رکورد درخشان نکونام و ولاد خراب شد – سه سه

[ad_1]

خبر خبر: 1813994 |
15 اسفند 1400 ساعت 18:05 |
850 زدیدزدید |

0
هاه

شکست ز از دو سال نیم نیم

خرهالاخره روند شکست شکست نخوردن یای جواد نکونام ، سرمربی جوان فولاد در نان شکسته شکسته.

رشارش “ورزش سه” ، دلاد در حالیکه امروز ابا با گل دقایق ابتدایی شیمبا از ذوب پیش افتاده ده در مسیر پیروزی ر ر ر تیم شد ر ر ر ر ر زه زه زه زه.

. ریخ رار در تاریخ 13 98 سال 98 که کهلاد برابر پرسپولیس تحت ایتایت گابریل کالدرون در دهم دهم لیگ نوزدهم وب و از روز تیم تیم مام در نه نه نه.

فتافت فتافت .

داد نکونام روی نیمکت دلاد در لیگ بیستم مقابل استقلال، یپایپا، نساجی، شهر خودرو گهر گهر گهر گهر گهر یمیم، ی در در در ب د د د ال ال الکتوراکتور، سپاهان و ولیس یس نیز بهاوی رضایت یتاد. .

اما در پایان فصل گذشته بود که مام از فولاد جدا شد و در فصل جدید از پنجم رار خود را روی نیمکت این تیم رهاره آغاز کرد. در لیگ سال جاری نیز فولاد مقابل هوادار، شهر خودرو، ومینیوملومینیوم اراک و نفت یملیمان برنده شده و با تیم های تراکتور نساجی صنعت نفت نادا نا وا وا. در این مقطع فولاد و در بتابت های جام حذفی نیز در نهانه مقابل تیم یای ملوان، سپاهان و شهرداری آستارا به پیروزی رسیده بود.

در مجموع فولاد در 36 دیدار گذشته خود در فولاد آره‌نا و با هدایت جواد نکونام صاحب 24 پیروزی و 12 ارسال شده است. 45 این بازه آنها 45 گل به ثمر ثمرنده نده 9 گل نیز نیز ساخته شده است. 27 اینلین شیت در این 36 دیدار خانگی فولاد ثبت شده است، اما شکست برابر در این روند نان را قطع کرد.

این شکست بدموقع در یطیایطی رقم خورد که در مقابل ذوب آهن می نستانست فولاد را حتی حتی نیز نیز امیدوار کند، اما آنها در امتیاز 29 باقی ماندند. اید فراموش کرد داد نکونام رابطه خوبی بطها مهدی تاتار، سرپرست سرپرستی ردارد و شکست برابر او بدترین اتفاق ممکن یای کاپیتان سابق تیم ملی ایران بود.

در رتارتار که از مربیگری مربیگری در 14 بازی مقابل فولاد خوزستان قرار گرفته بود، این تیم را شکست دهد و 7 باخت و 7 مساوی حاصل کار ا وا لل فو باشد. او درابل جواد نکونام نیز به 4 تساوی و 2 شکست رسیده بود که دو این کاکامی با هم پ بابان ن. در حالی که ذوب آهن از لیگ شانزدهم بود فولاد خوزستان را در اهواز شکست دهد.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما