیگ بازی کرده است، قبل از بازی با دو شکست و دو برد و چهار برد در رده چهارم جدول قرار گرفت. آنها در اولین بازی فصل مقابل تاسیسات دریایی شکست خوردند و امروز با هدایت مذگان ملکی با سه امتیاز هفت امتیازی، ملایری رده سومی را شکست دادند.
این بازی از ابتدا با عملکرد خوب نماینده استان حمدان همراه بود تا جایی که ملایر در نیمه اول 5 گل در رختکن 12 بر 7 به ثمر رساند و در اوایل 30 دقیقه بعد با این پیروزی. ملایری با کسب 9 امتیاز در رده دوم لیگ برتر قرار گرفت و در رده پنجم جدول قرار گرفت.

چهارمین شکست شاهرود کت با مربی جهانی

وی در دومین دیدار تیم شاهرود کات با هدایت خدیجه قانع سرمربی تیم ملی هندبال بزرگسالان بانوان ایران که به تازگی از مسابقات قهرمانی بانوان جهان بازگشته بود، تیم آهن اور بافق را شکست داد. بافق در روز اول این مرحله تهران را شکست داده بود. آتریسا نسبت به شاهرود حال و هوای بهتری دارد چرا که کت تاکنون تنها یک برد کسب کرده و در بازی قبل مغلوب سپاهان شده است. هر دو تیم بازی را مساوی آغاز کردند اما نیمه اول با برتری 12 بر 11 شاگردان ناهید گارسی تیم بوفاق آهن به پایان رسید. او در این نیمه دفاع کرد که یزدی 25 بر 24 تیم برتر میدان خواهد بود. سنگ آهن با این پیروزی با 5 امتیاز جایگاه خود را بالاتر برد و بر سکوی چهارم ایستاد. میز دست نخورده باقی ماند.

نبرد قعرنشین لیگ بدون برنده به پایان رسید

یکتا افروز و آتریسا دو تیم بدون امتیاز لیگ برتر در سومین بازی به مصاف یکدیگر رفتند که به مناسبت دومین سالگرد سردار دهلی در سالن هندبال فدراسیون با یک ساعت تاخیر برگزار شد که هر دو چهار بازی انجام دادند و همه شکست خوردند. چهار آتریسا در بازی آخر مغلوب بافق شد و یکتا افروز نیز بازی را به مالایا واگذار کرد و بدون امتیاز در رده های هفتم و هشتم جدول قرار دارند. در تیم یکتا افروز نتیجه را تغییر داد و موفق شد. تفاضل چهار گل را کامل کنید تا نبرد بین بازیکنان انتهای جدولی لیگ بدون برنده به پایان برسد و امتیازات با 28 امتیاز تقسیم شود. یکتا افروز در آخرین لحظات به لیگ 1400 رسید و استاد ساجه مشهد یک بار دیگر منحل شد. به جوانان و نوجوانان البرزی فرصت حضور در سوپرلیگ بانوان داده شد. آتریسا با حمایت بخش خصوصی یکی از دو نماینده سرمایه امسال در لیگ است و سرمایه گذاری های منظمی انجام داده است. و تیم محترم

تاسیسات دریایی در نبرد برای مقام اول لیگ پیروز شد

در فینال دومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان جام فدک، دو تیم برتر فولاد سپن و تاسیسات دریایی در سالن هندبال فدراسیون به مصاف هم رفتند. او دست از حریفانش بر نداشت و امشب میزبان طلایی ها بود. سپاهانی ها با هدایت اعظم کنانی مربی سرشناس هندبال ایران. سپاهان مثل یک تسهیلات بدون باخت با هشت امتیاز است. اشتباهات و امکانات فرصت طلبانه و هوشمندانه بود و شاگردان معتمدی در نیمه اول به یک گل برتری دست یافتند. 12-11 به رختکن بروید. سپان با این شکست اولین شکست فصل خود را متحمل شد و با شکست به رده سوم جدول رده بندی رسید.

دومین دوره از هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان پس از دو ماه وقفه از روز جمعه ۱۹ دی ماه با میزبانی هشت تیم تهران آغاز شد و روز یکشنبه به پایان رسید. با فینال در 12 ژانویه.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما