عکس هایی که ثابت می کند «بریژیت ماکرون» پسر نبود!

[ad_1]

در رفتن راست‌گرایان فرانسه اخیراً شایعاتی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند مبنی بر اینکه بریژیت ماکرون، بانوی اول فرانسه و شریک زندگی امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور کنونی فرانسه، یک نوزاد پسر به دنیا آورده است.

با این حال، عکس های دوران کودکی بریژیت او را دختری نشان می دهد که زیر پای مادرش نشسته است. تاریخچه زندگی بریژیت نشان می دهد که خانواده او شکلات سازان معروف منطقه آمیان در شمال فرانسه بودند.

بریژیت ماکرون

او در دهه 1950 با پدر و مادر و خواهر و برادرش عکاسی شد.

ادعای پسر مکرون برای اولین بار در ماه سپتامبر توسط مجله کوچک Faits et Documents با استفاده از یافته های به اصطلاح تحقیقات سه ساله این مجله بر روی بریژیت ماکرون 68 ساله منتشر شد. گزارشگر مدعی شد که بریژیت که او ادعا می کرد ترنس است، در دهه 1980 تحت عمل جراحی تغییر جنسیت قرار گرفته است.

حمله به مکرون به ترس از انتشار اخبار نادرست برای تأثیرگذاری بر رأی دهندگان در انتخابات، به ویژه جناح راست، منجر شده است. احتمالاً عاملی است برای اینکه چرا آنها اینقدر ضعیف عمل می کنند – و چرا آنها اینقدر ضعیف عمل می کنند.

با این حال تحقیقات نشان داده است که پسری با پیراهن چهارخانه در عکس های قدیمی که دست راستش بریژیت است احتمالا برادر بزرگترش ژان کلود است. او هشت سال از بریژیت بزرگتر است و کارخانه شکلات سازی خانواده را اداره می کند.

بریژیت ماکرون

این نشریه ادعا می کند که مقامات الیس نتوانسته اند عکسی از کودکی بریژیت ارائه دهند. با این حال، چندین عکس از هفته نامه بریژیت در اولین مراسم عشای ربانی، و همچنین عکسی از بازی او در حیاط خلوت و لباس سفیدش با همسر اولش، آندره لوئیس اوزیر، یک بانکدار ثروتمند، در روز عروسی او وجود دارد. . او در سال 1974 با همسرش ازدواج کرد، همان سالی که والدین امانوئل ماکرون ازدواج کردند. وقتی بریژیت 26 ساله شد، صاحب دو دختر و یک پسر شد.

بریژیت ماکرون

دوستان و همسایه های دوران کودکی بریژیت می گویند که او را «شاهزاده کوچولوی شاد» می نامیدند. یکی از دوستان خانوادگی می گوید: «او یک دختر کوچک زیبا بود که همیشه در بحث بود. یکی دیگر از ساکنان آمین که خانواده را به خوبی می شناسد، می گوید: «او همیشه هدایای فوق العاده دریافت می کرد و مانند یک شاهزاده خانم با او رفتار می شد. او یک دختر کوچک واقعی بود که دوست داشت جواهرات و لباس های مادرش را بپوشد.

بریژیت ماکرون

توصیف روزنامه فرانسوی فیگارو از حمله فرانسه به بریژیت ماکرون، پرتیراژترین روزنامه است که براساس «اطلاعات نادرست» و «شایعات پوچ» است. رقیب روزنامه فیگارو لوموند خاطرنشان کرد که این ادعا کاری از “تئوری های توطئه” است.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما