راه اندازی اینترنت پرسرعت ایرانسل در 250 روستا توسط وزیر حمل و نقل

[ad_1]

وزیر حمل و نقل و فناوری اطلاعات در مراسم رونمایی از ورود 1000 روستا به شبکه ملی اطلاعات از توسعه حمل و نقل روستایی ایرانسل تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، از طرف 250 سایت ارتباط روستایی ایرانسل، 250 سایت ارتباط روستایی ایرانسل در شهرک گدیر، منطقه سیاخ درنگون استان فارس، روز یکشنبه 2 بهمن 1393 همزمان با صبح میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) 20 خانه در سراسر کشور افتتاح شد، این نشست با حضور دکتر بیژن عباسی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت آرند ایرانسل برگزار شد.

مراسم دکتر. صادق عباسی شاهکوه معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) و مهندس ایرج روحی وزیر ارتباطات روستایی و توسعه فناوری اطلاعات و مشاور اجرای خدمات عمومی حضور داشتند. ایرانسل طی گفتگوی زنده با مهرداد سهرابی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس در سایت ارتباطات ایران سل، سایت ارتباط روستایی را به نمایندگی از 250 ارتباطات روستایی ایران سیل در گدیر، منطقه سیاک درنگون، استان فارس افتتاح کرد. سایت های

این سایت در راستای توسعه ارتباطات پهن باند روستایی و ارائه فناوری LTE-Pro به روستاییان با استفاده از اینترنت پرسرعت توسط ایرانسل در حال توسعه است.

دکتر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیژن عباسی، ارند، مدیرعامل و کارکنان ایرانسل، از مشارکت آنها در راه اندازی حمل و نقل روستایی تشکر کرد و نقش بسیار فعالی را ایفا کرد.

وی افزود: ارتباطات بستر و پیش نیاز دستیابی به بسیاری از تحولات دیگر است و زمانی که ارتباط برقرار شود، مطالبات باقی مانده در این بستر مطرح می شود و مسئولان پاسخگو خواهند بود.

جره پور گفت: یکی از اهداف اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین زیرساخت های حمل و نقل در سراسر ایران اسلامی است. این مسیر هم اکنون آغاز شده است و ادامه آن در این دولت به شدت در حال انجام است و در صورت نیاز بودجه به تصویب می رسد. تا صبح سال 1401 تمامی روستاهای بالای 20 مسکن کشور از طریق مجلس شورای اسلامی به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند.

وی در قسمت دوم سخنان خود به حضور در کلاس آنلاین در بستر ایران پلاس اشاره کرد و از راه اندازی این بستر آموزش آنلاین توسط ایرانسل تشکر کرد. ارتباطات اندازه گیری شده

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات 9 آذر 1400 در بازدید از ساختمان مرکزی ایرانسل با حضور غیررسمی در یکی از کلاس های برپایی تخت داناپلاس ایرانسل با معلمان و دانش آموزان حاضر در این کلاس صحبت کرد. و از آنها تجربه کاربری و مزایای Danaplus را پرسید. ویژگی های آن را پرسید. معلمان و دانش آموزان کلاس از استفاده مداوم کرونا از پلتفرم DanPlus در دو سال گذشته ابراز رضایت کردند.

در پروژه اتصال این 1000 روستا به شبکه ملی اطلاعات، علاوه بر ارتقا و تجهیز سایت های ارتباطی موجود، 489 سایت جدید راه اندازی شده است که از این تعداد 86 سایت جدید ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و پیشرو است. . در توسعه ارتباطات پهن باند روستایی، 23 سایت جدید توسط همراه اول و 380 سایت جدید توسط Hube راه اندازی شده است.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما