مسی در نقش مدیر رویداد ؛ سعی کنید Ambape را نجات دهید!

[ad_1]

به گزارش “ورجش سه” ، لیونل مسی ، ستاره تیم ملی آرژانتین هنگام ادای احترام به عملکرد کیلیان امباپه در لیگ قهرمانان ، مقابل لایپزیگ هت تریک کرد. اعداد در حال تغییر هستند و این تعجب آور نیست. شاید بدانید که لیونل مسی چند بار هت تریک کرده است اما شانس گل سوم را از دست داد و دیشب هت تریک جدیدی به ثبت رساند و یک پنالتی را برای یکی از هم تیمی های خود دریافت کرد.

اگر آنقدر خوش شانس هستید که درگیر رسانه های اجتماعی و اخبار آنها نیستید تا ثابت کنید مسی کریستیانو رونالدو بزرگ است و بالعکس ، پاسخ 9 هت تریک است. لیونل مسی به کیلیان امباپه اجازه داد در آخرین دقیقه بازی پاری سن ژرمن مقابل لایپزیگ پشت ضربه پنالتی بایستد و حالا این حادثه را نمونه ای از ایثار و از خودگذشتگی فوق ستاره آرژانتینی عنوان می کند.

اما به لطف حرکت لیونل مسی در پارک دو پرنس بیشتر سپاسگزار است. مسی پس از به ثمر رساندن دو گل در بازی دیشب مقابل لایپزیگ دوباره مورد توجه قرار گرفت و اکنون بار دیگر به عنوان اصلی ترین شانس برای کسب توپ طلا معرفی شده است. رویدادی که حداقل دیشب کیلیان امبا در آن نقش اساسی داشت.

لیونل مسی در بیشتر بازیهای سه شنبه شب ساکت بود ، اما حرکت درخشان کیلیان امباپه و پاس بهتر این فوق ستاره آرژانتینی به این بازیکن فرصتی داد تا یک گل زیبا به ثمر برساند.

در واقع ستاره فرانسوی با عملکردش در چند دقیقه بازی و فضایی که در اتاق دفاع حریف با یولیان دراکسلر ایجاد کرد ، لایپزیگ را اذیت کرد. به عبارت دیگر سرعت و اعتماد زیاد کیلیان امباپه در مسابقه کیلیان او را بسیار اذیت می کرد.

همانطور که گفته شد ، در دقیقه 67 ، کیلیان امباپه یک حرکت فوق العاده از جناح راست انجام داد و لیونل مسی با پاس هوشمندانه خود اولین گل این بازیکن را مقابل لایپزیگ به ثمر رساند. اما آن پرونده هنوز تمام نشده بود و ستاره فرانسوی چند دقیقه بعد با ضربه چیپ استثنایی مسی پنالتی را تبدیل کرد.

“رفتار لیونل مسی طبیعی و محترمانه بود. او بهترین بازیکن جهان است. من همیشه گفته ام که حضور مسی در پاری سن ژرمن برای ما امتیاز بزرگی است.” او خودش را کشت و وقتی پنالتی دوم آمد به من گفت پشت ضربه باش. “

همه در حال آماده شدن برای تماشای هت تریک لیونل مسی بودند که یوسکو گوردیول در دقیقه 94 اشرف حکیمی را متوقف کرد و مارکو گویدا داور بازی را روی مانیتور زمین مرور کرد.

البته مسی قبلا پنالتی بازیکنان دیگر را پذیرفته بود اما این بار رفتار او نه تنها سخاوتمندانه بلکه متفاوت نیز بود. در واقع این تصمیم بازتاب عملکرد امباپه و اهمیت او برای مسی و تیم بود. این می تواند به جاه طلبی های PSG برای باقی ماندن برنده توپ طلا و ایجاد رابطه مخرب بین مسی ، امباپه و نیمار کمک کند ، بدون اینکه تأثیر منفی بر تعادل تیم داشته باشد.

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به دلیل مصدومیت در بازی سه شنبه شب مقابل لایپزیگ غایب بود. اما وضعیت پاری سن ژرمن هنوز بیشتر شبیه مجموعه ای از ستارگان بود که جذب یک برند لوکس می شدند تا تیمی با هوش استراتژیک فوتبال.

در نهایت ، داستان امباپه اتفاق افتاد و (مسی) به بهترین بازیکن این نسل فرصت داد ، سایر اتفاقات آن شب بی اهمیت به نظر می رسید. بنابراین ، در واقع ، آمباپه حداقل می تواند از مسی تشکر کند.

منبع: ملیسا ردی – ایندیپندنت

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما