فرش دستبافت 6متری کارخانه فرش کاشان فرش کوروش

فرش دستبافت یک هنر نفیس ایرانی است که از ارزش بالایی برخوردار می باشد . در این دسته از محصولات از الیاف طبیعی و کاملا ارگانیک استفاده شده است که به دو روش رنگرزی گیاهی و شیمیایی قابل استفاده می باشد . این قالی دارای دوام و درجه کیفیت بسیار بالایی بوده و زیبایی خاصی را به نمایش می گذارد . فرش دستبافت را می توان نمادی از هویت ایران و ایرانی است که نشانگر قدرت و مهات طراحان و بافندگان مجرب کشورمان است . اما در این بین از جمله دلایلی که مردم به سمت فرش ماشینی گرایش پیدا کرده اند می توان به قیمت این محصول اشاره داشت .

نظرتان را ثبت نمایید

تمامی زمینه این فرش ها از منظره ای از شکارگاه که شامل حیوانات، شکارچی و گیاهان بوده پوشیده شده است. این فرش‌ها دوام زیادی دارن وتوی بعضی ازخونه ها به عنوان فرش مهمون داخل پذیرایی پهن میشه.البته باید قدیمی هم باشه. قیمت این فرش ها از فرشهای ماشینی گرونتر هستش.چون دوام وجنس بهتری نسبت به اون فرشها دارن وضخیم تر هم هستن. برای اطلاع از قیمت و شرایط فروش این محصول می توانید با تیم فروش ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آنها بهره مند شوید. همچنین در هنگام خرید به سایز فرش توجه کنید تا با توجه به کارکرد و محل استفاده، سایز مناسبی را خریداری کنید. ساعت کاری فرش کاشان در ماه مبارک رمضان ، از ساعت 9 صبح تا ساعت 6 عصر ،بصورت یکسره میباشد.

  • موارد دیگری همچون نقشه فرش دستبافت ۶ متری، نوع الیاف و تعداد رنگ ها، چله کشی و پرداخت فرش دستباف همگی بر روی قیمت فرش دستباف ۶ متری تاثیر گذار هستند.
  • فرش های دستباف و فرش دستباف کاشان قیمت نسبتا بالایی دارند، به همین دلیل شما باید نکاتی را در هنگام خرید فرش دستباف کاشان در نظر بگیرید تا خرید درستی را انجام دهید.
  • ساعت کاری فرش کاشان در ماه مبارک رمضان ، از ساعت 9 صبح تا ساعت 6 عصر ،بصورت یکسره میباشد.
  • اغلب پنبه را به عنوان نخ تار و پود و از الیاف پشم ، ابریشم و کرک به عنوان نخ خاب استفاده می گردد .
  • تمامی زمینه این فرش ها از منظره ای از شکارگاه که شامل حیوانات، شکارچی و گیاهان بوده پوشیده شده است.

قیمت یک فرش دستبافت یا قالیچه به عواملی نظیر ابعاد، نقشه، رنگ، جنس نخ و میزان ریزبافی آن بستگی دارد. شایان ذکر است که قالی های ابریشمی ریز باف با رج بالا و ابعاد بزرگ بسیار ارزشمندند و از گران ترین فرش های جهان محسوب می شوند. مثلا قیمت فرش دستباف تمام ابریشم ۶ متری از قیمت فرش دستبافت ۶ متری که با کرک بافته شده باشد بالاتر است. یا قیمت فرش دسباف ساده ۶ متری از قیمت فرش دستباف ۶ متری طرح ماهی پایینتر می باشد. به عنوان مثال قیمت فرش دستباف 9 متری از فرش دستباف کاشان 12 متری کمتر است زیرا این فرش ها دارای ابعاد کوچک تری هستند.

فرش دستباف وینتیج کاشان مارک قطبی (اصل) طرح لچک و ترنج سایز قالي ۳٫۸۴×۲٫۷۴ رنگ زمینه لاكي رنگ حاشیه سرمه اي کد ۴۴۹۴۸

فرش دستباف کاشان، از نظر نقشه و طرح شباهت بسیار زیادی به فرش های شهر اصفهان دارد. البته برای تولید فرش دستباف کاشان از طرح ها و رنگ های کمتری استفاده شده است و ظرافت آن به اندازه فرش کاشان نخواهد بود. بر اساس تحقیقات صورت گرفته می توان گفت که سالانه بیشتر از 1500 متر فرش دستباف کاشان در این شهر بافته و به بازار عرضه می شود. فرش دستباف کاشان به دلیل کیفیت بالا و زیبایی منحصر به فرد طرفداران زیادی در تمام نقاط دنیا دارد و بسیار پرفروش است. فروشگاه اینترنتی جهان فرش یکی بزرگترین فروشگاه فرش دستباف، تابلوفرش دستباف و انواع نخ و نقشه در شرق کشور می باشد که بیش از 4000 نوع محصول متنوع را دارا می باشد. شما عزیزان میتوانید با مراجعه بخش های مختلف سایت، محصولات مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید.

فرش دستباف گبه طرح خشتی سایز قالیچه رنگ زمینه الوان رنگ حاشیه سرمه ای کد ۳۸۶۷۰

در این صفحه می‌توانید لیست بهترین محصولات در دسته‌ی “فرش دستبافت فرش کاشان” را مشاهده کنید. از مهم‌ترین محصولات این دسته‌بندی می‌توان به “فرش دستبافت خراسان جرگلان چله ابریشم کف ابریشم نقشه کاشان سرمه ای” , “فرش کلاژ تیکه دوزی دستبافت four متری طرح کاشان” , “فرش کلاژ تیکه دوزی دستبافت 4 Hand-Carpet فرش دستباف خراسان متری کاشان اردکان” اشاره کرد. فرش دستباف کاشان لاکی رنگ که پر فروش ترین فرش دستباف کاشان است و به کشورهای عربی همچون عراق و عمان صادر میشود. از مزایای فرش لوکس لاکی می توان به مقاوم بودن و عدم کوفتگی و پارگی به علت رفت و آمدهای سنگین اشاره کرد.

فرش خود را بدون واسطه به قیمت درب کارخانه خرید کنید

خرید فرش دستباف کاشان اصل به ویژه فرش طوسی امروزه به یکی از دغدغه افراد تبدیل شده است. برای خرید این فرش ها شما باید به مراکز و سایت های معتبر مراجعه کنید تا بتوانید یک فرش با کیفیت را خریداری نمایید. برای خرید فرش دستباف کاشان باید به ابعاد، کیفیت نخ، طرح آن و سایر مشخصات آن ها دقت داشته باشید تا بهترین فرش را برای منزل خود انتخاب کنید.

فرش های بافته شده در کاشان علاوه بر ایران در تمام نقاط دنیا نیز معروف هستند. فرش دستباف کاشان طول عمر بالایی دارد و یکی از بهترین فرش های کاشان است و محبوبیت این محصول نیز به خاطر طراحی منحصر به فرد و زیبای آن است. کارخانه های فرش ماشینی به صورت استاندارد متراژ فرش های ماشینی رو بر اساس ۱۲ متری -۹متری – و ۶ متری تولید میکنند که فرش ۱۲متری در این اندازه ها بالاترین متراژ رو دارد که به مراتب قیمت فرش ۱۲متری از متراژ های دیگر بالاتر هست. فرش کاشان با طراحی و اجرا فرش ۱۲متری در تعداد بسیار بالا، امکان عرضه این متراژ فرش را با قیمت بسیار مناسب تر فراهم کرده است به طوری که قیمت فرش ۱۲ متری ماشینی در کارخانه بسیار مناسب و مرغون به صرفه میباشد . فرش یکی از مهمترین لوازم هر خانه و بخش مهمی از دکوراسیون منزل افرادی است که شیفته این هنر ارزشمند هستند. البته که شاید در دنیای مدرن امروزی، برخی ترجیح بدهند به جای فرش از پوشش‌های مدرن‌تر جز فرش استفاده کنند، اما فرش همچنان اهمیت خاصی برای افراد به خصوص خانواده‌های ایرانی دارد.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما