طرز تهیه سه آرد آرد آرد نوروز نوروز

[ad_1]

روـاروـ نزدیکا نزدیک به ایام نوروز پخت انواع شیرینی‌های خوشمزه نگیانگی رونق رونق. ای خانگی مخصوص نوروز خشک ، ریز وار متنوع و رنگارنگ رنگ. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.

به گزارش فرارو ، این نیز به خاطر داشتن آرد در تشتش بسیار نرم و لطیف است. در این مطلب طرز تهیه شیرینی سه آرد ها با نکات مهم و فوت و یای مربوط به طبخ این شیرینی در تقدیمل تقدیم به شما کاربران گرامی خواهند داشت.

داد لازم برای تهیه شیرینی سه آرد

نخود نخود: 300 گرم
شیرینی سفید شیرینی: ۵۰ گرم
برنج برنج: 150 گرم
قند قند: ۲۰۰ گرم
روغن جامد یا روغن شیرینی شیرینی: ۲۵۰ گرم
پودر :ل: ۱ قاشق چایخوری
:انیل: نوک چایخوری
شکلات تخته‌ای زمای تزیین: به میزان لازم

تات مربوط به داد اولیه

قند قند

نکات مربوط به پودر پودر قند

پودر قند باید حتماً از قند شده باشد یعنی قند را پودر کرده شد. اگر شکر را آسیاب کنید ، ، هرگز به قنداب شده هداهد هد. پودر قند مرغوب قندی قندی است که به شداشد. توجه داشته باشید که پس از آن پودر کنید، پس از آن که خاخل کیسه ظرفا ظرفی داشته باشد، ممکن است بعد از آن نیز شود. ینابراین قبل از اینکه آن را به مواد شیرین اضافه کنید، ًاً با گوشت‌کوب بکوبید سپس سپس الک کنید.

نکات مربوط به روغن روغن

روغن

یای تهیه شیرینی آردی بهتر است از روغن‌های مخصوص آردی استفاده کنید که به صورت بی‌بی‌بی‌لبی در ه‌ها‌های فروش موجود موجود است، مخصوصا مخصوص شیرینی است. در صورتی که به این روغن دسترسی ریدارید، از روغن مدامد نباتی استفاده می شود. توجه داشته باشید هرگز از زای صاف قنادی که در لوازم قنادی‌ها موجود است، استفاده نکنید. با ایجاد بیش از حد از ز می‌شوند. در این است که اگر از روغن آردی آردی استفاده نکنید، از مخلوط روغن مدامد نباتی و روغن فاف قنادی استفاده کنید.

.ات مربوط به ه .ل

.ل

یای تهیه شیرینی حتماً از پودر سبزل سبز استفاده کنید. نسبتا نسبت به هل عطر عطر بیش‌تری ردارد و برای دسر دسر من سب‌ترسب‌تر است.

طرز شیرینی سه آرد آرد

۱ ـ ابتدا روغن را روی هله کم اجاق گاز قرار دهید تا آب شود. وقتی روغن رملرم رم شد آن را خاخل یک کاسه مناسب بریزید و نیانیل و هل را آن آن اضافه فه.

اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.

۳ ـ در این مرحله مخلوط مخ وط آرد شیرینی ، آرد و ر نخود که از قبل یک رار الک کرده اید ، کم کم و طی مرح هله به وطلوط پودر قند و روغن ض اضافه فه. دستا دست همزمان هم بزنید تا آرد با روغن روغن لوط وط. وقتی همه آرد ضا اضافه کردید، می‌بینید که خمیر کم و اینه که شیرینی رار مهم است. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید. نهل نهایی خمیر به دست آمده منسجم شد. اگر گر به نان می‌چسبید، کمی دیگر آن را اضافه کرد. سپس روی خمیر را با کیسه فریزر نیدانید و آن بها به مدت رار تا پنج ساعت در محیط نهنه تا حفظ شود.

آرد سه آرد

۴ بعد از اینکه خمیر ساکن کرد، آن را توی کاسه بریزید و رهاره چند ورز ورز بدهید. حالا می‌توان خمیر را روی یک سینی سینی پهن و قالب‌های مخصوص یای ریز قالب بزنید این‌که‌ها را به اندازه گردو بردارید و کف نان ن. سپس با یک چیز گرد وسط آ ن فشار دهید تا حفره درست شود. یای قالب زده را داخل سینی فر و به صاصله ا ز هم بچینید بچینید سینی را در فر ۱۷۰ نتیگرانتیگراد د مدت زمان قرار دادن تا شیرینی بپزد.

۵ ـ وقتی شیرینی و سینی زا از فرج کردید، را در یکای خنک ریدارید و زما زمانی که شیرینی‌ها کاملاً سرد نمی‌شوند، به آن‌ها نزنید؛؛ چون ممکن است توی دستتان له ه. وقتی که کاملاً خنک شدند شدند به کمی شکلات تخته‌ای آب روی رویا را به دلخواه تزیین تزیین کردند. ج جان.

۶ ـ این مقدار از مواد حدود نیم و ولو و شیرینی سه شم می‌دهدا می‌دهد. در صورتی که قصد دارید میزان بیش‌تری از این شیرینی را تهیه کنید، داد را به نسبتی که می‌شود، دو برابر بر.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما