طرز تهیه دون تات خانگی نگی سورپر سورپرایز یز

[ad_1]

رد ردارد اهل کجا باشید، در همه دنیا عاشقان دونات برای خوردن این نان شیرین خوشمزه سر و دست می‌شکنند.

تات در تعداد زیادی از کشور‌ها دو آتشه دارند و همان طرفداران محبوبیت دارند در شکل‌ها و مزه‌های متنوع تهیه می‌شوند. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

داد لازم:

آرد: پیم نهانه

تخم‌مرغ: عدد عدد

شکر: پیم نهانه

کره: گرم گرم

شیر: پیم نهانه

:انیل: نصف چایی

نمک: کمی

طرز تهیه و دستور پخت:

۱. بتد بتدا یای عمل‌آوری خمیر یهایه ۲ قاشق سر خالی خمیر مایه را با نصف نهانه آب.

۲. آرد را ۳ بار الک کنید و را به آن فزافزایید. کره و شکر را با همزن همزنلوط و تا رنگ کره روشن شود. االا تخم مرغ و وانیل را به آن اضافه فه. خمیر مایه آماده شده را همراه شیر شیرلرم به بهلوط اضافه کنید هم بزنید. االا حدود ۴ پیمانه آرد را کم به وطلوط اضافه کنید و به میامی هم بزنید به شکل خمیری خمیری خمیری.

۳. اقی آرد را روی تخته شیداشید و خمیر را روی تخته کنید و به قدری دهید تا به نچسبد نچسبد. باید خمیر را حدود ۸۰ صد صد مرتبه مرتبه تخته تخته. هرچه خمیر بیشتر تخته شود لطیف تر می شود.

۴. اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. فونلفون بکشید و وا پارچه یا هوله بپوشانید تا ظرف گرم دشتهشته. اجازه دهید خمیر خمیر 40 در این حالت تاند.

۵. خمیر را بیرون آورد و دوباره ورز دهید تا پف خمیر گرفته شود. این کار از ز ترک خمیر خمیران سرخ کردنلوگیری وگیری وگیریلوگیری وگیری. روی روی را دوباره آرد بپاشید با وردنه خمیر را به قطر یک نتانت باز ز. ستفا استفاده از قالب دونات خمیر را قالب بزنید و را بر روی غذاغذ روغنی رار دهید. گفت: داخل نمی شوم. (استراحت دوم)

۶. یای سرخ کردن دونات‌ها، داخل ظرف گودی روغن و اجازه دهید با حرارت کم غاغ غ. اتها را به کمک کاغذ روغنی روغنی به خاخل روغن نداندازید. دونات باید یداخل روغن وراور وراشد. ستفا از قاشق بر روی تهاات‌ها روغن بریزید تا یک دست سرخ شود. زا از زله با حرارت کم استفاده کنید تا دونات کاملا مغز پخت شود. یات‌های سرخ شده در داخل توری رویا روی دستمال تا روغن را اضافه کنید آن گرفته شود.

۷. آنید دونات‌های خود را با شکلات تخته‌ای آب شده یا پودر قند تزئین کنید.

منبع: ایرنا

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما