حجم یک میلیارد معامله ETF بیت کوین در اولین روز کاری – Zomit

[ad_1]

صندوق معاملاتی بورس (ETF) ، براساس قراردادهای آتی بیت کوین ، توسط Proshers در 19 اکتبر 2021 (27 اکتبر 1400) منتشر شد و اولین روز معاملاتی خود را با حجم طبیعی حدود 1 1 میلیارد و گردش مالی 24،313 میلیون آغاز کرد. بیتو به اشتراک می گذارد

سهام معاملات ETF بیت کوین با نماد BITO نشان داده می شود و نسبت عادی معاملات ETF این است که همه معاملات در روند عادی انجام می شد و در ابتدا سرمایه ای وجود نداشت.

طبق گزارشات کوین تلگرافحجم معاملات 1 میلیارد دلاری ETF بیت کوین در رتبه دوم ETF قرار دارد.

مقالات مرتبط:

در آوریل 2021 ، ETF یا BlackRock ، آمادگی انتقال کربن ایالات متحده 1.16 میلیارد دلار بود.

در دقایق اولیه از سرگیری بازار ، قیمت سهام Bitcoin Futures ETF به 42.09 دلار رسید و سپس 2.66 درصد کاهش یافت و به 40.97 دلار رسید.

ETF های مبتنی بر قراردادهای آتی بیت کوین در 19 اکتبر در بورس کالا نیویورک با 40.88 دلار برای هر سهم افتتاح شد. بر اساس گزارش Trading View ، در پایان روز ، در مجموع 24.313 میلیون سهم مورد معامله قرار گرفت که به 0.941.94 رسید.

اریک بالکوناس ، تحلیلگر ارشد Bloomberg ETF ، در مورد عملکرد روز اول BITO نوشت:

ارائه دهنده ETF بدون شک بزرگترین حجم معاملات طبیعی ، عمومی و محبوب است.

بالچوناس

بالچونا ادامه داد:

حجم معاملات صندوق قابل معامله در بورس اوراق بهادار آمادگی انتقال کربن BlackRock ایالات متحدهNS(LCTU) با کمک سرمایهاز دست دادن زمان قدرتمندیNSدر آوریل راه اندازی شد (فورواردین ) عرضه شد و پس از مدتی بین حجم حجم روزانه آن 2 تا زمانیکه 6 میلیون دلار کاهش یافتبه

بر اساس این گزارشآره بیتو در اولین روز راهراه اندازی، 570 میلیون ها دلار درآمد داشت و این را نشان می دهدارزش خالص به آن بدهید ETF परशिरझ मीمی تواند در 12 وزن در ماه آیندهدر صنعت سنگین استبه

بر اساس داده های شرکت فناوری اطلاعات آمریکایی Factset ، دو محصول اصلی ETF طلا و نقره هستند که گردش مالی آنها در سال اول به ترتیب 3 و 1.7 میلیارد دلار بوده است.

نقره طلا

این روند صعودی نقطه عطفی برای توسعه دهندگان و ارزهای رمزنگاری شده است. اما Balchunas معتقد است که شرکت های آینده قصد دارند ETF ها را بر اساس قراردادهای آتی بیت کوین راه اندازی کنند:

یکی دیگر از پیامدهای مهم اولین روز راه اندازی ارائه دهنده ETF این است که موفقیت ETF های بعدی دشوارتر می شود. زمان بندی مناسب در این زمینه مهم است. هنگامی که ETF به نام خود رسید و نقدینگی بالایی داشت ، دیگر نمی تواند با آن رقابت کند.

پس از راه اندازی ارائه دهندگان ETF در روز سه شنبه ، گری جنسلر ، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ، در مورد حمایت این کمیسیون از ETF های ارائه شده تحت قراردادهای آتی بیت کوین صحبت کرد.

کمیسیون معاملات آتی کالا در ایالات متحده در چهار سال گذشته آینده بیت کوین تحت نظارت است. هنگامی که یک مورد تحت نظارت یک شرکت تابعه از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به مدت چهار سال است و توسط کنگره تأیید می شود ، از ما حمایت می شود.

بورس والکری دومین ETF است که سهام BITO این هفته را در بورس نیویورک معامله می کند.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما