مدی‌فرامدی‌فر: خدا خیلی دوست داشتم که هستم – سه سه

[ad_1]

خبر خبر: 1814348 |
17 اسفند 1400 ساعت 14:52 |
4,637 زدیدزدید |

0
هاه

دیگر شرایط زندگی ندارد رد

عزیزان جوان صنعت نفت دادان از خوش شانسی اش در دثهادثه ای گفت که می تواند یک آسیب نیانی جدی به اوردارد رد.

رش رشارش “ورزش سه” ، انفجار آبگرمکن در درابگاه بازیکنان نفت در شب پیروزی بابل پرسپولیس همه را نگران ن. نهانه در این حادثه آسیب جدی به حاضرین در خوابگاه وارد رد. و او به آنها گفت: «این چه نوع ارتباطی است که هنگام راه رفتن با یکدیگر دارید و غمگین هستید؟ یایی پیگیری چند چون چون این اتفاق و اطلاع از حال حامدی‌فر و هم تیمی یشایش و این‌ها این بازیکن را انجام داد که در ادامه خود نیدانید:

اگر آن بودما ممکن بود زنده زندهانم
آبمکن منفجر شد و سقف کامل پایین یین. ر دیوار اتاق چپ شده بود ییایی که من می بمابم و اگر آن بودما ممکن بود نم نمانم. را را شکر یکی از بچه قبا قبل از این اتفاق من به اتاق خودش دعوت کرد و نیانی که آبگرمکن آبگرمکن منفجر در اتاق نبودم نبودم. اتفاق قلی بود همه ترسیدیم. فقط باید بگویم که خدا خیلی دوستم است که در آن لحظه جای دیگری دیگر.

ر فقط اتاق من فرو ریخت
اتاق کناری مان کمی دچار مشکل شدند ولی یا را شکر آجر یا بلوک روی نان نیفتاد و چوب یای نازکی بود که افتاد چند تا ا ز کها که آسیبی به. اتاق هایی که سقف نان آسیب دیده چند تا بودند رار اتاق من ولی یا اتاقی که دیوارش اتاق من بود. لحظه ای آبگرمکن آبگرمکن آبگرمکن منفجر در مام آجر آجر آجر پرت و گر اگر کسی آنجا بود جدی می دید.

دیگر شرایط زندگی درارد
یک خانه برایمان هتل گرفته اند ندا آن جا را تعمیر و برگردیم. من از مسئولین خواهش می کنم که انجام بدهم چون دیگر یطایط زندگی ردارد. مديريت شگاشگاه اجرا مي كند لي از زلان شهر هم هشاهش مي كنم بكنند خوا خوابگاه بهتري ساخته شده است. آنجا آنجا زندگی می‌کند و چنین اتفاقی رخ دهد.

یای رسیدن به استقلال فیزیوتراپی کنم
من سه هفته نبودم و بعد از بابل گل گهر چند دقیقه زیازی کردم و مشک ند ندل نداشت. پرسپوازی با پرسپولیسیتم کاملاً رفع بود ولی از بدنی به دگیادگی کامل نرسیده بود و در نیمه به میدان ن. مچم خوب بود یلی یک لحظه که با دفاع حریف برخورد کردم دوب رهاره آسیب دیدم. الان دارم فیزیوتراپی می کنم تا به بازی استقلال برسم.

کم بضاعت تیم تیم لیگ برتر هستیم
ستقا برای برد به بهان می و بابل استقلال هم به دنبال سه امتیاز ز. هدف نان پیروزی مقابل استقلال است و صد در این تیم میا می بریم. کم کم بضاعت ترین تیم لیگ برتر برتر و تا الان سی درصد بیشتر بیشتر. امیدوارم رملین کمک کنند پت پتانسیل نفت خیلی بالاست. من همیشه که کرده ام گفته ام یگایگاه نفت بالاتر از است ا.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما