لنوو از نمایشگر عریض 90 کیلوهرتزی E29w-20 در چین برای 235 رونمایی کرد – زومیت

[ad_1]

لبه های سه طرفه ThinkVision E29w-20 بسیار باریک و مجهز به پایه ارگونومیک است که عملکرد چرخش و شیب و افزایش و کاهش آن را در اختیار کاربران قرار می دهد. یعنی خریداران به راحتی می توانند جهت، شیب و ارتفاع مانیتور را با توجه به نیاز خود با مکانیزم مورد نظر تنظیم کنند. این نمایشگر دارای دو بلندگوی داخلی است که صدای واضح و بلندی تولید می کند.

مانیتور Lenovo e29w-20

طبق گفته Gizmochena، لنوو E29w-20 از یک پنل 29 اینچی IPS با 99% طیف رنگی sRGB با وضوح 1080 در 2560 پیکسل استفاده می کند. این مانیتور دارای نرخ تازه سازی 90 هرتز و زمان پاسخگویی 4.6 میلی ثانیه است و از فناوری AMD FreeSync نیز پشتیبانی می کند. حداکثر روشنایی این پنل به 300 نیت می رسد و زاویه دید آن 178 درجه است.

از دیگر ویژگی های این نمایشگر می توان به کنتراست دراماتیک 1000: 1; اما مهمترین ویژگی این است که لنوو از فناوری «نور طبیعی کم» برای کاهش فشار نور آبی روی چشم استفاده می کند بدون اینکه تغییری در خروجی تصویر ایجاد کند.

همانطور که می دانید فیلترهای معمولی نور آبی با تنظیم حالت شب باعث زرد شدن و تغییر رنگ خروجی نمایشگر می شوند. فناوری نور طبیعی کم لنوو با کاهش نور آبی روی سطح سخت افزار این مشکل را حل کرده و به کاربر کمک می کند تا ضمن محافظت از چشم، رنگ دقیق صفحه نمایش را نیز ببیند.

مانیتور Lenovo e29w-20

این ویژگی‌ها مانیتور جدید لنوو را به انتخابی ایده‌آل برای تولیدکنندگان محتوا، طراحان، عکاسان، برنامه‌نویسان و سایر حرفه‌ای‌هایی تبدیل می‌کند که به صفحه‌نمایش عریض با دقت رنگ بالا و ساعت‌های طولانی کار روی رایانه نیاز دارند.

مقالات مرتبط:

ThinkVision E29w-20 از پورت های چند رسانه ای مانند پورت نمایشگر 1.2 و HDMI 1.4 پشتیبانی می کند و با ارائه گیره های سیم، راه حل های مدیریت کابل را ارائه می دهد. مانیتور 29 اینچی ThinkVision E29w-20 LED Lenovo اکنون با قیمت حدود 235 دلار در چین در دسترس است. با این حال، به احتمال زیاد قیمت به زودی افزایش می یابد. علاقه مندان از سایر نقاط جهان می توانند با مراجعه به وب سایت خرده فروشی آنلاین به نمایشگاه دسترسی پیدا کنند.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما