معرفی تلویزیون X -Vision 65XTU835 – Zomit

[ad_1]

شرکت مادیران در سال 2006 مارک X-Vision را با هدف تولید تلویزیون با قیمت مناسب تر از رقبای خارجی معرفی کرد. اما تلویزیون های این شرکت با گذشت زمان وارد دنیای سیستم های هوشمند شده اند و با پخش 4K و بیشتر ، اکنون به جز قیمت مالی اجزای دیگری برای رقابت در بازار هیجان انگیز تلویزیون دارند.

با معرفی تلویزیون 65 اینچی سری 8xvision ، Madiran به قیمت نسبتاً بالایی رسیده است که از وضوح تصویر 4K استفاده می کند ، رنگ های شفاف و پر جنب و جوش را با سطح روشنایی خوب نمایش می دهد و زاویه دید گسترده ای از پنل IPS ارائه می دهد. همانطور که در بالا ذکر شد ، تلویزیون 65 اینچی X-Vision دارای سیستم صوتی رضایت بخشی است و تجربه قابل قبولی از یک سیستم هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید را ارائه می دهد. مادیران علاوه بر ابعاد 65 اینچی ، XTU835 را در مدلهای 50 و 55 اینچی نیز می سازد.

معرفی ویدئو مجموعه تلویزیونی X-Vision 8

به دوربین نگاه کنید


طراحی و پورت 8 مجموعه تلویزیونی X-Vision

تلویزیون هوشمند 65XTU835 X-Vision Series 8 با قاب و پایه فلزی و نوار پارچه ای بسیار کم که سیستم صوتی دستگاه را خاموش می کند بسیار شیک و مدرن به نظر می رسد. لوگوی X.VISION و کلمه PureSound در نوار پارچه ای پایین ظاهر شده است ، مورد اخیر به سیستم صوتی مورد استفاده در تلویزیون 65XTU835 اشاره دارد. قاب پشتی تلویزیون ، مانند اکثر تلویزیون ها ، از پلاستیک ساخته شده است ، ضخامت نیمه پایینی تلویزیون ، که شامل اجزای تلویزیون با بلندگو است ، کمی بیشتر از نیمه بالایی است.

مجموعه تلویزیونی X-Vision Series 8 Base

پایین فلزی و خاکستری تلویزیون هوشمند X-Vision در آخرین گوشه پیچ شده است که با توجه به ابعاد بزرگ 260 9 920 14 1440 میلی متر و وزن 19 کیلوگرم ، انتخاب محتاطانه ای است. به لطف ظاهر و جنس محکم آنها ، می توانند تلویزیون های 65 اینچی X-Vision را به خوبی در سطح زیرین نگه دارند ، بنابراین هیچ خطری برای افتادن تلویزیون در هنگام تکان دادن معمولی وجود ندارد.

پشت تلویزیون X-Vision Series 8

تلویزیون X-Vision Series 8 در سه اندازه 50 ، 55 و 65 اینچی موجود است که علاوه بر تفاوت در ابعاد ، در برخی ویژگی ها نیز متفاوت است. این تفاوت قابل توجهی در قیمت آنها ایجاد می کند. به عنوان مثال ، مدل 65 اینچی معرفی شده به Zomit از پنل IPS استفاده می کند که در دو مدل دیگر یافت نمی شود. پنل های IPS زاویه دید وسیع تری نسبت به سایر مدل های LCD ارائه می دهند.

پورت تلویزیون X-Vision Series 8

تلویزیون 65 اینچی X-Vision دارای پورت های بیشتری نسبت به مدل های کوچکتر است. این مدل دارای 10 پورت شامل 2 پورت USB 3.0 و USB 2.0 ، خروجی صدای دیجیتال SPDIF (نوع نوری) ، سه پورت HDMI (مجهز به قابلیت ARC) ، ورودی ترکیبی (با مینی نوع و یک تا سه کابل تبدیل) است. ) ، LAN برای اتصال خروجی هدفون ، ورودی آنتن و شبکه کابلی ، که البته به دلیل اینکه تلویزیون از نوع هوشمند است ، امکان اتصال به شبکه WiFi 2.4 گیگاهرتز وجود دارد. همه پورت ها در پشت و سمت راست دستگاه قرار دارند. تلویزیون 8 اینچی 65 اینچی سری X همچنین دارای تیونر دیجیتال DVB-T2 برای دریافت کانال است.

کیفیت تصویر تلویزیون از سری X-Vision 8

تلویزیون هوشمند سری X-Vision سری 65XTU835 از پنل LED با سیستم نوردهی حاشیه ای و طرح IPS استفاده می کند. تصمیم مادیران برای استفاده از طرح IPS به جای VA به تلویزیون زاویه دید وسیع تری داده است. یکنواختی رنگ مشکی و سطح کنتراست تلویزیون نیز منطقی است. در مقابل ، پنل های VA زاویه دید باریک تری دارند و یکنواختی مشکی بهتری را ارائه می دهند. بنابراین ، 65XTU835 برای محیط های بزرگ با مبلمان گسترده مناسب خواهد بود. این به این دلیل است که نگاه کردن به صفحه نمایش از زوایای مختلف از طراوت و روشنایی رنگ ها کم نمی کند.

پنل تلویزیون هشت بیتی است ، دارای وضوح 3840 در 2160 پیکسل یا 4K UHD است و از نرخ تازه سازی 60 هرتز استفاده می کند. هنگام تماشای محتوای 4K با تلویزیون 65 اینچی ، یک نکته را باید در نظر داشت این است که فاصله 1.2 تا 2.5 متری از تلویزیون را رعایت کنید. اگر از فاصله بیش از 2.5 متر به صفحه نگاه کنید ، متوجه تفاوت محتوای 4K و 1080p نمی شوید. توجه داشته باشید که تلویزیون 65XTU835 قابلیت پخش محتوای 4K از پورت های HDMI 2 و 3 را دارد ، برای فعال کردن آن ، باید حالت فرمت پیشرفته را از قسمت تنظیمات HDMI انتخاب کنید.

رابط کاربری تلویزیون سری X-Vision 8

یکی دیگر از نقاط قوت تلویزیون 65 اینچی 8XVision روشنایی عالی آن است. به گفته مادیران ، سری X-Vision 8 از یک صفحه نمایش تلویزیونی 65 اینچی با روشنایی 360 درجه استفاده می کند که هنگام مرور تصاویر تمام سفید نسبتاً قابل توجه است. تلویزیون X-Vision همچنین از فناوری MEMC برای ساده سازی سرعت فیلمبرداری با فریم پایین پشتیبانی می کند.

در قالب HDR ، تلویزیون 65XTU835 فقط از HDR10 روی پورت USB پشتیبانی می کند ، در حالی که محتوای HDR پخش می شود ، تلویزیون به طور خودکار در صورت نیاز روشنایی را افزایش می دهد. حالت تصویر شامل استاندارد ، پویا ، فیلم ، بازی و شخصی است و با ورود به هریک و انتخاب تنظیمات پیشرفته ، می توانید انواع اشیاء مانند روشنایی ، کنتراست ، حرکت ، رنگ و وضوح را به دلخواه تغییر دهید.

تجربه صدا و صدا از تلویزیون X-Vision Series 8

تلویزیون 65XTU835 X-Series 8 از سیستم صوتی 12 واتی PureSound برای هر دو بلندگو استفاده می کند ، همانطور که در لبه پایینی صفحه نشان داده شده است ، صدایی تا حدودی واضح تر و جامع تر ارائه می دهد.

صدای بلندگوهای تلویزیون آنقدر بلند است که اتاق نشیمن حتی به نوار صوتی احتیاج نخواهد داشت. با این حال ، گاهی اوقات تجربه فرکانس میانی با صدای 60 تا 100 می تواند با سر و صدا همراه باشد. میزان صدا را روی 40 تا 50 تنظیم کنید تا کیفیت صدای مطلوب را تجربه کنید.

لوگوی Pure Sand X-Vision TV Series 8

از آنجا که 65XTU835 از فناوری صدای فراگیر پشتیبانی نمی کند ، پخش کننده تلویزیون خود قادر به پخش صدا و تصویر با فرمت DTSX نخواهد بود. با این حال ، می توانید این نوع فیلم ها را با برنامه VLC پخش کنید ، که می توانید آنها را بارگیری و روی تلویزیون خود نصب کنید.

65XTU835 از سایر فرمت های رایج مانند MPEG4 و AV1 با فرمت های پخش ویدئو H.265 و H.264 پشتیبانی می کند و موسیقی با فرمت های MP3 ، HE-AAC ، LPCM و AC3 نیز از این دستگاه قابل پخش است. بسته به نحوه قرار گرفتن تلویزیون روی میز ، نوع پخش صدا را نیز می توانید تنظیم کنید.

ویژگی های فنی و نرم افزار سری تلویزیون X-Vision8

به گفته سازنده ، تلویزیون 65 اینچی سری X از پردازنده چهار هسته ای با هسته Cortex A55 1600 مگاهرتز استفاده می کند. واحد گرافیکی این دستگاه هوشمند Mali-G31 است که به خوبی پاسخگوی نیازهای روزانه کاربر است. این تلویزیون دارای 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی است که 11 گیگابایت فضای خالی دارد.

تلویزیون 65 اینچی 65XTU835 بر روی سیستم عامل اندروید 10 کار می کند. این دستگاه به Google Play دسترسی ندارد ، اما فروشگاه مخصوص خود را دارد که قابلیت بارگیری و نصب برنامه های مختلف مانند Digicala ، Wall ، Cafe Market ، Chrome ، Spotify و Instagram را دارد. از آنجا که سیستم عامل 65XTU835 یک تلویزیون Android نیست ، برنامه های ذکر شده در نسخه موبایل ارائه می شوند. هنگام مرور ، وب سایت ها به صورت پیش فرض در نسخه موبایل نمایش داده می شوند ، بنابراین برای تجربه بهتر ، باید نسخه دسکتاپ را درخواست کنید.

تلویزیون 65 اینچی برنامه مدیریت فایل پیش فرض ندارد. اما برای دسترسی به اطلاعات ذخیره سازی و هارد دیسک های خارجی متصل شده می توانید ES File Explorer را از فروشگاه تلویزیون خود بارگیری و نصب کنید. همچنین امکان تعامل با تلویزیون و تلفن هوشمند با iPhone وجود دارد.

کنترل X-Vision TV Series 8

تلویزیون هوشمند 65XTU835 دارای یک کنترل از راه دور بزرگ برای استفاده عمومی و یک ریموت کوچک بلوتوث به نام Air Mouse برای مرور وب و تجربه تلویزیون هوشمند است. هر دو از باتری های از راه دور استفاده می کنند که دو جفت آن در جعبه موجود است. ویژگی های کنترل از راه دور شامل قابلیت ضبط محتوای نمایش داده شده ، ضبط برنامه های تلویزیونی از گیرنده دیجیتال و دسترسی سریع به فروشگاه App است.

از راه دور تلویزیون سری X-Vision 8

برای اتصال ریموت بلوتوث به تلویزیون ، باید دکمه OK و Home را فشار دهید. این کنترل کننده عملکرد خوبی در تشخیص حرکات کنترل و نمایش شاخص ها دارد. اما گاهی اوقات وقتی کلید OK را فشار می دهید ، گاهی تأخیر وجود دارد. فقدان چرخ اسکرول ، مانند Magic LG Remote ، تجربه مرور را کمی آزاردهنده می کند. اما به طور کلی ، کار با ریموت راحت و پاسخ نشانگر به حرکات دست رضایت بخش تلقی می شود.

نتیجه

تلویزیون هوشمند 65XTU835 65 اینچی X-Vision برای اتاقهای نسبتاً بزرگ با مبلمان گسترده مناسب است ، به دلیل پنل IPS با زاویه دید گسترده ، روشنایی عالی صفحه ، ابعاد وسیع و سیستم صوتی PureSound با حجم بالا. پخش فیلم 4K نیز عملکرد بسیار رضایت بخشی دارد. سیستم عامل Android 10 این تلویزیون به شما امکان می دهد تا برنامه های Android را مرور کرده و از آنها استفاده کنید. اگرچه عدم دسترسی به Google Play دسترسی محدودی به مجموعه وسیعی از برنامه ها و به روز رسانی سریع دارد ، اما فروشگاه اختصاصی تلویزیون به کاربران امکان بارگیری و نصب چندین برنامه را می دهد ، و به روز رسانی از طریق به روزرسانی برنامه امکان پذیر است.

لوگوی X Vision

توجه داشته باشید که برچسب قیمت مدل 65 اینچی تلویزیون هشتم X-Vision به دلیل برخی تفاوت ها مانند پنل IPS ، روشنایی بیشتر و پورت بیشتر نسبت به دو مدل دیگر بیشتر است. به طور کلی ، 65XTU835 یک تلویزیون هوشمند قابل اعتماد را ارائه می دهد و برای اتاقهای بزرگ و کسانی که می خواهند محتوای 4K را در طیف وسیعی از رنگهای شفاف و تازه تماشا کنند ، عالی است.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما