معاون اول قوه قضائیه: همکاران ما با حقوق دو تا سه میلیون زندگی می کنند.

[ad_1]

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه میانگین حقوق کارکنان قضایی کمتر از 40 دستگاه اداری است، گفت: شرمنده همکاران اداری و قضایی خود هستیم که با حقوق 2 میلیون و 3 میلیون تومان زندگی می کنند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین مصدق معاون اول قوه قضاییه صبح امروز (۲۴ آذر) از مجتمع قضایی مفتح بازدید و وضعیت موجود را مورد ارزیابی قرار داد. وی ضمن حضور در بخش‌های مختلف قوه قضائیه دستور رسیدگی سریع به پرونده‌ها را صادر کرد.

معاون اول قوه قضائیه نیز با استماع مسائل حقوقی و قضایی مشتریان، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست آنها صادر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق در سخنانی در جمع کارکنان این مجتمع تاکید کرد: تمام تلاش ها باید معطوف به رسیدگی دقیق و سریع به پرونده های مردم باشد.

معاون اول قوه قضائیه در قسمت دوم سخنان خود گفت: دشمن با شایعه پراکنی در صدد گسترش ناامیدی در بین مردم است و تمام تلاش خود را کرده است تا امید ایجاد شده در دل مردم را از بین ببرد.

وی گفت: در زمان تغییر و تعالی خدمات منحصر به فردی به مردم ارائه شده است.

وی گفت: شرمنده همکاران اداری و قضایی خود هستیم که با حقوق 2 میلیون و 3 میلیون تومانی زندگی می کنند.

معاون اول قوه قضاییه در ادامه گفت: بررسی میانگین حقوق ۴۰ دستگاه دولتی نشان می دهد که میانگین حقوق همکاران قضایی کمتر از این ۴۰ دستگاه دولتی است.

محسن برزویی مدیرکل امور اداری استخدامی قوه قضائیه در برنامه صبح بخیر ایران روز سه شنبه ۲۳ آذرماه در خصوص موضوع مطرح شده از سوی کارکنان قوه گفت: ایراد محکمی وجود دارد.

وی گفت: وقتی مبنای محاسبه اشتباه باشد، قطعا خروجی اشتباه است.

برزویی گفت: درآمد اتفاقی و معوقه جزو حقوق و مزایا نیست. مشکل اینجاست که چیزی در سازمان اداری و استخدامی برای پیش بینی این عدد نقل نشده است. مبلغ ذکر شده در اینجا برای مزایای معوقه یک کارمند برای سال قبل قابل پرداخت است. یعنی 13 ماه پرداختی برای کارکنانی که به دلیل مشکلات مختلف به طور همزمان حقوق می گیرند اما سازمان اداری و استخدامی آن را متوسط ​​پرداخت کرده است.

مدیرکل امور اداری قوه قضائیه گفت: در دومین فیش حقوقی مربوط به قاضی پرداختی ماهانه ۱۱۰ میلیون تومان بوده که از این میزان ۹۵ میلیون تومان دیگر معوقات بوده است.

وی گفت: 50 درصد پرسنل و کارمندان کمتر از 7 میلیون تومان و 36 درصد همکاران بین 7 تا 9 میلیون تومان حقوق دریافت می کنند.

برزویی با بیان اینکه 912 قاضی عالی رتبه ما به حقوق قانونی خود نمی رسند، گفت: یکی دیگر از افرادی که ضابطان به حقوق وی اعتراض کردند، رئیس عالی رتبه دادگستری و حقوق این همکار است. 14 میلیون تومان داریم که پزشک است و 8 ماه حقوق معوقه دارد.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما