باشگاه: من صلاح و رونالدو را با هم مقایسه نمی کنم

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول روز یکشنبه در منچستریونایتد به مصاف تیم دیگری در جدول لیگ برتر انگلیس می رود. یونایتد در رده ششم جدول قرار دارد و با شکست هفته گذشته مقابل لستر، حق گلزنی در این دربی را ندارد.

قرمزها سعی خواهند کرد اولدترافورد را شکست دهند که مشخصا کار آسانی نیست. دیدار روز یکشنبه دو تیم فارغ از شرایطی که دارند، همیشه در هر شرایطی حساس است و با توجه به حضور رونالدو و محمد صلاح در زمین، قطعا جذابیت دوچندان خواهد داشت.

یورگن کلوپ ، سرمربی لیورپول در یک کنفرانس خبری گفت:همه در دنیا اهمیت این بازی را می دانند. لیورپول-یونایتد بازی بسیار بزرگ و تاثیرگذاری است. یونایتد از نتایج اخیر خود در لیگ برتر راضی نیست اما مجموعه خوبی دارد. البته ما فقط روی خودمان تمرکز می کنیم و برای پیروزی وارد زمین می شویم.»

صلاح و رونالدو: چرا باید این دو را با هم مقایسه کنیم؟ هر دو بازیکن درجه یک هستند. به نظر من پای چپ صلاح بهتر است و رونالدو احتمالاً بهتر از صلاح روی توپ و پای راست است. هر دو برای دویدن سریع و بی تاب هستند، اما متاسفم، من دوست ندارم شخصاً با من مقایسه شود.

وضعیت تیاگو آلکانتارا: او شروع به دویدن کرد و این نشانه خوبی است. شاید نوامبر قبل از فیفا باشد، اما باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.»

پل اسکولز اسطوره منچستریونایتد درباره باشگاهی که از تماشای بازی منچستریونایتد با آتلانتا لذت می برد، اظهار نظر می کندمن بازی را تماشا کردم و در نیمه اول هیچ چیز لذت بخشی برایم ندیدم و فکر می کنم بازی ما مقابل یونایتد آرام خواهد بود. یونایتد در نیمه اول سه فرصت گلزنی داشت و در نیمه دوم یک بازگشت خوب انجام داد. “ما قطعاً بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. آنها می توانند هر تیمی را با مشکل مواجه کنند.”

بحث دو قسمت بازی مقابل اتلتیکو: من در دو قسمت اهمیت زیادی دارم. ورزشگاه مملو از تماشاگر بود و در نیمه اول هیچ سروصدایی وجود نداشت. به همین دلیل برای من بسیار مهم بود که در دو نیمه توصیه‌های تاکتیکی مفیدی دریافت کنم و آنالیز بازی را به بازیکنان برسانم.»

اوله گونار سولسشیر، سرمربی یونایتد در یک کنفرانس مطبوعاتی اخیر گفت که پس از انتقاد یورگن کلوپ، دیگر برای یونایتد پنالتی نخواهد گرفت. باشگاه در این خصوص گفتمطمئناً من نمی‌توانم روی تصمیم داور تأثیر بگذارم، مخصوصاً در ضربات پنالتی. آنها با حضور در محوطه جریمه وضعیت را بررسی می‌کنند.» یونایتد پنالتی شد و ما این کار را کردیم، اما تعداد آنها هرگز یکسان نبود.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما