سال گذشته را با ویژگی های جدید فیس بوک و اینستاگرام – زومیت مرور کنید

[ad_1]

متا که قبلاً با نام فیس بوک شناخته می شد، ویژگی «بازبینی سال» را برای فیس بوک و اینستاگرام معرفی کرده است. در فیس‌بوک، کاربران می‌توانند کارت‌های شخصی‌شده سال خود را با هم به اشتراک بگذارند و دوستان، احساسات، مکان‌ها و افرادی را که در سال ۲۰۲۱ برایشان مهم‌تر هستند، برجسته کنند. این ویژگی جدید از امروز تا 30 دسامبر (9 ژانویه) در سراسر جهان در دسترس است.

به گفته TechCrunch، کاربران همچنین می توانند کپسول های زمانی پایان سال خود را در استوری در اینستاگرام به اشتراک بگذارند. این ویژگی از آرشیو داستان استفاده می کند، بنابراین کاربران می توانند حداکثر 10 داستان را انتخاب و بازنشر کنند. برای اینکه اینستاگرام شما را برای این ویژگی واجد شرایط کند، ممکن است حداقل 3 استوری را در سال گذشته به اشتراک گذاشته باشید یا ویژگی Story Archive را فعال کرده باشید. خود پلتفرم چند داستان قدیمی را در بخش پخش به شما نشان می دهد، اما می توانید چیزهای مورد علاقه خود را از سال گذشته نیز به اشتراک بگذارید. ابتدا پیامی که از شما دعوت می کند تا پخش خود را ایجاد کنید در فید اینستاگرام نمایش داده می شود. این قابلیت جدید تا چند هفته در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

امکان مرور خاطرات فیس بوک

در طول سال‌ها، کاربران اینستاگرام از اپلیکیشن‌ها و سایت‌های شخص ثالث برای جمع‌آوری ۹ عکس از سال گذشته و به اشتراک‌گذاری آن‌ها در پست‌ها استفاده کرده‌اند. امسال، اینستاگرام به کاربران خود روشی را برای ایجاد محتوای آخر سال ارائه می دهد که می تواند به اشتراک گذاشته شود تا دیگر مجبور نباشند از برنامه ها و سایت های دیگر استفاده کنند.

مقالات مرتبط:

هر دو ویژگی جدید فیس بوک و اینستاگرام کاملاً قابل تنظیم هستند تا کاربران بتوانند مطالب و پست های مورد علاقه خود را اضافه یا حذف کنند. متا گزارش می دهد که این دو ویژگی در روزهای آینده در دسترس کاربران سراسر جهان قرار خواهند گرفت.

در واقع، اینستاگرام و فیس‌بوک اکنون به غول‌های دیجیتال دیگر ملحق شده‌اند که هرکدام در سال گذشته به شیوه‌ای به نمایش درآمدند. به عنوان مثال، Reddit این هفته آمار شخصی سازی شده در مورد عادات کاربران را منتشر کرد. Spotify نیز در ویژگی Wrapped قرار دارد این به کاربران خود می گوید که در سال گذشته چه موسیقی هایی را بیشتر گوش داده اند. ویژگی «داستان پایان سال» نیز به زودی در اسنپ شات (داستان پایان سال) تا در دسترس کاربران قرار گیرد.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما