حسینی: فوتبال فقط گلزنی و حمایت نیست

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، سپان فصل گذشته با انتخاب محرم نویدکیا به عنوان سرمربی جدید تا آستانه قهرمانی پیش رفت اما در نهایت قافیه را به پرسپولیس واگذار کرد و در نهایت نایب قهرمان شد. زردپوشان اصفهانی نیز در این فصل و در پایان هفته دهم با 3 امتیاز کمیته انضباطی در صدر جدول هستند. محمدرضا حسینی وینگر سپاهان نیز امیدوار است چند سال سابقه قهرمانی در لیگ را داشته باشد. حسینی در گفت و گو با همشهری ورجشی در ادامه به تشریح آخرین وضعیت سپاهان پرداخت.

بازی با اورکی اسلامشهر برای سپن سخت بود. داری درباره این صحبت می کنی

لیگ برتر همیشه منبع الهام تیم های رده پایین بوده است و نماینده اسلامشهر هم تیمی محترم و باکیفیتی بود. آنها بدون استرس و با اعتماد به نفس بالا بازی کردند و برای من جالب بود. در این بازی با آرامش و خونسردی کار کردیم و در نهایت به گل رسیدیم اما به سختی پیروز شدیم. باید به کادر فنی و بازیکنان تیم آرچی اسلامشهر تبریک بگویم.

فکر می کنید چقدر خوش شانس هستید که جام حذفی را بردید؟

با 4 برد می توانیم قهرمان شویم و سهمیه بگیریم پس در جام حذفی حساب ویژه ای باز کردیم و قهرمانی برایمان مهم است.

شرایط سپاهان در لیگ برتر را چگونه ارزیابی می کنید؟

شرایط خوبی داریم و خوشبختانه در صدر جدول قرار داریم. هدف ما این است که روند خوب را ادامه دهیم و در نهایت قهرمان لیگ برتر شویم. البته می دانید که برای رسیدن به این هدف نباید فقط امتیاز از دست بدهید. با اینکه در برخی مسابقات خوب کار کردیم اما امتیاز از دست دادیم. باید خوب بازی کنیم و نتیجه بگیریم.

با توجه به شکستت در این دیدار قبول داری که گل گهر اتفاق مهم و بزرگی برای تیمت بود؟

من نمی توانم در مورد مسائل حقوقی و تصمیم کمیته انضباطی در این مورد صحبت کنم، اما این تصمیم گرفته شده است و باید به قانون احترام گذاشت. این 3 امتیاز قطعا به تیم ما کمک کرد.

به نظر شما کدام تیم شانس اول قهرمانی در لیگ امسال را دارد؟

پیش بینی ها در این زمینه زود است و قهرمانان لیگ همیشه در هفته پایانی یا نیمه نهایی مشخص می شوند. تیم ما امسال علاوه بر نتایج، توانسته فوتبال زیبایی ارائه دهد و تیمی را در لیگ برتر پیدا نمی کنید که مانند فوتبال سپن بازی کند. دیدید که آقای نویدکیا چند روز پیش گفته بود که باخت را به تساوی ترجیح می دهد و این نشان می دهد که به فوتبال هجومی علاقه دارد.

بعد از بازی با اسپند به مصاف پرسپولیس می روید. آیا این مسابقه می تواند آینده قهرمانی را تعیین کند؟

بازی با پرسپولیس هم 3 امتیازی است اما با توجه به اینکه هر دو تیم جزو نقاط قوت فوتبال ایران هستند، مطمئناً این بازی عادی نخواهد بود. البته این بازی آینده قهرمانی را تعیین نمی کند اما امتیاز آن برای هر دو تیم مهم است. قبل از این بازی باید به مصاف پکان برویم که استراتژی و تیم فوتبال را می شناسد و می خواهیم 3 امتیاز این بازی را بگیریم.

آیا از عملکرد خود در این فصل راضی هستید؟

این نکته در یک طرف گل زدن و پاس گل بررسی می شود که من فقط یک گل زدم و چند پاس گل دادم. مشکل دیگر خدمت به تیم و عمل به دستورات کادر فنی است. مثلا در بازی با مس رفسنجان گل یا پاس گل نزدم اما از نظر آماری بهترین بازیکن زمین بودم. من در سنی هستم که می فهمم خوب بودن فقط گل زدن یا کمک کردن نیست و خدمت به تیم بسیار مهم و حیاتی است. البته در بازی بعدی بیشتر تلاش می کنم تا از نظر گلزنی یا پاس گل بهتر عمل کنم. در سپاهان البته اکثر بازیکنان در یک رده قرار دارند و این نشان می دهد که کار تیمی در تیم ما اولویت دارد.

امیر حسین عزمی

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما