قیمت نفت کی افزایش می یابد؟ معامله گران و تحلیلگران برآورد خود را تجدید نظر می کنند.

[ad_1]

قیمت نفت در بالاترین سطح هفت سال گذشته قرار دارد و قیمت نفت خام غرب تگزاس اینترمدیت آمریکا در سال جاری 70 درصد افزایش یافت و به بیش از 80 دلار در هر بشکه رسید. به گزارش خبرنامه Dealbook ، این بخشی از بحران جهانی انرژی است که باعث افزایش قیمت انواع سوخت از جمله گاز طبیعی و زغال سنگ می شود.

قیمت نفت خام WTI

بسیاری از پیش بینی کنندگان وال استریت معتقدند قیمت نفت در آستانه رسیدن به اوج است. مصرف نفت از سال 2020 افزایش یافته اما نسبت به سال 2019 که قیمت نفت کمتر از قیمت کنونی بود ، کمتر است. تحلیلگران گلدمن ساکس هفته گذشته پیش بینی کردند که قیمت هر بشکه نفت می تواند به طور متوسط ​​در چند سال آینده 85 دلار باشد.

اما برخی معامله گران گمانه زنی می کنند که قیمت نفت بیشتر افزایش می یابد. اگر نفت تا پایان ماه دسامبر به بالای 100 دلار در بشکه برسد ، گزینه جبرانی وجود دارد. گزینه های حداکثر تا 200 دلار تا پایان سال آینده ، از جمله قیمت اعتصاب ، نیز اخیراً معامله شده است.

حق با کیست این س ofال که آیا قیمت نفت تقریباً به شیگا رسیده است یا بیشتر افزایش می یابد ، بستگی به این دارد که آنها در وهله اول قرار بگیرند. دو احتمال:

  • اختلالات کوتاه مدت و همه گیر: تقاضا برای نفت-مانند بسیاری از بازارهای دیگر-سریعتر از آن چیزی است که تولیدکنندگان می توانند عرضه خود را افزایش دهند (یا در مورد اوپک ، آنها مایل هستند). اگر چنین است ، قیمت نفت به اوج خود نزدیک شده است. بعید به نظر می رسد تقاضای نفت در آینده نزدیک به سرعت رشد کند زیرا اقتصاد چین کند شده و روند بهبودی آمریکا تضعیف شده است. این امر باید به عرضه زمان بپردازد ، به ویژه با کاهش اختلالات اپیدمیک.

  • اختلاف طولانی مدت بین عرضه و تقاضا به دلیل تغییرات آب و هوایی: گزارش اخیر آژانس بین المللی انرژی نشان داد که کشورهایی مانند ایالات متحده باید مصرف نفت خود را تا سال 2025 افزایش دهند تا به کربن خنثی تبدیل شوند. با این حال ، سرمایه گذاری فعلی بر این اساس ، تولید برق سبز تا سال 2035 مکمل استفاده از نفت نخواهد بود. افزایش قیمت امسال می تواند علامتی هشداردهنده برای بازار در مورد بحران های آینده انرژی و افزایش قیمت ها باشد.

اعتبار …لیزا مری ویلیامز / گتی ایماژ

سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) روز سه شنبه اعلام کرد که انتظار می رود اقتصاد جهانی تا پایان سال آینده ضربه بزرگی را متحمل شود.

سازمان گفت ، اما بهبودی از یک بیماری همه گیر جهانی شدن می تواند بهبود را به تأخیر بیندازد ، زیرا دولت ها و رهبران مشاغل شروع به سوال کردند که آیا زنجیره تامین جهانی بیش از حد گسترده شده است یا خیر. و دولتها باید اقدامی را برای کاهش حجم عظیمی از بدهی های ناشی از اقدامات محرک آغاز کنند.

اقتصاد جهانی پس از سال 2022 “وضعیت بلند مدت را در نظر نمی گیرد”. وارد روند جهانی شدن جهانی می شود. ”

مشاغل در هر اندازه با تأخیر ، کمبود محصول و افزایش هزینه ها همراه با اختلال در زنجیره تامین جهانی روبرو هستند. به نظر می رسد شیوع بیماری در این دوره ، به ویژه در کشورهای غربی ، که وابستگی فزاینده ای به منابع خارجی مانند تجهیزات پزشکی و نیمه هادی ها دارد ، تشدید می شود.

سیاستگذاران در ایالات متحده ، اروپا و سایر کشورها در حال بررسی این هستند که آیا این محصول را به خانه بازگردانند تا به مسائل امنیت ملی و بهداشت عمومی برسد. این سازمان می گوید ، در صورت در نظر گرفتن ، می تواند منجر به کاهش رشد بهره وری نیروی کار در طول زمان شود.

کشورها با تأخیرهای زیادی در تامین مالی خود روبرو هستند زیرا دولت ها در طول این بیماری همه گیر از بانک های مرکزی استقراض کرده و مبالغ هنگفتی را برای حمایت از مشاغل و افراد از ویرانی اقتصادی قرنطینه ناشی از ویروس هزینه کردند.

در این گزارش آمده است که سال آینده ، بدهی ملی کشورهای عمده 25 درصد از تولید ناخالص داخلی آنها به دلیل تأثیر شیوع بیماری افزایش می یابد. در گزارش OECD آمده است که اکثر بانکهای مرکزی پرداختهای خود را با نرخهای بسیار پائین انجام داده اند ، بنابراین پرداختهای سود دولت با فرض فراتر رفتن از آنها قابل مدیریت است.

با این وجود ، تقریباً همه 35 کشور عضو ، از جمله ایالات متحده و کشورهای اروپایی ، در صورت تمایل به تثبیت سهم خود ، باید هزینه ها را محدود کرده و درآمد بیشتری را برای خزانه ملی در دو سال آینده افزایش دهند. در این گزارش آمده است که بدهی عمومی بلند مدت.

اتحادیه گفته است که افزایش مالیات را برای پوشش همه کاستی ها توصیه نمی کند. اما تجزیه و تحلیل گزارش نشان می دهد که همه دولت های OECD برای جلوگیری از رشد بدهی ناخالص دولت باید هر از گاهی مالیات را افزایش دهند.

این سازمان می گوید و با وجود بار مالی هزینه های اضطراری دولت در مواقع بحران ، تأثیر مستقیم مالی کمتر از هزینه های بلند مدت تأمین بودجه بازنشستگی و خدمات بهداشتی با افزایش سن جامعه است.

تا زمانی که دولت شروع به کاهش بدهی خود نکند ، “فشار اقتصادی بر کشورهای OECD در دهه های آینده به دلیل افزایش جمعیت و افزایش هزینه های نسبی خدمات عمومی افزایش خواهد یافت.”

شیوع ویروس کرونا باعث تاخیر در زنجیره تامین ، کمبود محصولات و افزایش هزینه ها شده است و مشاغل بزرگ و کوچک را ناامید کرده است. و در دوران مدرن مصرف کنندگان با تجربه ای نادر روبرو می شوند: موجودی موجود نیست و نمی دانم چه زمانی وارد می شود.

پیتر گودمن ، خبرنگار اقتصاد جهانی نیویورک تایمز ، به سوالات متداول در مورد آنچه در زنجیره تامین می گذرد پاسخ داد:


4 سوال در مورد زنجیره تامین

پیتر اس. گودمن

پیتر اس. گودمنگزارش اقتصاد جهانی

4 سوال در مورد زنجیره تامین

پیتر اس. گودمن

پیتر اس. گودمنگزارش اقتصاد جهانی

اسپنسر پلات / گتی ایماژ

مشکلات زنجیره تامین انواع محصولات – رنگ و چوب ، برخی مواد غذایی ، پوشاک و لوازم الکترونیکی – را به وجود آورده است. نایاب.

آنچه را که باید بدانید به شما می گویم

1 از 6 مورد

اعتبار …اندرو تستا برای نیویورک تایمز
اعتبار …اندرو تستا برای نیویورک تایمز

در آزمایشگاه انرژی توکامک در یک پارک تجاری در خارج از آکسفورد انگلستان ، هر 15 تا 20 دقیقه یکبار در سیستم آدرس عمومی هشدار داده می شود که یک آزمایش در راه است و همه باید با یک دستگاه همجوشی (14 فوت) از اتاق خارج شوند. بلند با دیوارهای فولادی ضخیم. صدایی وجود دارد که حدود یک ثانیه طول می کشد. سپس یک مانیتور یک ویدئو ارتعاشی عجیب را در داخل دستگاه نشان می دهد که یک پرتوی قوی در یک گاز بیش از حد گرم شده معروف به پلاسما منفجر می شود.

در حین آزمایش ، دستگاه اولیه Tokmak به 11 میلیون درجه سانتیگراد رسید. به گفته دانشمندان ، آنها به دمای 100 میلیون درجه سانتیگراد یا هفت برابر دمای هسته خورشید نیاز دارند. آنها انتظار دارند که تا پایان سال به آنجا برسند.

هیچ کس نمی داند Fusion Energy چه زمانی از نظر تجاری مقرون به صرفه می شود ، اما هشدار فزاینده در مورد گرم شدن کره زمین باعث سرمایه گذاری خصوصی می شود. دولت انگلیس به تازگی نیاز به صدور قوانین مربوط به انرژی همجوشی را درک کرده است. مقاله را بخوان

اعتبار …ماربی لیبی برای نیویورک تایمز

کارگران و سازمان دهندگان درگیر در تلاش برای سازماندهی مکانهای منطقه بوفالو در منطقه Starbucks می گویند که این شرکت “مدیران پشتیبانی” را با هدف ایجاد رعب و وحشت در کارگران ، اختلال در کار عادی و کاهش حمایت از اتحادیه وارد کرده است.

استارباکس می گوید مدیران اضافی ، افزایش تعداد کارگران در فروشگاه ، و آمدن مدیران شرکت از خارج از شهر ، شیوه های استاندارد شرکت است. به گفته وی ، این آموزش که شامل بسته شدن مغازه های موقت در این منطقه می شود ، به منظور کمک به کارکنان و کارکنان – برای بهبود مشکلات طولانی مدت – و نه پاسخ به کمپین های اتحادیه ، بلکه مشارکت در شرکتی است که از کارکنان فراخوانده می شود.

رجی بورخس ، سخنگوی استارباکس ، گفت: “جلسات گوش دادن منجر به درخواست شرکا شد که منجر به این اقدامات شد.”

نوآم اسکیبر ، خبرنگار کارگر نیویورک تایمز می گوید نحوه برخورد استارباکس در بوفالو – که در آن کارگران طرفدار اتحادیه به دنبال عضویت در یونایتد ، که وابسته به اتحادیه بین المللی کارکنان خدمات غول پیکر است ، است. به این اقدامات شامل برگزاری جلساتی با کارکنان است که در آن مقامات شرکت س questionsالاتی در مورد نیاز به نمایندگی از اشخاص ثالث ارائه می دهند.

به گفته کارشناسان قانون کار ، برخی از اقدامات این شرکت در طول کمپین اتحادیه غیر متعارف است. متیو بادی ، استاد حقوق در دانشگاه سنت لوئیس ، گفت:

در بازدید اخیر از استارباکس در نزدیکی فرودگاه ، جایی که کارگران برای انتخابات اتحادیه ثبت نام کرده اند ، حداقل 9 وکیل دادگستری پشت پیشخوان ایستاده اند اما تعداد انگشت شماری از مشتریان هستند.

الکسیس ریزو ، کارمند قدیمی Starbucks که رهبری کمپین در فروشگاه را بر عهده داشت ، گفت: “این دیوانه است.”

اماس. استارباکس گفت که قصد دارد با افزایش تعداد کارگران بیمار به فروشگاه با کارکنان اضافی کمک کند.

افزایش اخیر فعالیت های کارگری در سراسر کشور نشان دهنده این امید است که کارگران استارباکس در بوفالو می توانند اتحادیه تشکیل دهند. مقاله را بخوان

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما