لاستیک های گودیر مشکل صدای جاده در خودروهای برقی را حل می کند – زومیت

[ad_1]

گودیر به تازگی اولین لاستیک ها را معرفی کرده است. لاستیک هایی که به طور خاص برای وسایل نقلیه الکتریکی ساخته شده اند. همانطور که می دانید، ماشین های الکتریکی تقریبا بی صدا هستند. اما این بدان معنا نیست که لاستیک ها و جاده ها یکسان نیستند. تایرهای جدید Goodyear ElectricDrive GT نیز همین مشکل را دارند.

طبق گزارش ReviewGeek، تایرهای جدید گودیر برای خودروهای الکتریکی، به ویژه خودروهای تسلا، مناسب هستند. در واقع، محصولات تسلا اولین خودروهایی هستند که لاستیک های جدید گودیر را دریافت می کنند. البته این شرکت قصد دارد در آینده تایرهای الکتریکی GT را برای سایر خودروهای الکتریکی تولید کند.

خودروهای برقی، مانند خودروهایی که با بنزین کار می کنند، تقریباً هیچ صدایی تولید نمی کنند. اما این سکوت نیز مشکلات خاص خود را دارد. صدای باد، صدای جاده در اثر لاستیک ماشین و …. علاوه بر این، خودروهای الکتریکی سنگین از مقدار زیادی سلول باتری استفاده می کنند که باعث می شود تایرهای سنتی این خودروها با سرعت بیشتری فرسوده شوند.

لاستیک گودیر نو

موضوع دیگری که باید در نظر گرفت، برد و کارایی خودروهای الکتریکی است. هر خودروسازی در تلاش است تا محصولاتی تولید کند که کارآمد باشند و بتوانند مسافت های طولانی را با هر بار شارژ طی کنند. معرفی لاستیک های جدید برای خودروهای برقی در ابتدا باید به افزایش برد این خودروها و کاهش فرسودگی لاستیک ها کمک کند. به همین دلیل انتظار می رود تایرهای جدید گودیر مشکل نویز خودروهای برقی را حل کند.

گودیر با معرفی تایرهای GT الکتریکی جدید گفت:

تایرهای ElectricDrive GT از فناوری Goodyear SoundComfort استفاده می کنند. یک فناوری بسیار جذاب که به عنوان یک مانع صوتی داخلی عمل می کند و صدای جاده را کاهش می دهد. علاوه بر این، لاستیک های جدید با الگوهای لبه های نامتقارن و ترکیب لبه های خاص طراحی شده اند که باعث افزایش کشش در تمام فصول می شود. این ویژگی همچنین تجربه رانندگی شما را هنگام رانندگی در جاده های خیس و خشک بهبود می بخشد.

در اینجا، ایده اصلی این است که وقتی با تسلا مدل S بی سر و صدا در جاده رانندگی می کنید، به جای موتور معمولی ماشین، صدای جاده را خواهید شنید. در نتیجه تایرهای GT Goodyear برقی صدای کمتری در جاده ایجاد می کنند. این لاستیک ها به افزایش برد سفر با هر بار شارژ خودرو و کاهش ساییدگی لاستیک ها کمک می کنند.

مقالات مرتبط:

رانندگان خودروهای برقی به خوبی از اهمیت حل این مشکل آگاه هستند. شایان ذکر است که تسلا نیز اخیراً به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی را برای کاهش نویز فعال خیابان منتشر کرده است.

تایرهای جدید G Goodyear درایو الکتریکی در اوایل سال 2022 در دسترس خریداران آمریکای شمالی قرار خواهند گرفت. لاستیک ها با مدل محبوب 255 / 45R19 104W XL شروع می شوند که برای تسلا مدل Y و مدل 3 معمول است. با گذشت زمان، ممکن است انتظار داشته باشیم که درایوهای الکتریکی در ابعاد دیگر و همچنین برای سایر وسایل نقلیه الکتریکی در دسترس باشند.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما