سویا با 3.5 میلیون یورو برای جذب عابدزاده تلاش می کند

[ad_1]

به گزارش “ورجهش سه”، به نظر می رسد انتظار برای مقصد بعدی سردار آزمون و پیوستن به او در لئون یا یوونتوس، تنها انتقال زمستانی پردرآمد هواداران فوتبال در ایران نخواهد بود چرا که حالا برخی رسانه های اسپانیایی علاقه مند شده اند. باشگاه سویا جذب فوری امیر عابدزاده را اعلام می کند.

رسانه های محلی گزارش دادند که حضور یاسین بونو گلر مراکشی به همراه تیم ملی کشورش در جام ملت های آفریقا و ابتلای مارکو دیمیتروویچ دروازه بان صربستانی به ویروس کرونا، مدیران سویا را بر آن داشته تا تغییرات سریعی برای انتخاب مدافعان قابل اعتماد در ترکیب خود ایجاد کنند. . رامون مونچی، مدیر ورزشی این تیم کار خود را آغاز کرده و برای دیدار با عابدزاده به پونفرادینا رفته است.

وبسایت Infobierzo در گزارشی نوشت: داشتن یک فصل خوب برای دروازه بان ایرانی پونفرادینا یک چیز است و این چیزی است که سویا را به جذب او علاقه مند کرده است. ظاهرا جذب عابدزاده از زمانی که بونو مراکشی در جام ملت های آفریقا حضور داشت و دیمیترویچ دروازه بان اصلی سویا به دستور یولن لوپتگی تمرین را ترک کرد سرعت بیشتری گرفت.

برخی از روزنامه نگاران داخلی مدعی شده اند که مونچی در چند روز گذشته به همراه فرد دیگری در تمرینات پونفرادینا شرکت کرده است تا عملکرد عابدزاده را از نزدیک زیر نظر داشته باشد. به نظر می رسد آنها به مرحله جذب سریع مدافعان تیم ملی رسیده اند و باشگاه حاضر است برای این انتقال سه و نیم میلیون یورو به پونفرادینا بپردازد.

کریستین ویهو، خبرنگار اسپانیایی Deporteslasexta با انتشار این خبر مدعی شد که مدیر ورزشی سویا صبح دیروز برای مشاوره اولیه درباره آخرین ارزیابی مدافع 28 ساله ایرانی راهی پومفرادا شده است.

عابدزاده فصل خوبی را در پونفرادینا پشت سر گذاشت. او در 19 بازی 8 کلین شیت و میانگین 0.74 گل در هر بازی به ثمر رسانده است که آمار خوبی برای یک مدافع است.

در هر صورت، وضعیت در سویا گیت وخیم است. این تیم در چند هفته اخیر دو دروازه بان کلیدی نداشته است و باید دید مذاکرات با پونفرادینا چگونه رقم خواهد خورد. نکته جالب در مورد عابدزاده این است که با توجه به حضور و تجربه چندین ساله اش در فوتبال اروپا از سال جدید می تواند از پاسپورت اروپایی استفاده کند و همین امر انتقال او به تیم های اروپایی و بدون استفاده از سهمیه بازیکنان خارجی را تسهیل می کند. .

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما