روند صعودی بیت کوین شد

[ad_1]

روآرو- بیت کوین در یالی که حدود یک هفته نزولی یا پشت سر شتاشت، حالا کمتر از ۷۲ ساعت است که پیشرفتی خود را آغاز کرده است و در همین درصد درصد افزایش را می دهد و انده می کند. البته این تصور است که ۸۰ روز قبل بیت کوین روی ۶۵ رار دلار قرار داشت و پیش از آن بود که هله ۶۸ رار دلار را فتح کند. اما خرس‌ها اجازه ادامه روند را ندادند بیت کوین نانال ۳۲ رار دلار را هم لمس کرد.

به بهارش فرارو رو در این لحظه بیت کوین در درانال ۴۲ دلار قرار دارد و راران در تلاش هستند تا ۴۳ هزار دلار را بشکنند. در صورت موفقیت هنوز هنوز شالش اصلی وجود ردارد یعنی ومتاومت ۴۵ ۴۵ رار رلار.

اینا این حال پیشرفتی فعلا دارد تزلزل نشده است و دو روز یلی است که کوین روزل روزانه را بالای ۴۰ رار دلار می‌بندد، تا بخت با بازا را یا. اما آیا این بدان معناست که زازار خرسی به یایان رسیده است

نقش مقاومت و کندل هفتگی هفتگی در روند پیشرفتی کوین

در حال حاضر پیش پیش بینی روند پیشرفتی کوین کوینار راحت حتی. که بازار ماه‌های اخیر در خیرات تحلیل‌ها عمل نکرده است و بسیار تحلیل‌هایشان درست از آب است.

اینا این اوصاف تحلیلگران کوین دسکند معتقدند در کوتاه مدت، بیت کوین نندند بیشتر شتهشته باشد، اما همه چیز سطح ومتاومت یعنی ۴۵۰۰۰ رلار د رردارد. می‌گویند می‌گویند که اگر مقاومت ۴۵ هزار دلاری در آینده شکسته باشد، احتمال اینکه رالی باشد، زیاد است.

شرط یلیلگران کوین دسکای ادامه یافتن مسیری، شدن هفتگیل هفتگی هفتگی کوین سطحی ب ترالاتر از ۳۷۳۷ رار دلار بوده است.

نشا نشان می‌دهد که ۱۲ ساعت قبل از کندل کوین کوین ترلاتر از زنال ۴۲ رار بسته شده است. اینا براین در گام اول می‌توانم امیدوار بود که مسیر مسیر رو به رشد فعلا نمی‌شود. اما در ادامه بیت کوین یداید بزرگترین مانع یعنی مقاومت ۵۰ رار دلار را بشکند،ا ترس راران و بازار ارز دیجیتال شود.

روند صعودی بیت کوین شد

بیت کوین در چه شرایطی روندی را از دست می دهد می دهد

در شرایطی که تحلیلگران کوین دسک و کریپتو نیوز به ادامه روند صعودی بیت کوین خوش بین هستند، تحلیلگران کوین تلگراف معتقدند با وجود اینکه پول در حال حاضر به بازار ارزهای دیجیتال است و شاخص های مرتبط با این بازار می دهد که اعتماد سرمایه گذاری در حال بهبود است. است، اما به نظر نظر می‌رسد روند نیلانی مدت فعلا بر نزولی بودن زازار دلالت دارد.

رشید کوین تلگراف تاکید دارد که هیچ گران نباید روند روند را مشخص کند با مشاهده نمودارهای قیمت به یایان رسیده است. یای مثال ، بین دس مبرامبر (۲۲ آذر) تا ۲۷ مبرامبر (۶ دی) ، ارزش رزشازار ارز رزال از ۱٫ ۹ دلار یونلیون به ۳۳. این حال، زمانی که بازار در ۵ نویهانویه (۱۵ دی) نزولی شد، زیازیابی بی.۹ ۹ در عرض ۹ روز بهل کامل از میان ن.

به رشارش کوین تلگراف، حتی با تغییر روند، نان انتخابی دارند که بر این باورند کانال نزولی هنوز طولانی ۳ هههه نشده است. یای مثال، روند ۴ فوریه منعکس‌کننده‌های منفی در ارتباط با اقتصاد کلان باشد. که از جمله آن‌ها می‌توانم به رشد سالانه ۲ درصدی از درصدی‌های منطقه یورو یورو مبرامبر (آذرماه) اشاره کنم که کمتر از بینی ۵ ۱.۱ درصدی بازار بود.

اینا این حالات و ولیلگران بازار ارزن باورند که شکسته نشد ومتاومت 45 رار دلار و از دست رفتن حم یتایت 40 هزار دلار می‌توا نزوا برا برا برا.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما