رونالدو فقط یک قدم مانده بود (عکس)

[ad_1]

کد خبر: 1786908/52

زمان: 11:06
1400/07/29

هدیه: 14599

یک اتفاق جالب پس از پیروزی چشمگیر یونایتد

اتفاقی جالب در پایان بازی دیشب منچستریونایتد و آتلانتا رخ داد.

با توجه به اینکه منچستریونایتد از دو بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان تنها سه امتیاز کسب کرده است ، برای افزایش شانس پیشرفت خود باید در دیدار دیشب مقابل آتلانتا به پیروزی برسد و چه کسی امیدوار است بتواند به دور بعدی لیگ قهرمانان صعود کند. رهبر.

اما مسابقه دیشب یک شروع ناامید کننده و ترسناک برای شاگردان وت گونار سولشر بود. شیاطین سرخ در جایی که دیدند درهای خود را در نیم ساعت اول بازی باز کردند ، در آستانه شکست دوم بودند ، اما در نیمه دوم اوضاع به کلی تغییر کرد.

درواقع ، منچستریونایتد در نیمه دوم بازی مقابل آتلانتا تیم های خود را تغییر داد و حملات متعددی روی دروازه رقبای ایتالیایی خود انجام داد. آنها ابتدا یک گل از مارکوس رشفورد به ثمر رساندند و در دقیقه 35 توسط هری مگوایر مدافع انگلیسی و کاپیتان یونایتد به تساوی رسیدند.

اما چشم همه هواداران منچستریونایتد بعد از تساوی روی کریستیانو رونالدو بود تا فوق ستاره پرتغالی بار دیگر سه امتیاز و شادی به او بدهد. کاری که رونالدو انجام داد و در دقیقه 81 ، سومین گل شیاطین سرخ را با ضربه سر خارق العاده به ثمر رساند که علاوه بر تکمیل کامبک عالی سالیوان ، سه امتیاز مهم نیز به حساب می آید که منجر به صعود گروه نیز شد.

با این حال پس از سوت پایان بازی و در حالی که کریستیانو رونالدو با هم تیمی هایش در حال خوش گذرانی بود، ناگهان جیمی جامپ وارد زمین شد و در تلاش برای رسیدن به فوق ستاره پرتغالی بود. او یک گام جلوتر با رونالدو رفت ، اما سرانجام توسط عوامل امنیتی غرق شد و رویای خود برای پذیرش CR7 را برآورده نکرد.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما