رونالدو: یونایتد به زمان نیاز دارد و من خوب خواهم شد

[ad_1]

به گزارش “وارش سه”، رونالدو در اولدترافورد بازگشتی عالی داشت و در دیدار این هفته لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتلانتا گل پیروزی را به ثمر رساند.

وت گونار روز یکشنبه به مصاف لیورپول خواهد رفت که تنها پنج امتیاز از چلسی صدرنشین پس از تنها 8 بازی فاصله دارد و در 13 بازی اخیر خود تنها یک کلین شیت دریافت کرده است.

رونالدو در مصاحبه اختصاصی با جف شورلت از اسکای اسپورتس تأیید کرد که یونایتد هنوز در حال تطبیق دادن با شرایط فعلی است ، اما بازیکنان این تیم باید فداکاری های بیشتری انجام دهند.

او گفت: به نظر من ما در شرایطی هستیم که یونایتد در حال ایجاد تغییراتی است. آنها من، رافائل واران و گیدئون سانچو را خریدند. این ثبات زمان بر خواهد بود، حتی سیستم بازی که ما استفاده می کنیم مدتی طول می کشد. اما من فکر می کنم باید همه چیز را گام به گام به خاطر بسپارید و از این طریق هر چیزی ممکن است.

فوق ستاره پرتغالی اضافه کرد: من فقط در مورد مسائل شخصی صحبت نمی کنم بلکه همیشه مسائل تیمی را در اولویت قرار می دهم. همه چیز برای بردن با هم امکان پذیر است که راحت تر از موفقیت فردی است. همه باید نقش خود را بدانند. من نقش خود را می دانم. در تیم و باشگاه. “نقش من این است که گل بزنم، با تجربه ام به تیم کمک کنم و بفهمم چگونه بازی را بفهمم. اگر همه اینطور فکر کنند و برای تیم فداکاری کنند، ما بهترین تیم خواهیم بود.” از چیزی گذشتن، حرکت کرده، رفتن به سوی. “

وی در پاسخ به این س ifال که آیا به خاطر تضعیف تیم باشگاهی خود به فکر خداحافظی از تیم ملی افتاده است ، گفت: “چرا؟ فکر می کنم هنوز زمان خداحافظی فرا نرسیده است. مردم آن را نمی خواهند ، من آن را می خواهم. این تنها زمانی اتفاق می افتد که فکر می کنم نمی توانم بدوم، نمی توانم دریبل بزنم و نمی توانم شوت بزنم و قدرتم را از دست داده ام. “

رونالدو افزود: “انگیزه دلیل اصلی برای ادامه کار، برای راضی نگه داشتن مردم، خانواده، هواداران و خودم است. من می خواهم خوب باشم و سطحم را بالا ببرم. شما در مورد پرتغال صحبت می کنید، اما من بیشترین گل، بیشترین برد و برد را دارم. بیشترین پاس گل در لیگ قهرمانان اروپا. بله. همه این رکوردها متعلق به من است. اما من می خواهم ادامه دهم. من عاشق بازی فوتبال هستم. “من از اینکه مردم را خوشحال می کنم احساس خوبی دارم.”

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما