سوارز: انتقاد به نیمار آسیب زیادی می زند

[ad_1]

کد خبر: 1787243/59

زمان: 21:48
1400/07/30

هدیه: 4750

لوئیس سوارز ، هم تیمی سابق نیمار در بارسلونا ، درباره پیامدهای انتقادات از این بازیکن صحبت کرد.

به گزارش “ورش سه” ، نیمار و سوارز قبل از پیوستن فوق ستاره برزیلی به پاری سن ژرمن در بارسلونا ، با هم بازی کردند و در 9 اردوی خود خوش گذراندند.

نیمار چند روز پیش مدعی شده بود جام جهانی 2022 آخرین جام جهانی او در قطر است و این موضوع واکنش های زیادی را در پی داشت. سوارز گفت: “من فرصتی پیدا نکردم که در این باره با نیمار صحبت کنم.” وقتی در بارسلونا بود همیشه دوست داشتم با او صحبت کنم. او بازیکنی است که به عشق و دوستان نیاز دارد تا درباره احساساتش صحبت کنند. او می داند چگونه گوش کند و فکر می کنم می داند که برای تصمیم گیری عجله داشت، اما شاید احساسات خاصی در مورد آن داشته باشد.

مهاجم اتلتیکو افزود: او ممکن است از انتقادات نسبت به عملکردش آزرده خاطر شده باشد و ممکن است ناراحت شده باشد. شاید او نمی خواهد تحت فشار همه کسانی که مدام در مورد او صحبت می کنند زندگی کند. اگر بخواهد در جام جهانی بعدی بازی کند، می تواند این کار را انجام دهد، اما همه چیز به او بستگی دارد و زندگی را تحت همین فشار می پذیرد.”

سوارز در مورد تجربه شخصی خود از این موقعیت گفت: “شما باید عادت کنید که با این فشار مبارزه کنید.” من همچنین زمانی را در بارسلونا گذراندم که نمی‌توانستم از لحظه لحظه زندگیم در این تیم لذت ببرم. من سه گل به رئال مادرید زدم و فقط سه روز فرصت داشتم تا از چنین موفقیتی لذت ببرم زیرا سه روز بعد می خواستم مقابل ختافه یا آلاوس بازی کنم و این فشار روی من بود. چرا؟ چون اگر در این بازی ها از انرژی یکسانی استفاده نکنید، همه از شما انتقاد خواهند کرد. بازی کردن در بالاترین سطح فوتبال به فشار زیادی نیاز دارد و فشار در بارسلونا بالاست.

ملی پوش اروگوئه ای گفت: نیمار از حضور در پاریس خوشحال است اما ممکن است فشارهایی برای ترک تیم ملی به او وارد شود و من می خواهم به او پیشنهاد کنم که از بازی خود لذت ببرد. او در قطر بزرگتر است و باید انتقادات را نادیده بگیرد. باید از چنین اظهاراتی خودداری کند. “

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما